Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kayla"]
He leuk het periodiek terugkomende topic. Ik heb nog steeds dezelfde mening als in voorgaande topics en die komt aardig overeen met die van Laura
.
Ik mis Lielle nog in dit topic.
Een hele hoop regels zijn trouwens ook in die andere topics te vinden en extra uitleg is te verkrijgen per pb.
[/quote]
twee pagina's eerder![]()
[quote="Lielle schreef:nog een wannabe spellingsmoddie. Ik erger me er groen en geel aan.
Zelf ga ik altijd de fout in met d's en t's maar als ik hetn niet weet dan verander je toch gewoon de vorm van de zin
, dan gaat het wel goed.

.
) 
Chrystal-gek"]
Net als de ENTER knop niet gebruiken (of in plaats daarvaan 3 puntjes en een spatie, 1 punt, enter en nieuwe zin met hoofdletter lijkt mij makkelijker) of af en toe een witregeltje ertussen.
[/quote]
Kijkt 1 post naar boven en moet concluderen dat zij dit zelf ook doet![]()
![]()
. Ik zal er maar eens op gaan letten dan. Ik ben alleen intussen zo gewend om 3 keer op die punt te drukken... zie je doe ik het weer
, maar goed, weer even ontopic.
[quote="Chrystal-gek schreef:Maar wat mijn inziens veel kwalijker is, is MSN en Breezertaal (hoe komen ze btw aan die naam? en wat is het verschil nou tussen die 2?),
. Hoe dan ook, hoe ze aan de naam komen? Geen flauw idee, waarschijnlijk door van die 13/14/15 jarige die ook graag alcohol drinken om erbij te horen, vervolgens alleen maar breezer drinken omdat het enige is wat ze lekker vinden en dan ook van die taal gaan gebruiken. Die kinderen worden ook Breezahsletjes genoemd, dus daarom ook breezertaal waarschijnlijk. denk ik.
dit is nu al de 6 keer in dit bericht dat ik mezelf verbeter
) Ik denk dat het aanstellen van een taal moddie nog niet zo'n gek idee is. Fonnie schreef:Een spellingscontrole op bokt zou niet gek zijn.
Ik denk het niet.Shiloh schreef:Maar als jeugd al zo gemakzuchtig is dat ze die taal gebruiken ipv moeilijk doen voor normaal ABN