Hoe werkt dat nou precies die ow's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

madacha

Re: Hoe werkt dat nou precies die ow's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:09

Hoe wil je dat laten onderzoeken Cayenne, het valt nooit te bewijzen zeg je zelf.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:10

Misverstanden waar? Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:10

madacha schreef:
Hoe wil je dat laten onderzoeken Cayenne, het valt nooit te bewijzen zeg je zelf.

Jij suggereerd en vermoedt, en met jou nog velen volgens jou, dus dat mag jij dan fijn uitzoeken Haha! Mijn zegen heb je hoor, jij bent degene die er niet over op kan houden Nagelbijten / Gniffelen

Overigens zijn we wel erg offtopic bezig Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:20

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niemand in de lijst staan die alleen maar een OW kreeg voor bokken tijdens een ban.

Ik heb niks tegen natasja, ik vind het alleen onzinnig dat er voor haar andere regels moeten gelden voor bokken tijdens een ban dan voor andere users. Ik snap ook niet waar je het vandaan haalt dat wij dat bespreken in het Karlette-topic.

Wat mij persoonlijk betreft hoeft Natasja niet geband te worden, ik vind zelf bans nogal onzinnig en en meer gezeur opleveren dan dat het oplost. Maar de regel is nou eenmaal dat je OW's en bans kan krijgen en dan moet je achteraf niet gaan zeuren.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:23

madacha schreef:

Jawel hoor, dan tem je gewoon op de persoon waar Cayenne volgens jou ook onder bokt. Dan gaan de moddies naar ip-adressen, taalgebruik en weet ik wat nog meer kijken, zoals ze dat wel vaker gedaan hebben en dan kunnen ze op basis daarvan een beslissing nemen.

Maar als je een grote meid bent, dan druk je die TEM-knop ook in, in plaats van alleen maar suggesties te plaatsen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:27

Madacha; geen vraag, geen verwijt, geen suggestie, enkel een mededeling... Je schrijfstyle komt erg overeen met dat van Melanie.

Ik ga iig op de TEM knop rammen.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:30

Oef en dat dacht ik met de schrijfstijl van Cayenne, die doet me sterk denken aan de schrijfstijl van een andere niet nader te noemen Bokker, moet ik nu ook temmen?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:31

oestinja schreef:
Oef en dat dacht ik met de schrijfstijl van Cayenne, die doet me sterk denken aan de schrijfstijl van een andere niet nader te noemen Bokker, moet ik nu ook temmen?

Cayenne is niet een gebande bokker.

Maar temmen staat vrij Knipoog

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:32

Weet ik wel Quellian, maar je hebt dingen zoals verschillende proxies waardoor het eenvoudiger is om SA's aan te maken zonder dat het al te veel opvalt... maar ook dit is maar een suggestie Lachen

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:33

oestinja schreef:

Dat ligt eraan, of je alleen een bepaalde suggestie bij de lezers wilt wekken, of dat je het werkelijk meent. In dat laatste geval moet je gewoon temmen.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:35

Natuurlijk is het altijd mogelijk. Maar Cayenne is al langer een gebruiker hier op bokt, dus lijkt me een beetje stug... Ik weet trouwens wel welke 'niet nader te noemen bokker' je bedoelt, maar de schrijfstyle is heel anders.

oestinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:40

Als je weet welke niet nader te noemen bokker het betreft ja dat kan, maar een mens kan de schrijfstijl veranderen, echter zie ik dezelfde taalfouten, met name de d'tjes en de t'tjes, dat is net zo suggestief als wat jij suggereert inzake Madacha en Natasha....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 02:44

Beetje apart dat ze op hetzelfde moment online waren, ik heb van beide PB's van zonet. Dus dat is uitgesloten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 04:30

Quellian schreef:
oestinja schreef:

Cayenne is niet een gebande bokker.

Maar temmen staat vrij Knipoog

Whaha.. dit is wel heel triest..
waarom zou cayenne in gods name een SA nodig hebben ??

Ooh.. of moet ik nou oppassen.. ja misschien is ze wel helemaal in een paar uur naar het andere kan van het land gereist om achter mijn pc te kruipen??
Dit is echt triest..

(over nikiy?? of melanie of weet ik veel weet ik geen barst)
Ik weet alleen dat er vast een goede reden zal zijn dat de moddie's hun keuze zo gemaakt hebben!
Wie weet ging er voor een ban of OW al wel wat onofficiele waarschuwingen haar kant op!
Dat weet ik allemaal niet.
Dus zal me ook een worst wezen!

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 05:49

hoeveel topics gaan er nog uitlopen over de ban van Natasha? dit was iig zeker niet de bedoeling van de TS, die heeft het antwoord ( of iig een antwoord waar ze tevreden mee is Lachen )

wat wil men hier verder nu mee bereiken? die suggereert dit, die suggereert dat, Natasha hoeft niet eens meer op bokt te praten, dat doen er al een aantal voldoende voor haar, zo blijft ze mooi op de hoogte, klaar toch?

ik heb zelf ook een forum,lang niet zo groot als bokt uiteraard (600 leden, waarvan lang niet iedereen actief is) wij hebben geen beschreven ban, ow beleid, dat is niet nodig, maar ik kan je wel zeggen, dat regels opgesteld worden en zoveel mogelijk eenduidend uitgevoerd worden, tot op zekere hoogte, wij als bokkers zijn hier te gast, bij de admini's en ook bij de modjes ( of je het nou eens bent met een mod of niet, of je een mod nou geschikt vind of niet) wanneer op mijn forum leden onderling problemen maken? dan krijgen ze een waarschuwing, en bij nog eens ge-etter een nog dringender waarschuwing, scheld iemand mij uit? of 1 van mijn mede admini's of modjes? dan is de kans groot dat er helemaal geen waarschuwing volgt, maar gewoon opdonderen. Eerlijk? mwoh ach, misschien niet, maar ze zijn te gast op ONS forum en dan heb je je idd in te houden tegen bepaalde personen, zo kan ik me dus op bokt ook voorstellen dat sommige leden/gasten een stuk minder krediet krijgen en het echt gewoon een keer klaar is, of het nou eenduidend is of niet.

maar goed, dit is mijn mening, daar hoeft niemand het mee eens te zijn.

ik snap alleen echt niet wat hier nu verder mee bereikt wil worden. ga gewoon verder bokken als je geen ban hebt, vind je het allemaal maar gemeen en oneerlijk? zoek je een ander forum of richt je er zelf 1 op.
tuurlijk mag men vragen stellen als er dingen niet begrepen worden, maar dit lijkt me nu wel eens klaar.

en nu zal ook ik me bemoeizuchtige kop houden Knipoog

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 06:41

Karl66 schreef:
Madacha, de enige reden waarom ik in eerste instantie reageerde, was omdat het blijkbaar niemand was opgevallen dat een ban voor onbepaalde tijd de standaard straf is voor posten tijdens een ban.

En dat is helemaal waar.
Aangezien ik het wellis/nietis-spelletje nu wel zat ben -> een slotje!