Het regent OW's op [AM] .... :? part 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:35

contact opnemen wel
Maar geld weer terug in een emveloppe sturen doe je niet vlug.
Voor hetzelfde geld raakt het kwijt bij de post en heb je het helemaal gedaan.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:37

Mensen laten we er nou geen woorden meer aan vuil maken gebeurt is gebeurt. Laat het rusten want we winnen toch niet. (tenzij we misschien een goede advocaat en een rechtzaak aanspannen Haha! ) Het is ons woord tegenover dat van het moderatorteam. Daar kun je niks aan veranderen hoe graag je ook zou willen.

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:37

Dat dacht DPB waarschijnlijk dus ook, dus heeft ze de opdrachten maar aangenomen. En zo blijft de stapel idd wel groeien .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:40

Whatever!
Wat mij nog het meest tegen de borst stuit, is als je reageert op je OW mail, je niks meer hoort.
Als je op de TEM knop drukt, met de vraag waarom het quappa topic dan wel is teogestaan, hoor je niks

Waar heb je eigenlijk moderators voor?

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:41

Ik zou het ook niet "goed" vinden als de OW's nu in een keer terug gedraait worden.

De moddies zijn nu eenmaal soms een soort van scheidsrechter. Je moet op een bepaald punt een beslissing nemen. Dat is niet altijd even makkelijk. Daarin mag best ruimte zijn om toe te geven dat het misschien ook wel anders had gekund.

Maar eenmaal gemaakte beslissingen terugdraaien komt op mij ook niet erg overtuigend over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:42

Dat ben ik met je eens Faye
Er staat dat als je het niet eens bent met je OW dat je moet reageren, doe je dat, hoor je niks.
Dat vind ik ook zo raar.

heb ook gevraagd waarom er op dat 1e topic op FZ een slotje stond, maar ook daar geen antwoord op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:43

of juist wel Freggel
we maken toch allemaal fouten
tenminste, ikke wel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:43

Ik vind de manier waarop DPB haar klanten behandelt zeker niet netjes.
Maar wat mij nog veel meer stoort is dat iemand die bij notabene bij de uitkeringsinstantie UWV werkt zelf zwart bijklust op deze manier.
Dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden, anderen daar op controleren/beoordelen en zelf wel bij "klussen"

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:44

jeetje wat zijn er een hoop mensen op bokt die op alle slakken zout leggen. waarom daar wel en hier niet. Dat maakt toch niet uit elk toppic is weer anders met andere mensen en andere gedachtes. jeetje wat is er een hoop gezeik op dit moment.

Faye heb je wel wat te maken met de dingen die depennbitch aanbood of ben je gewoon iemand die er kritiek op heeft . las je namelijk iemand bent die gewoon kritiek op de praktijken van depennybitch hebt kan je maar beter vertrekken uit dit toppic omdat je alsmaar over hetzelfdse blijft zeuren

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:45

Ilindra schreef:
Ik vind de manier waarop DPB haar klanten behandelt zeker niet netjes.

Nee ik ben het met je eens maar weten we dat niet al lang. Het enige wat we telkens doen is in herhaling vallen. Denk dat alles wel is gezegd hierover.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:49

fenja schreef:
jeetje wat zijn er een hoop mensen op bokt die op alle slakken zout leggen. waarom daar wel en hier niet. Dat maakt toch niet uit elk toppic is weer anders met andere mensen en andere gedachtes. jeetje wat is er een hoop gezeik op dit moment.

Faye heb je wel wat te maken met de dingen die depennbitch aanbood of ben je gewoon iemand die er kritiek op heeft . las je namelijk iemand bent die gewoon kritiek op de praktijken van depennybitch hebt kan je maar beter vertrekken uit dit toppic omdat je alsmaar over hetzelfdse blijft zeuren

Mag ik vragen wat jouw bijdrage is behalve onleesbare teksten doordat je geen interpunctie gebruikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:51

sandorra schreef:
Nee ik ben het met je eens maar weten we dat niet al lang. Het enige wat we telkens doen is in herhaling vallen. Denk dat alles wel is gezegd hierover.

