Pellie schreef:misschien is het volgende al genoemd en heb ik er overheen gelezen maar misschien is een 'alternatief' forum een aanvulling.
hierin kunnen bijvoorbeeld de volgende zaken aan de orde komen
diverse geneeswijzen als acupunctuur, magnetiseren/reiki, kruiden/planten/fytotherapie ed en het paranormale gedeelte, dierentolken e.d. dit alles paardgericht omdat ik ook van mening ben dat Bokt wel een paardenforum moet blijven.
Dit lijkt me ook wel een goede aangezien dat steeds meer aan de orde komt op bokt.
Verder ben ik blij als er eindelijk iets apart is voor zadel/tuig etc aangezien je daarmee word overspoeld. Lijkt me alleen wel handig om dan onder het kopje western ook een aparte "tuigtopic" te openen aangezien western en dressuurzadels toch redelijk verschillend zijn.
Misschien bij VMR ook een apart deel over stalvragen dus de vragen over bakbodems (inmiddels zijn daar zoveel topics over), welke stallen het makkelijkst, stevig & goedkoopst zijn om neer te zetten, drainage, bodembedekking (stro, zaagsel, vlas, rubbere matten etc)
Bij rassenpraat misschien handig om onder te verdelen in koudbloeden, warmbloeden, kruisingen etc ipv per ras een apart forum te maken.
Bij evenementen staan nu alleen foto's, denk dat het ook wel handig is als er een soort van kalender komt met evenementen en evt clinics & belangrijke wedstrijden.
Nieuwe "Entertainment" forum vind ik ook een zeer goed idee!