Faas schreef:Wordt dat niet vreselijk onoverzichtelijk? Ik vind Bokt eerlijk gezegd nu al niet echt overzichtelijk meer.
En anders kun je toch uitschakelen wat je niet wilt?
Ben benieuwd, vond die ideeen van Gunufje wel goed!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faas schreef:Wordt dat niet vreselijk onoverzichtelijk? Ik vind Bokt eerlijk gezegd nu al niet echt overzichtelijk meer.
liza van loon schreef:Faas schreef:Wordt dat niet vreselijk onoverzichtelijk? Ik vind Bokt eerlijk gezegd nu al niet echt overzichtelijk meer.
En anders kun je toch uitschakelen wat je niet wilt?
Soxje schreef:Maar dat was toch niet de bedoeling? Of ben ik nu heel blond?Ik weet niet of jij TP bijhoudt maar een behoorlijk gedeelte gaat niet over tinkers maar over werk, relaties, ziektes etc etc. Dit komt ook doordat veel mensen elkaar kennen en hun privéleven delen.
Ellende schreef:óf ik kan niet uitleggen
Er komt een proef met 5 kleinschalige subforums waar groepen in wat kleiner comité over een specifiek onderwerp kunnen praten. Het is de bedoeling dat die groep zelf zorg draagt dat het forum on topic, schoon blijft en dat het er 'aangenaam toeven' is.
Ilkkah schreef:
Dus die 5 worden dan een soort tijdelijke fora (zoals Beestenboel) en als ze lopen worden ze blijvend of wat?
Ellende schreef:Ongeveer... Wat we er nu over denken worden ze niet zoals beestenboel/cb/fotofun 'nieuwe algemene' forums die dus in de index te zien zijn, maar zijn ze te bereiken vanuit andere forums: Tinkerpraat vanuit RP, televisieforum vanuit JH (let op! dit zijn maar voorbeelden!!)
Ellende schreef:Ongeveer... Wat we er nu over denken worden ze niet zoals beestenboel/cb/fotofun 'nieuwe algemene' forums die dus in de index te zien zijn, maar zijn ze te bereiken vanuit andere forums: Tinkerpraat vanuit RP, televisieforum vanuit JH (let op! dit zijn maar voorbeelden!!)
Ellende schreef:Ilkkah schreef:
Dus die 5 worden dan een soort tijdelijke fora (zoals Beestenboel) en als ze lopen worden ze blijvend of wat?
Ongeveer... Wat we er nu over denken worden ze niet zoals beestenboel/cb/fotofun 'nieuwe algemene' forums die dus in de index te zien zijn, maar zijn ze te bereiken vanuit andere forums: Tinkerpraat vanuit RP, televisieforum vanuit JH (let op! dit zijn maar voorbeelden!!)
T@nj@ schreef:Ah, dat is duidelijk, zo had ik het ook niet begrepen.
Nu vind ik een tinker subforum ineens een stuk minder vreemd klinken hoor, ik zie ineens het licht
T@nj@ schreef:Ehm, nou, medestander, dat ik het nu begrijp betekend nog niet dat ik me aanmeld voor een tinkerforum, ik heb geen tinker en er komt er ook geen 1
Soxje schreef:....dat is dan een gemiste kans, 't zijn fijne recreatiepaarden. Maar je leest wel mee kennelijk