discussie of ordinaire reclame poging??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:46

Friemel en alle andere persoonlijkheden, slapen jullie er nog maar eens een nachtje over.
Ik heb werk aan de winkel en ga er vantussen!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:50

friemel schreef:
KiWiKo, ik heb geen idee. Misschien om de stroom aanmeldingen eerst te kunnen verwerken? Voor mensen toegelaten worden, wordt daar eerst uitgebreid kennis gemaakt. Het is een prive forum. Dat is anders dan we hier gewend zijn. Minder virtueel en meer persoonlijk. Mij spreekt dat wel aan.

Is dat dezelfde stroom als die file richting Creil?

johnnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:51

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 15:56

Even een slotje. Ik merk dat er een hoop psychologen op bokt zitten, dat is mooi, maar ik vraag me af of het in dit geval ook maar iets oplost. Ondertussen groeit dit topic ontzettend snel en vind ik het eigenlijk niet netjes meer.

Mexx2: als er een duidelijk antwoord binnen het modteam geformuleerd is, plaats ik dat alsnog in dit topic. We zijn er vrijwel zeker uit, maar willen hier een beslissing over nemen die door de meerderheid van het team gesteund wordt.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 19:33

Aqua8Horses, Friemel, Kudah en HappyH zijn allevier permanent gebant van Bokt. Wij hebben dit besloten aangezien hun posts en gedrag ingingen tegen alle regels en principes waar Bokt voor staat. Het posten onder schaduwaccounts, het opruien op andere fora en doelbewust het vuurtje opstoken zijn totaal onacceptabel op Bokt.