Volgens mij geeft Ilindra juist een extra argument, en die quote je juist niet.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:52

sandorra schreef:

Dat vind jij misschien, maar dat hoeft niet voor iedereen op te gaan Knipoog

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:53

faye schreef:
Mag ik vragen wat jouw bijdrage is behalve onleesbare teksten doordat je geen interpunctie gebruikt?

Sorrie hier spreekt de tweelingzus van fenja effe. Ze heeft al heel lang moeite met het toetsenbord van haar. sommige tekens doen het niet. Bij mij wel heb eigen labtop. Het is ook haar recht haar mening te geven over het geen hier gebeurt.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:54

Pipo schreef:
Volgens mij geeft Ilindra juist een extra argument, en die quote je juist niet.

Sorrie heb daar over heen gelezen.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 22:56

inderdaad ilindra, zo had ik het nog niet eens bekeken. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:57

sandorra schreef:

Bijzonder knap van je, je zult toch dat stuk moeten verwijderen als je wat quote om het andere gedeelte over te houden.

Maar goed, het voordeel van de twijfel dan maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:58

sandorra schreef:

Nee, je leest de eerste zin en verder niet.
Als je verder had gelezen had iets gelezen wat verder nog nergens in het topic genoemd wordt.
Hoe integer is iemand die WW uitkeringen moet beoordelen maar zelf zwart bijklust Verward
Ik vind dat dus niet kunnen, ongeacht hoe tevreden/ontevreden haar klanten zijn

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 22:59

Ann schreef:
Dat vind jij misschien, maar dat hoeft niet voor iedereen op te gaan Knipoog

Nee idd dat geld misschien niet voor iedereen. Maar waarom bemoeit iedereen zich dan met het feit dat er misschien OW's verkeerd zijn uitgedeeld en, dat DPB misschien niet helemaal goed heeft gehandeld. Terwij sommige er in mijn ogen niks mee te maken hebben zoals ik. En ja ik reageer wel omdat we me eindeloos touwtrekken niet verder komen als dat we nu zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:00

Ilindra schreef:
Nee, je leest de eerste zin en verder niet.
Als je verder had gelezen had iets gelezen wat verder nog nergens in het topic genoemd wordt.
Hoe integer is iemand die WW uitkeringen moet beoordelen maar zelf zwart bijklust Verward
Ik vind dat dus niet kunnen, ongeacht hoe tevreden/ontevreden haar klanten zijn

Ik vind dat je wat noemt waar nog niet eerder over nagedacht is, maar zeker wel een punt is. Wist overigens niet dat ze dat deed, maar wat dat betreft ben ik het volledig met je eens.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:00

Pipo schreef:
Bijzonder knap van je, je zult toch dat stuk moeten verwijderen als je wat quote om het andere gedeelte over te houden.

Heb idd alleen haar eerste zin gelezen en de rest er bij weggehaald. Want met het eideloos herhalen van dingen komen jullie niet verder dan dat jullie nu zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:01

Maar ze gaf het toch af aan brooke?
Of was dat gedeeltelijk?
mmm, dat weet ik niet meer helemaal dus

ff kijken of we dat kunnnen vinden.

(jaja, ik weet verder dat dat niet te controleren is)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:01

@Sandorra
Heb je het idee dat jouw berichten wel enige duidelijkheid verschaffen dan? Lachen Niet aanvallend bedoelt, alleen een vraag.
Laatst bijgewerkt door Ann op 10-12-04 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:02

Pipo schreef:
Wist overigens niet dat ze dat deed, maar wat dat betreft ben ik het volledig met je eens.

Eerder had ze het in haar profiel staan maar dat heeft ze nu wijselijk weggehaald.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:06

Nee, maar die van jullie verder ook niet of wel? Ik vindt dat we het nu wel weten en dat we haar het goed hebben laten weten dat ze niet echt goed bezig is geweest. Over het wel of geen OW terecht te hebben gekregen is iets aan de mods. Dat ze niet reageren/ uitleg geven van de OW kan ik ook niks aan doen.

Pipo schreef:

Heb idd alleen haar eerste zin gelezen en de rest er bij weggehaald. Want met het eideloos herhalen van dingen komen jullie niet verder dan dat jullie nu zijn.

OKay dat ze daar dan werkt, is een bijzaak. Laat me nu nietgeloven dat jullie nog nooit eens zwart hebben bijgeklust.