MoonChloe schreef:Ikke niet nee
Is leuk hoor op Faselplanet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn"]
misschien is het niet zozeer de smiley maar de algemene gang van dit soort zaken op bokt.
[/quote]
Ook dat vind ik vaak zwaar overtrokken
Meestal komen topics over "de algemene gang van zaken" net als dit topic: Een reden om gerief te spuien over de mensen achter de schermen. Natuurlijk gaan er dingen niet goed, maar dat blijft altijd zo. Wat niet wel zeggen dat je alles maar ok moet vinden
Verder vond ik die smiley wel tof, maar dat wil niet zeggen dat het een ramp is dat ie weg is![]()
Wat ik zei, het is maar een smiley luitjes
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die zich moeien met dit soort topics valt me op
Ik durf daaruit de conclusie te trekken dat het het merendeel van de users niet uitmaakt, er een paar zijn die op het beleid van bokt dubbelepunt-erren () en er een paar zijn (of 1
) die vinden dat het bokt beleid wel ok is en ze echt wel hun best doen om bokt leuk te houden.
But come on! Een stemming houden onder users of een smiley wel of niet weg kan? Daar moet ik toch wel heel hard om lachen if you don't mind. En ook if you do mind
[quote="Zep"]
Ik wil me op bokt vrij kunnen uitdrukken, en ik vind het niet aan de mods om zich daarmee te bemoeien.
[/quote]
Dit is natuurlijk de grootste onzin, want daar zijn de mods juist voor. (onder andere)
Dit zeg je zelf ook al in de volgende zin
[quote="Zep schreef:Als ik een ander te erg beledig met mijn dan is het aan de beoordeling van de mod om mij daar een UN of een waarschuwing voor te geven. Het probleem ligt bij de user, niet bij de smiley.