Als ik een Ava upload krijg ik dit : Fatal error: Call to undefined function: str_ireplace() in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/functions_upload.php on line 545
X noeki
De ava is klein genoeg !
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noeki schreef:Heey , Ik weet niet of dit hier al staat , maar ik heb effe geen zin om dit topic door te lezen![]()
Als ik een Ava upload krijg ik dit : Fatal error: Call to undefined function: str_ireplace() in /dev/shm/www.bokt.nl/forums/includes/functions_upload.php on line 545
X noeki
De ava is klein genoeg !
) Noeki schreef:

Of een deel van de oorspronkelijke foto van je avatar uitsnijden en die dan als avatar gebruiken. Daar zal het wel iets beter van worden, maar ook niet erg geweldig.

hann schreef:Deze lijkt iets beter, maar nog niet geweldig. Is het beter als ik met de camera op email stand foto's maak, want dan zijn ze al kleiner.

Utiej schreef:Wie kan er een bewegende avater voor mij maken?
Als je het kan stuur een pb!
love_sander schreef:Ik wil ook mijn avatar veranderen, en meestal lukt dat ook wel.
Maar nu opeens, klik ik op verzenden; & gaat die gewoon weer naar de zelfde pagina & is er niks veranderd
slimmerik schreef:love_sander schreef:Ik wil ook mijn avatar veranderen, en meestal lukt dat ook wel.
Maar nu opeens, klik ik op verzenden; & gaat die gewoon weer naar de zelfde pagina & is er niks veranderd
staat er geen foutmelding in kleine rode letters?
Citaat:Helemaal niks. Ik heb de advatar wel op 60×59
slimmerik schreef:Citaat:Helemaal niks. Ik heb de advatar wel op 60×59
kun je hem hier neerzetten of mij per pm sturen?