Rassenpraat: Subforums voegen niks toe aan bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:46

en waarom niet?
omdat JIJ een van de subforum aanvragen in gaat dienen of hebt ingediend.

en wat je in het arabieren topic zet kan je hier imo ook gewoon neerzetten, als Sylvia of ik iets tegen zeggen hapt jij gelijk weer door er op in te gaan, als je dat niet doet zal dat veel iritarie bij je schelen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-05-06 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:48

Waar slaat dat nu op???

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:51

als ik zo´n aanvraag in zou willen dienen zou ik ook alles uit de kast halen om maar voor te zijn.

imo ben jij dit nu ook aan het doen maar heb je het zelf niet helemaal door.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:53

en wat is daar dan verkeerd aan? Ik vind het ook goed als de NRPS-ers een eigen subforum hebben, de Haflingers krijgen er voor mijn part ook 1.
Ik ga m'n eigen aanvraag (die ik trouwens in overleg met anderen heb gedaan) niet afbreken of tegenwerken!?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:56

ik zeg ook niet dat je die aan het afbreken of tegen werken bent, misschien volgende keer 2 keer lezen.

ik zeg je dat je alles uit de kast haalt om het WEL door te laten gaan

afin, ik ga niet meer in discussie, althans dat probeer ik, ik heb nog steeds mijn standpunt en nu genoeg andere dingen te doen!

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:58

Tuurlijk haal ik alles uit de kast om het door te laten gaan, dat is toch normaal? En trouwens, veel doe ik niet: heb de aanvraag gedaan.
Ik snap niet dat jij overal hier een probleem van maakt, jij doet alles om de discussie verder te laten gaan, en ik laat niet zomaar van die belachelijk uitspraken over mij doen, die nergens op slaan.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:01

en ik verdedig niet alleen "mijn" subforum, maar alle rassensubfora-aanvragen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:12

Pfff Tieneke, is dit jouw topic ofzo? Ik vind dit wel erg overdreven. Na 1 keer weten we het wel.

Authentic

Re: Rassenpraat: Subforums voegen niks toe aan bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:13

Tieneke wat ik me afvraag is waarom je dit topic gaat betrekken bij jou eigen topic, ik zal maar niet gaan quoten maar je laat zeer duidelijk merken dat je moe wordt van mensen die moeilijk doen over subfora, geïrriteerd raakt omdat het AV-subforum een aanwinst is voor bokt, het oneerlijk is dat sommige mensen plots zo moeilijk doen, je nijdig wordt en uiteindelijk dat men in het aanvraagtopic maar niet moet gaan zeuren daarover want het andere topic gaat daar al over. Niemand in dat topic heeft een woord gezegd over dit topic, dat je moe, nijdig en geïrriteerd raakt oké, maar het lijkt mij zeer nutteloos om je frustraties in een aanvraagtopic te uiten...

Ik snap alleen niet waarom jij niet snapt waarom ik moe wordt van 25 subfora, ik doe behoorlijk m'n best dat uit te leggen. Zoals je zelf al zegt: als Tinkers de kans krijgen, zouden anderen ook een kans moeten krijgen, maar waar leg je de grens? Hoeveel subfora gaan er komen, dat wil ik weten, 10 subfora? Welke rassen gaan dat dan worden? 50 subfora? Nouja dan zullen er geen teleurgestelde mensen zitten op bokt, maar no way dat ik dat ga doorspitten.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:16

ik hoor constant "al die aanvragen" of "wat als er zoveel komen" of wat dan ook. Dat is op de zaken vooruit lopen.
Ik uit mijn frustraties omdat iemand mij gaat verwijten dat ik het opneem voor "mijn" aanvraag, mag ik dan niet reageren? Sorry dat ik het opneem voor de subfora, maar als jullie uiten dat jullie het niet willen, mag ik toch wel uiten dat ik het wel wil?

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:17

Dit is helemaal niet "mijn" topic, net zoals het niet "mijn" subforum is.

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:22

Tieneke schreef:
ik hoor constant "al die aanvragen" of "wat als er zoveel komen" of wat dan ook. Dat is op de zaken vooruit lopen.

Op de zaken vooruit lopen hoeft niet verkeerd te zijn.

Bren79

Re: Rassenpraat: Subforums voegen niks toe aan bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:28

Nou een beetje minder kan het ook wel lijkt me

Het is nu wel duidelijk dat niet iedereen een rassubforum wil, maar er zijn ook mensen die het steeds minder leuk vinden in het rassenpraat zoals deze nu is, om van anderen de vooroordelen van dat ras keer op keer in een dergelijk topic te moeten lezen.
En dus daardoor een subforum aanvragen waar de wel geinteresseerde mensen hun ding kunnen lezen vragen beantwoorden zonder telkens de onzinposts door te moeten struinen.

