Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MayraS2 schreef:Het gaat niet door, heb net een pb-tje van Ibbel gehad.
Tieneke schreef:Ik denk wel dat de aanvragen die gesteund worden door mods (wat blijkbaar lag) er sneller door zullen komen. Ik durf te wedden dat dat Welsh-subforum er komt, gewoon omdat 2 mods al voorstander zijn en dat ook hebben geschreven. Of dat dus erg eerlijk is, weet ik niet.
Tieneke schreef:Volgens mij zit Kady_ in de verkeerde subforumaanvraag?
Niezzz schreef:
Jij toch ook?
Lielle schreef:machie schreef:
te weinig moddie's met een nrps zeker![]()
![]()
dat zal je tegenvallen![]()
Er zijn zeker veel mods met een KWPN-er, en dat subforum komt er ook niet
Lielle schreef:machie schreef:maar waarom tinkers dan wel?
Ik vraag me gewoon een beetje af waar de moddie's de grens leggen. Ik persoonlijk vind het niet netjes om onderscheid te maken tussen paarden... Ik vind of allemaal, of niemand.
@ Lielle, het was nite de bedoeling dat moddie's dat gingen lezen hoor
he, moddies zijn net mensen![]()
Het uitgangspunt van de subfora is dat specifieke vragen over een bepaald ras beter herkenbaar zijn en daardoor meer tot hun recht komen. Als je nu op FA bv kijkt zie je dat de vragen over KWPN-ers en NRPS zodanig de overhand hebben dat een enkele vraag over een Welsh/Fjord etc al snel over het hoofdgezien wordt. Daarnaast is het overgrote deel van de FA bezoekers ook gericht op NRPS/KWPN en ook dat bevordert de reacties op een niet KWPNer vraag niet erg.
Door een subforum voor een dergelijk ras te maken, hopen we dat de toegankelijkheid voor liefhebbers van dat ras vergroot worden en dat lijkt ons voor de KWPN/NRPS niet echt nodig.