gehehe, nee hoor. Ik vind bokt prima zoals het is: Oranje, Blauw, pimpelpaars. Ik bok vrolijk verder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelynutia schreef:Ik voel toch dat de mensen die voor zijn in de meerderheid zijn (of ze laten zich gewoon meer horen)![]()
We staan wel eerste in de Poell!!!
Elaine schreef:Waarom geen template toevoegen dat je kan kiezen? Net als subsilver ofzo
manie schreef:Bespaar me zeg.
Ik erger me groen en geel aan al die oranje rommel overal.
Weet je wat me opvalt overigens in die typische volkswijken besteden mensen blijkbaar al hun geld (wat toch al niet te veel is) aan die Oranje troep. Zet dat geld op een bankrekening en laat je kinderen er later van studeren (ofzo) denk ik dan. Wat een idoot verschijnsel vind ik dat.
Ik heb zowieso een hekel aan massa-hysterie trouwens.....
Nee doe mij dan Duitsland maar. Zaterdag nog de hele dag in Duitsland geweest en nergens zo'n hysterische toestand als hier in Nederland. En dan te bedenken dat Nederlanders zich zelf nuchter vinden. Nou ik weet wel beter!!
lovelynutia schreef:Nu bart nog overhalen
manie schreef:Bespaar me zeg.
Ik erger me groen en geel aan al die oranje rommel overal.
Weet je wat me opvalt overigens in die typische volkswijken besteden mensen blijkbaar al hun geld (wat toch al niet te veel is) aan die Oranje troep. Zet dat geld op een bankrekening en laat je kinderen er later van studeren (ofzo) denk ik dan. Wat een idoot verschijnsel vind ik dat.
Ik heb zowieso een hekel aan massa-hysterie trouwens.....
Nee doe mij dan Duitsland maar. Zaterdag nog de hele dag in Duitsland geweest en nergens zo'n hysterische toestand als hier in Nederland. En dan te bedenken dat Nederlanders zich zelf nuchter vinden. Nou ik weet wel beter!!
pressent schreef:Ik ben iniedergeval voor. Het hoord er gewoon een beetje bij en is ook nog eens gezellig.