Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy schreef:Slimmerik is meer sneuerik, pb's sturen en dan verwijderen uit angst dat iemand ze leest![]()
![]()
Billy schreef:Neu, het meest sneue is, dat ze het al voor de 2e keer gedaan heeft binnen 5 minuten. Jammer dan misschien had ze dr schaduwaccount wel opgeblazen met die pbtjes
slimmerik schreef:Maar alleen via het mod-team kan de bemiddelaar toch de achtergronden te weten komen??
Ann schreef:slimmerik schreef:Maar alleen via het mod-team kan de bemiddelaar toch de achtergronden te weten komen??
Hoort een bemiddelaar niet
2 kanten van een verhaal te horen
De functie van bemiddelaar is er alleen om naïeve bokkers tevreden te stellen, iedereen weet dat er met verschillende maten wordt gemeten
Nadir schreef:Het moderatorteam doet waarschijnlijk ook niks tegen stalken/het ontvangen van ongewenste pbtjes met ongewenste teksten????
machie schreef:idd, want hetzelfde geldt voor SP, maar die mag wel gewoon terug komenIs het alleen vanwege het moddiegedoe dat Lov niet terug mag komen?
Nadir schreef:Het moderatorteam doet waarschijnlijk ook niks tegen stalken/het ontvangen van ongewenste pbtjes met ongewenste teksten????
slimmerik schreef:Nadir schreef:Het moderatorteam doet waarschijnlijk ook niks tegen stalken/het ontvangen van ongewenste pbtjes met ongewenste teksten????
Ben blij dat ik je nog nooit teksten gestuurd heb...... Maar als je last hebt van ongewenste pb's dan kun je die aan de foeis toevoegen. Staat trouwens ook in de FAQ. Lees toch maar eens door !!!
Tieneke schreef:Sjoert, hoe komt het dan dat de moderators al vaak hebben laten merken aan mij dat ze perfect weten wie ik een pb heb gestuurd? (om me maar even te mengen)
Sjoert schreef:Overigens gaat dit off-topic.
MissJ schreef:en tevens waarin deze slimmerd best wel aangeeft dat ze niet zo nieuw is op bokt als ze wil doen geloven
Nadir schreef:Waarom gaan jullie wel op offtopic posts in en niet op ontopic posts?
MissJ schreef:Tieneke schreef:Sjoert, hoe komt het dan dat de moderators al vaak hebben laten merken aan mij dat ze perfect weten wie ik een pb heb gestuurd? (om me maar even te mengen)
Of klagen mensen zoveel over jou?grapje
![]()
MissJ schreef:Ik heb ook alweer een pb.Wonderlijk.
Sjoert schreef:Stel even een concrete vraag Nadir.
Heb vandaag al zo veel gelezen.
Nadir schreef:Omdat ze toch wel pbs kunnen lezen?
Sjoert schreef:Nadir, hoe vaak moet ik nog zeggen dat wij dat niet kunnen?
Nadir schreef:Waarom wordt er met twee maten gemeten en mag Lovely dus niet terug komen?
Overigens niks persoonlijks tegen jou Sjoert.