Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quote schreef:Lieve schat, dat is iets anders.
runningkawa schreef:Dat je wat meer kunt zeggen in prive sfeer
de goede oude tijd, toen kon dat ook
En de sfeer, die is op bokt al enkele tijd naar de kl*te, daar hoef je het niet meer voor te doen
Nee geintje....runningkawa schreef:Ik heb geen ide waar de grens precies gelegd zou gaan worden
of heb ik dat ergens gemist?
Alleen bokkers uit 2001
Penny's zouden zijn. Er gaat voor mij een bepaalde arrogantie van uit die me ontzettend tegen de haren instrijkt. En dat ik dat als A.T.-poster merk, zegt nogal wat.

achter RK
meer bij
aan. Ik kan geen harde argumenten geven voor het niet besloten maken van het BvT-forum, net zoals er geen harde argumenten zijn voor het wel besloten maken, ik vertel alleen hoe ik het ervaar.Urielle schreef:er wordt op het BvT-forum gesproken over een grens op juli 2002 meen ik.
Ann schreef:Urielle schreef:er wordt op het BvT-forum gesproken over een grens op juli 2002 meen ik.
Waarbij dan eventueel uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor "latere bokkers" die wel bij het clubje passen
Quote schreef:Urielle schreef:er wordt op het BvT-forum gesproken over een grens op juli 2002 meen ik.
Waarbij dan eventueel uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor "latere bokkers" die
wel
bij het clubje passen
Ann schreef:Urielle schreef:er wordt op het BvT-forum gesproken over een grens op juli 2002 meen ik.
Waarbij dan eventueel uitzonderingen kunnen worden gemaakt voor "latere bokkers" die
wel bij het clubje passen
Er dan extra leuke Bokkers van latere datum bijhalen is dan niets minder dan geschiedsvervalsing en dat is slecht.