Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Aangezien zelfs Natasha niet weet waarom ze die ban van 1 maand heeft gekregen, lijkt het mij duidelijk dat er geen topic is/ was.
Ze heeft niks gepost dat met een persoonlijke vete verband zou houden..
Ellende schreef:@Oestinja: mods hebben het wel eens bij het verkeerde eind, daar zijn geen 'duidelijke aanwijzingen' voor nodig, daar zijn we mensen voor.
luxje schreef:Aangezien zelfs Natasha niet weet waarom ze die ban van 1 maand heeft gekregen, lijkt het mij duidelijk dat er geen topic is/ was.
Ze heeft niks gepost dat met een persoonlijke vete verband zou houden..
Cayenne schreef:luxje schreef:Aangezien zelfs Natasha niet weet waarom ze die ban van 1 maand heeft gekregen, lijkt het mij duidelijk dat er geen topic is/ was.
Ze heeft niks gepost dat met een persoonlijke vete verband zou houden..![]()
luxje schreef:Quote graag
Ellende schreef:Ylana: hier is ook gebleken dat we het bij het verkeerde eind hebben, maar dat is naar Madacha toe rechtgezet.
Ellende schreef:
Natasha weet waar ze die OW voor gekregen heeft, de mods weten het, en de rest van bokt niet. Ik snap best dat er mensen nieuwsgierig zijn, maar dit is informatie die bij alle andere OW's ook niet vrijgegeven wordt.
slimmerik schreef:Ellende schreef:
Natasha weet waar ze die OW voor gekregen heeft, de mods weten het, en de rest van bokt niet. Ik snap best dat er mensen nieuwsgierig zijn, maar dit is informatie die bij alle andere OW's ook niet vrijgegeven wordt.
Waarom blijft dit forum dan nog open??
Apple schreef:Gewoon niet meer in reageren dus, dan zakt het vanzelf naar beneden.
Bas232 schreef:Mag ik dan ook mijn onterechte ban verhaal plaatsen?
Moet ik wel PB's gaan laten zien, want zonder is het erg moeilijk
Lielle schreef:zoals je heel goed weet zijn PBs plaatsen niet toegestaan. Je hebt excuses aangeboden gekregen vanwege een fout van onze kant en je ban is ongedaan gemaakt. Ik weet niet wat je verder nog wil, behalve doordiscussieren om het discussieren.
slimmerik schreef:Nee ik vind het niet meer zo interessant nu...... Dit noem ik dus wel vervuiling.....
Bas je hebt daar al een topic over gehad toch???