nieuwe mods????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: nieuwe mods????

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:09

Minimum leeftijd. Dit zou toch de meeste penny's tegen houden.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:22

Sammie schreef:
Minimum leeftijd. Dit zou toch de meeste penny's tegen houden.

Ik zou mensen als RK, G&K, en Sjuimpje wel als moderator willen zien.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 16:38

Ben 1 iemand vergeten. Bloos
Botervlieg mag van mij ook mod worden.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:30

Lielle schreef:
Laui! schreef:

Daarnaast is er een bokt-bemiddelaar en die roept de mods terug als zij vindt dat het niet goed genoeg overdacht is, of als het anders kan. Ik denk dat zo'n functie nuttiger is
dan een boel nieuwsgierige bokkertjes
laten meelezen. Dus reken maar: als mod heb je je overal gewoon te gedragen Knipoog

ongelukkig geformuleerd, en nogal kleinerend eerlijk gezegd.

Jammer dat de rol van Sterre voor de bokkers iig naar buiten toe weinig oplevert.

Wat is hier kleinerend aan? Als het om het achtervoegsel -tje gaat dan is mijn reactie: zo kun je op elke slak zout gaan leggen. Kom op, big smile Haha!. Het overgrote gedeelte van de mensen die hier roept dat ze mee willen lezen is volgens mij nog een tiener. No offence, ben d'r zelf ook een geweest, maar het zijn over het algemeen geen volwassenen en dan kan het m.i. echt geen kwaad om -tje te zeggen. Maar al was dat niet zo, so what? En nieuwsgierig, daar valt niets op af te dingen, een ieder die iets onzichtbaars zichtbaar wil maken is nieuwsgierig. Wat daar kleinerend aan is ontgaat me ook.
Of is het dan soms het woordje 'boel'? Lijkt mij ook niet kleinerend aangezien er nogal wat bokkertjes (inclusief mensen van meer dan 2 meter of boven de 50) zijn die te kennen geven graag een kijkje achter de schermen te willen. Dat willen is niks mis mee, dat zou ik ook willen.
En wat Sterres rol betreft: daar kan ik geen uitspraak over doen. Ik heb met eigen ogen gezien dat ze mods op te nemen besluiten aansprak en regelmatig iets nuancerends inbracht. Of ze dan heel bokt daarvan op de hoogte moet stellen weet ik niet, die keus is aan haar.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:32

MissJ schreef:
Ben 1 iemand vergeten. Bloos
Botervlieg mag van mij ook mod worden.

*Grinnik* helemaal mee eens *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:33

ik ben echt geen tiener meer - I wish Haha! - en in deze context het over bokkertjes hebben vind ik gewoon niet handig. Kwestie van slim communiceren Pling

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:38

Ik vind het ook kleinerend overkomen. Als iemand mij irl zo aanspreekt, zeg ik er ook wat van Clown
Maar goed, schijnbaar hoef ik mij niet aangesproken te voelen met mijn 35 jaar.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 17:46

Laat dan duidelijk zijn dat het niet kleinerend bedoeld is.
Volgens mij is 'nieuwsgierig aagje' dan ook kleinerend. Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:01

volgens mij ook. En ik geloof meteen dat het niet zo bedoeld is, maar het komt wel zo over.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:06

runningkawa schreef:
Maar mensen zoals G&K en ik worden het niet, want we zijn niet lief genoeg tegen de tere zieltjes
dus blijven er veel penny's over Haha!

iedereen zegt dat nou altijd wel, maar ik heb G&K of jou nog nooit echt mensen helemaal de les lezen over hoe fout ze het doen en hoe het moet enzo... of misschien lees ik te selectief Schijnheilig

Maaaar, jullie zijn nog kneedbaar Vork
Gewoon een cursusje hoe-word-ik-goede-mod volgen en je bent zo mod Tong uitsteken
mijn stem heb je Knipoog

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:13

Mexx2 schreef:
nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!

Bahh.. zometeen krijg je van dat fijne *vriendjes-politiek*

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:17

VeirL schreef:
Mexx2 schreef:
nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!

Bahh.. zometeen krijg je van dat fijne *vriendjes-politiek*

dat ook ja, soort boktpony/paardverkiezingen effect krijg je dan, en wie zegt dat iedereen geschikt is voor mod.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 13:04

Pfff, wat mij opvalt in de eerste pagina’s is dat iedereen begint te roepen dat hij mod wil worden, en schreeuwen en roepen. Blijf vooral doorroepen, dan maak je een goede kans.
Ik heb er ook al eens over nagedacht, maar ik denk toch da thet niks voor mij is. Waarom niet ?
Nou ; onder andere heb ik tijdgebrek, ik heb geen zin om me te moeten mengen in de ruzies van bokkers, en de kijk van veel bokkers tegen het mod team ? nou nee bedankt Lijst
Ja, ik heb veel respect voor de moddies.
Ben zeker ook benieuwd naar de nieuwe mods Ja

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:19

Ik merk idd ook wel dat er veel wordt gezeurd over de mot team. Maar toch mogen de meeste bokkers de mods wel denk ik Lachen

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:36

runningkawa schreef:
Citaat:
Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.

omdat het zo'n geheimzinnig eigen forumpje is misschien?
Misschien is het een optie dat mensen mp kunnen lezen?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.

