Tieneke schreef:Ik heb geen zin om nog mee te doen aan een discussie die toch blijft duren. Feit is dat er voor- en tegenstanders zijn. Ook feit: we hebben een aanvraag gedaan die meer dan goed onthaald is bij de Bokkers en we verdienen een kans om over nagedacht te worden. Als de Tinkers hun eigen subforum hebben gekregen en dat gaat goed, snappen wij niet waarom wij die kans niet zouden krijgen, want er is duidelijk animo voor.
0ojannekeo0: er is wel een verschil: als er 150 medestanders zijn, is het wel duidelijker dat er echt vraag naar is, dan bij 30 voorstanders. Ik kan gemakkelijk een bericht sturen naar minstens 15 bokkers om hun steun te vragen, maar als er spontaan 115 reacties komen, wilt dat toch ook wel wat zeggen ivm de vraag ernaar.
Even op je laatste stukje, ik ben het er niet mee eens.. 
Vorig jaar met de proef van de subfora's diende ik een aanvraag in, ik had denk ik een stuk of 40 tot 50 medestanders, best veel, waren aanvragen met minder en die kwamen er wel door en die van mij niet.. Het is maar net hoe de moddies er tegenover staan en vinden dat het een toevoeging op bokt is.
Inmiddels heb ik deze aanvraag opnieuw ingediend en het subofora is er, maar ik vind dit een toevoeging aan bokt..
En over die rassen, ik stoor me niet echt aan dat er een verdeling wordt gemaakt, maar om nou voor weet ik veel rassen een apart subfora aan te maken, dat lijkt me een beetje te gek voor woorden..