juval schreef:en toch werden er wel een aantal goede ideeën geopperd in het topic om bokt/bart uit de financiële problemen te halen. wordt daar nog iets mee gedaan?
ik doe niks!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:en toch werden er wel een aantal goede ideeën geopperd in het topic om bokt/bart uit de financiële problemen te halen. wordt daar nog iets mee gedaan?
IMJ schreef:Nathalie1981 schreef:Jura verwoordt wat iedereen denkt!
Amen!!
spreek voor jezelf, ik neem het echt niet zo zwaar hoor! Op vrijdag ben ik meestal ook wel in voor een geintje. De boodschap is duidelijk de meeste mensen die hier reageren vonden het niet leuk en ik denk dat verder heel veel bokkers het niet zo zwaar nemen, die reageren gewoon niet.
Ann schreef:Jaja, geef die medicijnen maar de schuldVolgens mij is dit precies jouw soort van humor
Sundancer schreef:Volgens mij slijmen heel veel mensen nu ook, en "lachen mee" omdat ze moddie willen worden
Sundancer schreef:Volgens mij slijmen heel veel mensen nu ook, en "lachen mee" omdat ze moddie willen worden
Quote schreef:Sundancer schreef:
Ik zie net dat je nog niet lang lid bent. Maar zulke geintjes gebeuren wel vaker....
Straks gelooft niemand Bokt.nl meer omdat ze toch steeds geinen
Voorbeelden graag?
Ben tot nu toe altijd blij geweest met Bokt, en zulke geintjes mogen best eens!
knightloekie schreef:poster poster posterdie ene je weet wel met dat kind op de fiets geloof ik !! hahaha
die past hier helemaal
vonneke schreef:
Jij raakt toch ook behoorlijk snel aan je kookpunt. PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Quote schreef:Sundancer schreef:Volgens mij slijmen heel veel mensen nu ook, en "lachen mee" omdat ze moddie willen worden
Ja hoor tuuuurlijk.
Als je humor kunt hebben om zoiets ben je aan het slijmen om mod te worden.
Yeah. Right.
reddytobias schreef:zeker weten nathalie...maar bokt is niet niks!! binnen een klein groepje is het leuk! maar dit vond ik te ver gaan!
maar doe het dan gewoon ergens anders...vind niet niet de juiste locatie
maja wie ben ik om dat te zeggen
vonneke schreef:vonneke schreef:
Nee tis anders, als je dit soort humor hebt ben je geschikt als Modder :p
MissArianne schreef:Ann schreef:Jaja, geef die medicijnen maar de schuldVolgens mij is dit precies jouw soort van humor
SSSSSSSSSSSSSSSST
loekie, bedoel je deze?
arme sjoertwij vrolijken em wel ff op he loek
knightloekie schreef:
gewoon reddytobias
vonneke schreef:Nee tis anders, als je dit soort humor hebt ben je geschikt als Modder :p
Sundancer schreef:Ow, noemen ze dat "met modder gooien" ?
CCCCorine schreef:Niet als het ten koste gaat van iemand anders. Dan is het gewoon dom!Nou, ik heb me hier echt bescheurd van het lachen. Zoveel mensen in zo weinig tijd bovenop de kast jagen is best wel een grappige prestatie.
none schreef:Van wie ging het dan ten koste saskia?
runningkawa schreef:Dat is dus het verschil van humor..
Maar op de kast jagen van bokker lukt mij ook altijd goed, dus voortaan edit ik mijn teksten niet meer, pleur mijn gedachte zo wel op bokt
Dat word nog leuk!!
reddytobias schreef:runningkawa schreef:Dat is dus het verschil van humor..
Maar op de kast jagen van bokker lukt mij ook altijd goed, dus voortaan edit ik mijn teksten niet meer, pleur mijn gedachte zo wel op bokt
Dat word nog leuk!!
ben benieuwd
Saskia schreef:CCCCorine schreef:Nou, ik heb me hier echt bescheurd van het lachen. Zoveel mensen in zo weinig tijd bovenop de kast jagen is best wel een grappige prestatie.
Niet als het ten koste gaat van iemand anders. Dan is het gewoon dom!