Karl66 schreef:Waarom niet?
Ok, het was een flauwe grap die uit de hand is gelopen, maar excuses aangeboden, een topic lang heeft iedereen daar flink over kunnen doorzeuren, dus stel ik voor om dat niet continue aan te blijven halen.
De mods zijn er om te zorgen dat het geen zooitje wordt en dat doen ze redelijk belangeloos (alhoewel een beetje status natuurlijk nooit weg is). Dan vindt ik dat daar wel enig respect tegenover mag staan.
uhm, dat respect is naar ons toe ook niet getoond.
Ik heb Mickey hierover gepb't en heel uitgebreid uitgelegd hoe mijn gevoelens hier over waren. Dit omdat ik Mickey als een van de weinigen in staat acht hier een goed antwoord op te geven. Wat ze ook deed gelukkig

Maar de actie vond ik evengoed heel erg respectloos. Getuigt mij van erg slecht nadenken.
Daarbij blijf ik vinden dat men het schelden en dreigen naar users maar eens serieus moet nemen. Daarna komen de scheldpb's wel.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat schelden mij tever beneden mijn niveau zou liggen. Ik doe daar dus niet aan mee. Wel ben ik heel kieskeurig in aan wie ik vragen stel of opmerkingen maak.