Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:GJ, veel te koud zeg, kom op
Laura schreef:Onvrede over bokt wordt nu op fokt besproken. Dan kan je als bokbeheerders krom zeggen dat het ' uitschot' op fokt is en dat overal tegenaan schopt, dat je die niet terug wil hebben. Soit, maar heb het er dan toch niet telkens meer over.
Leg je dan neer bij het feit dat bokt een oogklep-en wijsvingertjes-forum geworden is. Als je je er echt opgelaten over voelt; pak dan de oorzaak aan. Zorg dat die onvrede verdwijnt.
Sugarmiss schreef:
Dat
zouden meer mensen moeten doen![]()
Waarom zou Bart moeten zorgen dat de onvrede verdwijnt als die maar bij een klein deel van de Bokkers voorkomt. Ze voeren alleen het hoogste woord.
De grote meerderheid schijnt er geen probleem mee te hebben.
Alane schreef:Bericht Pearl_tje: En dus niet van Alane...
Ben dit topic al een gehele tijd aan het meelezen. Maar nu valt mij toch wel echt op dat bepaalde berichten van bepaalde bokkers die uitspraken hebben gedaan, toch echter selectief zijn verwijderd... Hoezo DOOFPOT!!!!
Pearl_tje schreef:Nou vooral de berichten van bart naar sundancer toe.. Dat waren toch wel vrij harde uitspraken. En dan heet dit topic de doofpot en dan is het natuurlijk niet zo slim om berichten te gaan verwijderen van de beheerder!! Daarmee bevestig je toch eigenlijk wel alles..
En ook de berichten van Sarabande die hier in stonden zijn weg.. Moeten we dan spreken van toeval of wat...
Alane schreef:Pearl_tje schreef:Nou vooral de berichten van bart naar sundancer toe.. Dat waren toch wel vrij harde uitspraken. En dan heet dit topic de doofpot en dan is het natuurlijk niet zo slim om berichten te gaan verwijderen van de beheerder!! Daarmee bevestig je toch eigenlijk wel alles..
En ook de berichten van Sarabande die hier in stonden zijn weg.. Moeten we dan spreken van toeval of wat...
Nu is het tenminste duidelijk dat deze berichten komen van mij, en niet van Alane..
gijsenkim schreef:Pearl_tje schreef:Nou vooral de berichten van bart naar sundancer toe.. Dat waren toch wel vrij harde uitspraken. En dan heet dit topic de doofpot en dan is het natuurlijk niet zo slim om berichten te gaan verwijderen van de beheerder!! Daarmee bevestig je toch eigenlijk wel alles..
Nu is het tenminste duidelijk dat deze berichten komen van mij, en niet van Alane..
Of je hebt het verkeerd opgeschreven OF je post van het verkeerde account af![]()
![]()
Pearl_tje schreef:Als je het allemaal goed had gelezen had je kunnen concluderen dat ik achter de pc van alane zit, en omdat alles hier op bokt zo is veranderd kan ik op deze pc dus niet meer inloggen "dus vandaar"
Pearl_tje schreef:Nou vooral de berichten van bart naar sundancer toe.. Dat waren toch wel vrij harde uitspraken. En dan heet dit topic de doofpot en dan is het natuurlijk niet zo slim om berichten te gaan verwijderen van de beheerder!! Daarmee bevestig je toch eigenlijk wel alles..