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:29

inderdaad...

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:56

nou, en ik ben het met tieneke eens. elk ras heeft zijn eigen bloedlijnen, zo kun je in ieder geval dat makkelijker vinden, ook zal het makkelijker gaan met de rijtechnische problemen, stel er is een friezen subforum, dan zou ik daaar een rijtechnisch probleem neer zetten, dat doe ik nu niet bij RT want friezen zijn zo anders dan bijv. haflingers. dan krijg je wel tips van mensen die een kwpner rijden, maar daar heb je niets aan..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:57

waarom zou je niets aan die tips hebben, het kan een ras typisch probleem zijn maar die zijn er niet veel per ras!

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:59

Tieneke schreef:
Ik heb geen zin om nog mee te doen aan een discussie die toch blijft duren. Feit is dat er voor- en tegenstanders zijn. Ook feit: we hebben een aanvraag gedaan die meer dan goed onthaald is bij de Bokkers en we verdienen een kans om over nagedacht te worden. Als de Tinkers hun eigen subforum hebben gekregen en dat gaat goed, snappen wij niet waarom wij die kans niet zouden krijgen, want er is duidelijk animo voor.

0ojannekeo0: er is wel een verschil: als er 150 medestanders zijn, is het wel duidelijker dat er echt vraag naar is, dan bij 30 voorstanders. Ik kan gemakkelijk een bericht sturen naar minstens 15 bokkers om hun steun te vragen, maar als er spontaan 115 reacties komen, wilt dat toch ook wel wat zeggen ivm de vraag ernaar.

Even op je laatste stukje, ik ben het er niet mee eens..

Vorig jaar met de proef van de subfora's diende ik een aanvraag in, ik had denk ik een stuk of 40 tot 50 medestanders, best veel, waren aanvragen met minder en die kwamen er wel door en die van mij niet.. Het is maar net hoe de moddies er tegenover staan en vinden dat het een toevoeging op bokt is.

Inmiddels heb ik deze aanvraag opnieuw ingediend en het subofora is er, maar ik vind dit een toevoeging aan bokt..

En over die rassen, ik stoor me niet echt aan dat er een verdeling wordt gemaakt, maar om nou voor weet ik veel rassen een apart subfora aan te maken, dat lijkt me een beetje te gek voor woorden..

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:02

0ojannekeo0 schreef:
waarom zou je niets aan die tips hebben, het kan een ras typisch probleem zijn maar die zijn er niet veel per ras!

geloof mij maar... als je niet op een fries hebt gereden weet je niet waar de knopjes zitten daar ben ik nu ook achter gekomen

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:02

Zo veel verschil zal het misschien idd niet maken, maar toch denk ik dat het toch iets zegt over de vraag naar een subforum.

En ja, er zijn echt wel grote verschillen qua rijden tussen verschillende rassen.

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:03

en jullie praten wel over weet ik veel hoeveel rassen.. wat vinden jullie veel? ik kan niet meer bedenken dan:
haflinger
arabier
nrps
fjord
tinker
shetlander
ijslander.
fries

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:04

Tieneke schreef:
Zo veel verschil zal het misschien idd niet maken, maar toch denk ik dat het toch iets zegt over de vraag naar een subforum.

En ja, er zijn echt wel grote verschillen qua rijden tussen verschillende rassen.

precies, met zown heet arabiertje weet ik niet wat ik voor tips moet geven

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:07

superhaffies schreef:
en jullie praten wel over weet ik veel hoeveel rassen.. wat vinden jullie veel? ik kan niet meer bedenken dan:
haflinger
arabier
nrps
fjord
tinker
shetlander
ijslander.
fries

Ik wil het niet voor je aanvullen, maar er zijn zo veel meer soorten rassen paarden..

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:08

Natuurlijk zijn er veel meer rassen, maar van hoeveel andere rassen zal je 30 medestanders vinden voor een subforum?

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:09

ja, ik bedoel, van deze rassen zie je ook alleen maar topic's in de huiskamer, dan zijn die zo ong. het populairst lijkt mij.. wie wil er een subforum over de dalespony?
oke.. de welsh ben ik dan wel vergeten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:09

superhaffies schreef:
0ojannekeo0 schreef:

geloof mij maar... als je niet op een fries hebt gereden weet je niet waar de knopjes zitten daar ben ik nu ook achter gekomen

ik héb friezen gereden...en geloof mij maar dat er bij hun geen verschil in zat!

en je hoeft ook niet overal verstand van te hebben om tips te kunnen geven...logisch nadenken is ook een vak. en je bent toch niet verplicht zo´n vraag op RT te beantwoorden. genoeg andere mensen die wel weten hoe ze met "een heet arabiertje" om moeten gaan!