Ik ben dan wel een nieuwsgierig aagje Clown, maar erg veel boeit het me niet wat er op MP gezegt wordt. Ik spuug mijn gal via MSN en mail, de mods via MP. What's the difference?

Lielle schreef:
Jammer dat de rol van Sterre voor de bokkers iig naar buiten toe weinig oplevert.

Ben ik niet met je eens. Er is in het topic toendertijd duidelijk gezegt dat de users Sterre zélf dienen te benaderen. Ik heb Sterre in het begin één keer nodig gehad en ik ben tevreden over de manier hoe en hoe snel ze het heeft aangepakt en gecommuniceerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 17:39

Citaat:
Ik ben dan wel een nieuwsgierig aagje , maar erg veel boeit het me niet wat er op MP gezegt wordt. Ik spuug mijn gal via MSN en mail, de mods via MP. What's the difference?

Omdat Bart eens heeft gezegt dat het roddelen op MSN niet goed was, of iets in die strekking. Was in het Steef tijdperk Haha!
Maar ze doen het zelf op bokt

Vind ik dan een beetje Schijnheilig

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:07

runningkawa schreef:

Omdat Bart eens heeft gezegt dat het roddelen op MSN niet goed was, of iets in die strekking. Was in het Steef tijdperk Haha!
Maar ze doen het zelf op bokt

Vind ik dan een beetje Schijnheilig

Tja maarja, om dan even bij de ouwe koeien te blijven Koe
Dan krijg je weer dat er dingen verkeerd gelezen worden, en de verkeerde (in dat geval toen, ik) de schuld krijgt, aangezien je zelf niet kan reageren om om verduidelijking te vragen.

Ik weet natuurlijk niet hoe het nu is, maar destijds (in mijn mod tijd) was er, van de topics die ik las, geen sprake van.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 11:39

runningkawa schreef:
Maar mensen zoals G&K en ik worden het niet, want we zijn niet lief genoeg tegen de tere zieltjes
dus blijven er veel penny's over Haha!
Maar zeg eens eerlijk Kawa, zou jij in dit modteam gesignaleerd willen worden? Met alle willekeurige en dictatoriale besluiten van zeg, het laatste jaar?
Ik niet. Ik zou me schamen om in zo'n club te zitten.
Want ook al heb je een afwijkende mening, als het modteam een besluit naar buiten bent, moet je je daar aan houden, ook al is het een volkomen tegenstelling van wat jij rechtvaardig vindt.
En daar word je toch op aangekeken. Verdedigen kun je je niet, want het modteam moet als een front naar buiten komen.
Ik zou hier dus nooit mod willen worden. Ben het wel op een ander forum, waar ik het wel met het beleid eens kan zijn.

Voordat er weer een sneer uit de moddieshoek komt: Ik weet dat ik nooit genomineerd zou worden voor mod hier, omdat ik te mondig ben en soms een afwijkende mening heb. En dan word je idd geen mod, maar krijg je een OW of bij een goede bui een UN

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:09

Wow, ik kijk een paar dagen niet hoor Bloos!
Wat een discussies om de kleinste dingen, god allemachtig Haha!

Wat betreft het meer informatie voor de tieners die niet weten wat er allemaal omheen gebeurd, ik ben een tiener, maar deze wist al wat er allemaal bij komt kijken Knipoog

Enne, ook ik ben een ''bokkertje'', so what Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:13

Snap ff niet wat je bedoeld Stef Blond

En Billy, nee dat wil ik niet meer zijn
Ooit heb ik dat wel eens gewild, maar zoals het nu gaat, nog niet misschien

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:30

Is het misschien al eens in jullie opgekomen dat jullie afwijkende mening dermate goed is onderbouwt met argumenten dat de rest van het team wellicht omslaat qua mening?

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:00

Ik denk dat de moddies die er nu zijn samen met bart en heike kunnen beslissen. Er zullen vast wel mensen uitspringen die het werk aankunnen en ook willen doen. En als mensen gaan stemmen krijgen bart enz. straks er een moddie bij die hun niet goed vinden of helemaal niet willen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 14:36

Het is mij opgevallen dat mensen met afwijkende mening, die het ook woordelijk netjes kunnen omvatten, tegen de muur l*llen

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 15:16

ik zou RK, G&K, Sjuimpje, Lielle of Botervlieg wel goede mods vinden denk ik Knipoog

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 16:11

Ik ben benieuwd op basis waarvan de nieuwe mods worden uitgekozen en wie het uiteindelijk zullen worden.