Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Minimum leeftijd. Dit zou toch de meeste penny's tegen houden.
Lielle schreef:Laui! schreef:
Daarnaast is er een bokt-bemiddelaar en die roept de mods terug als zij vindt dat het niet goed genoeg overdacht is, of als het anders kan. Ik denk dat zo'n functie nuttiger is
dan een boel nieuwsgierige bokkertjes laten meelezen. Dus reken maar: als mod heb je je overal gewoon te gedragen
ongelukkig geformuleerd, en nogal kleinerend eerlijk gezegd.
Jammer dat de rol van Sterre voor de bokkers iig naar buiten toe weinig oplevert.
MissJ schreef:Ben 1 iemand vergeten.![]()
Botervlieg mag van mij ook mod worden.
runningkawa schreef:Maar mensen zoals G&K en ik worden het niet, want we zijn niet lief genoeg tegen de tere zieltjes
dus blijven er veel penny's over
Mexx2 schreef:nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!
VeirL schreef:Mexx2 schreef:nou,waarom niet voor één keer proberen! BART!!
laat een aantal bokkers zich maar voordragen,en laat de bokkers zelf stemmen,democratischer kan het niet.
blijkt het,over en tijdje niet te werken,dan heb je het geprobeerd,en krijg je die discussie iig nooit meer!!!!
Bahh.. zometeen krijg je van dat fijne *vriendjes-politiek*
runningkawa schreef:Citaat:Waarom denkt iedereen toch altijd dat het binnen het team altijd koek en ei is. Er zijn regelmatig discussies over wat de juiste weg is.
omdat het zo'n geheimzinnig eigen forumpje is misschien?
Misschien is het een optie dat mensen mp kunnen lezen?
dan is er vast meer duidelijkheid warom sommige dingen op eem bepaalde manier besloten worden.
Lielle schreef:Jammer dat de rol van Sterre voor de bokkers iig naar buiten toe weinig oplevert.
Citaat:Ik ben dan wel een nieuwsgierig aagje , maar erg veel boeit het me niet wat er op MP gezegt wordt. Ik spuug mijn gal via MSN en mail, de mods via MP. What's the difference?
runningkawa schreef:
Omdat Bart eens heeft gezegt dat het roddelen op MSN niet goed was, of iets in die strekking. Was in het Steef tijdperk
Maar ze doen het zelf op bokt
Vind ik dan een beetje
runningkawa schreef:Maar zeg eens eerlijk Kawa, zou jij in dit modteam gesignaleerd willen worden? Met alle willekeurige en dictatoriale besluiten van zeg, het laatste jaar?Maar mensen zoals G&K en ik worden het niet, want we zijn niet lief genoeg tegen de tere zieltjes
dus blijven er veel penny's over