Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:54

Schimmelig schreef:
Het staat er echt vaag karl, vooral als je geen komma's plaatst

anyways, ik ben je lerares nederlands niet. Misschien kun je daar een ander topic over opzoeken?

Zoals ik al eerder zei, niemand las een bedreiging met uitzondering van Schimmelig, misschien is die lerares nederlands voor jou ook niet zo'n slecht idee

_Luziream

Re:

????? Mods hoeven van jou toch juist niet?

sans6

Re:

Schimmelig schreef:
@ allemaal: Jammer dat het zo loopt, jullie bewijzen mijn punt NIET! Blijkbaar zijn er mod's nodig... grrr, helaas

wij bewijzen jouw punt juist WEL!!!!

We hebben allemaal een mening, die we hier allemaal uiten.

Alleen zijn wij het niet eens met JOUW mening, en dat stoort je!
Laatst bijgewerkt door sans6 op 16-04-06 02:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:54

Vrijheid van meninguiting was mijn enige punt. Niemand kan zo kritiek leveren in een topic (zoals hier nu gebeurd) zonder mods! Als er nu mod's waren was hier waarschijnlijk allang een slot op gezet.

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:55

Schimmelig schreef:
@ allemaal: Jammer dat het zo loopt, jullie bewijzen mijn punt NIET! Blijkbaar zijn er mod's nodig... grrr, helaas

Tuurlijk zijn er mods nodig. Menigen verschillen. Onder politie zou het op straat ook redelijk uit de hand lopen. (en dat is nog zacht uitgedrukt. )

_Luziream

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:55

Je kunt het kritiek noemen maar ook een creatieve vorm van vrije meningsuiting

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:56

Schimmelig schreef:
Vrijheid van meninguiting was mijn enige punt. Niemand kan zo kritiek leveren in een topic (zoals hier nu gebeurd) zonder mods! Als er nu mod's waren was hier waarschijnlijk allang een slot op gezet.

Waarom zou het op slot gezet zijn? Vanwege jouw opmerkingen of vanwege het feit dat niemand het met jou eens is

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:56

Schimmelig schreef:

Dat komt omdat we er nog steeds niet achter zijn wat precies je punt is
Dat wisselt ongeveer elke 30 seconden

Guinevere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:57

Alwiene schreef:
Misschien is dit het moment om je te realiseren dat de reacties van mensen niet liggen aan het feit dat de hele wereld korte tenen heeft, maar ook wel zou kunnen liggen aan jou manier van communiceren?
_/-o_

Ook al is het niet kwetsend bedoeld het komt wel zo over op anderen. Dan kan je nog zo hard roepen dat zij korte tenen hebben, maar kan je dan niet net zo goed dingen op een andere manier zeggen? Nu weet je immers dat het dus wel kwetsend overkomt, dus dan is het niet echt onbewust meer ... of wel?

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:57

Schimmelig schreef:

Dit topic gaat nog steeds over vrijheid van meningsuiting, namelijk over het feit dat je niet alles maar kan roepen op een manier zoals jij dat doet.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:57

Nee Mork, mod's hoeven van mij niet. Heerlijk open discuseren over dingen.. daar ben ik voor...

anyways, de zin uit billy's bericht was behoorlijk scheef... als jullie er rationeel over na zouden denken, zouden jullie het ook zo zien. Beetje vreemd nml, als er iemand een opmerking van 'over in het ziekenhuis terecht komen' maakt, wordt dat vaak vijandig bedoelt... en aangezien de sfeer hier ver te zoeken is.. kon ik hem na 1 keer gelezen te hebben.. niet echt anders opvatten.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:58

Schimmelig schreef:
Nee Mork, mod's hoeven van mij niet. Heerlijk open discuseren over dingen.. daar ben ik voor...

anyways, de zin uit billy's bericht was behoorlijk scheef... als jullie er rationeel over na zouden denken, zouden jullie het ook zo zien. Beetje vreemd nml, als er iemand een opmerking van 'over in het ziekenhuis terecht komen' maakt, wordt dat vaak vijandig bedoelt... en aangezien de sfeer hier ver te zoeken is.. kon ik hem na 1 keer gelezen te hebben.. niet echt anders opvatten.

Jij maakt eerst een opmerking over het feit dat zij daar werkt, hoezo is het dan een bedreiging

Billy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:59

Dat is dan jouw interpretatie, want zo was het dus juist niet bedoeld, en zo heeft ook niemand anders hem opgevat

sans6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 02:59

Schimmelig schreef:

zoals de TS uit het andere topic jouw opmerkingen ook maar op 1 manier kon opvatten (nl die van tamelijk onbeschoft??)

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 02:59

Ik was gewoon benieuwd, over wat die mensen zo laat op bokt deden. Mijn gok was de eerste keer goed, ze hadden net zo goed in de beveiliging kunnen zitten...

Sannert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 03:00

Nou, als er geen mods waren dan was het hier een lekkere ongeorganiseerde puinzooi. Jippie. Wi niet weten hoeveel ruzie er dan wel niet was.
Dus lange leve de modjes.
Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 03:00

Goed, daar zijn jullie nu overuit? Iemand nog iets anders te melden, dit wordt... boring

Karl66

Re: Vrijheid van meningsuiting stopt bij Bokt....

_Luziream

Re:

Jammer dat dat uit zo'n zin dan al vijandig opgevat wordt.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 03:00

Sorry, wederom niet arrogant bedoeld

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 03:01

Schimmelig schreef:
Ik was gewoon benieuwd, over wat die mensen zo laat op bokt deden. Mijn gok was de eerste keer goed, ze hadden net zo goed in de beveiliging kunnen zitten...

Huh, verklaar je nader?

sans6

Re:

Schimmelig schreef:
Goed, daar zijn jullie nu overuit? Iemand nog iets anders te melden, dit wordt... boring

en je stond open voor discussie??!!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 03:01

Hij stond er gewoon vreemd Mork, ... al ben ik de enige die dat vind...

Sannert

Re:

Schimmelig schreef:

Sorry, maar ik vind jou gedrag nu erg bazig overkomen zeg! Eerst begin je met vrijheidsuiting en nu moeten we onze mond houden als we dat doen.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-06 03:02

sans6 schreef:
Schimmelig schreef:

en je stond open voor discussie??!!

Jij herhaalt continu jezelf, ik heb het nu wel gelezen (dat bedoel ik)