Jammer dat de Bokt-chat het niet doet, anders zou je een speciale 'kamer' aan kunnen maken en ze daar in zetten samen met Sterre.
En dan de 'deur' dichtdoen en ze er niet eerder uit laten voor alles is opgelost.

Klinkt mooi, maar erg hypothetisch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alane schreef:ik doelde dus op moddies....
Citaat:Dat bedoel ik dus met nadenken en concluderen voor een ander.
shadow0 schreef:MoonChloe: je hebt een grote kans ook per ongeluk verkeerde mensen te bannen bij een IP-ban. Voor de mensen die de ban gewoon accepteren is dat ook niet nodig.
horselover23 schreef:Het lijkt mij niet zozeer het "strafsysteem" dat aangepast dient te worden, maar de duidelijkheid en consequentheid waarmee er straffen uitgedeeld worden.
horselover23 schreef:@Anya, ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar het probleem wat veel mensen hebben ligt toch bij de onduidelijkheid omtrent de
uitvoering/interpertatie van de regels, dan om de hoogte van de straffen.
Door de onduidelijkheid/ gebrek aan helderheid, kan de schijn komen van voortrekkerij en allerlei andere complottheoriën.
Romkabouter schreef:Alane schreef:ik doelde dus op moddies....
Weet ik, maar iedereen leest dingen anders. Moddies dus ook
Romkabouter schreef:Alane schreef:Dat bedoel ik dus met nadenken en concluderen voor een ander.
Snap ik, maar wat ik niet snap is dat je dat in het verhaal van Joost ook gooit op denken voor anderen. Terwijl dat er helemaal niets mee te maken heeft. En waar het woord mongool vandaan komt al helemaaaaaal niet.
Citaat:In dit topic vind ik dat Johanna13 mensen (en familieleden van mensen) met een downsyndroom erg kwetst en verder ook van mening is dat CGJ12 dat heeft.
BartVB schreef:Die UNs die te zwaar op worden gepakt leveren vooral veel onbegrip/frustratie/irritatie op en dat is niet bepaald nodig. Als we een UN sturen dan willen we een gebruiker ergens op wijzen en willen we dat de rest van de mods weet dat een gebruiker daar op aangesproken is. Het is niet de bedoeling dat de gebruiker dan enorm gaat lopen schelden of stennis gaat lopen schoppen omdat hij/zij onterecht een UN heeft gekregenHet is maar een opmerking van een mod met de vraag of je je gedrag iets aan zou willen passen. Een UN is niet bepaald een rel waard IMO
Maar vooral het onbegrip en de irritatie zijn redenen om het UN verhaal aan te passen.
Anya schreef:In een happy perfecte wereld zou je daar geen mods voor nodig moeten hebben. Dat ben ik met je eens. Maar net als in de echte wereld, waar mensen met grote regelmaat niet in staat blijken hun meningsverschillen en interpretatie-verschillen op te lossen heb je op bokt wel degelijk moderators nodig. Dat kun jij natuurlijk anders zien, maar daar scheiden onze wegen qua mening dus
Alane schreef:A bokt is niet de de "echte" wereld
B In de grote boze mensewereld moet je het wel erg bont maken eer er iemand voorbij komt huppelen om de 2 ruziemakers uit elkaar te halen. En dan nog komen ze bemiddelen.
Gezien en gehoord hoe moeilijk het is om asielzoekers weer weg te krijgen???
Ooit meegemaakt dat in diezelfde gote wereld iemand tijdelijk de ruimte in is geschoten??? of zelfs permanent?
pharagirlke schreef:even over de un:
ik denk persoonlijk dat de un niet zwaar word opgenomen, maar dat de reden die er bij staat soms nogal grof is. Vooral bij mods die hun dagje dan niet hebben