[Dienstmededeling] Quotes aangepast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 19:51

uhh, ja een hele verbetering, alleen ik snap de verbetering niet Lachen

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 21:06

Chantalleke schreef:
Ff testen nu hoor Tong uitsteken

Jaaaaaaa, het werkt, ik zit op fluorine.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:45

Anjatjeuh schreef:
Jaaaaaaa, het werkt, ik zit op fluorine.

Opzich wel slim maar onhandig als je iets tussendoor quote en het topic is al lang....maar we zullen zien.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:58

orionneke schreef:
Opzich wel slim maar onhandig als je iets tussendoor quote en het topic is al lang....maar we zullen zien.

Handig.

Maar.. kan de [image] een link naar de foto/plaatje worden? Als je 3 pagina's verder bent en iemand wil toch een foto of plaatje quoten heb je tenminste nog een link om op te klikken. Of is dat te ingewikkeld om te maken?

Ook even de edit testen..
dubbel edit; werkt dus (op Fluorine).

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 11:51

ik heb nog een nadeel gevonden in het smilie topic, daar kan je nu geen smilies meer quoten (want: plaatjes) en het is nogal irritant om uit te leggen welke je bedoelde Tong uitsteken

wat lis zegt een link zou dan wel handig zijn, maar dan kan je er zelf makkelijk weer img van maken dus...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 12:05

Ik zal er zo eens naar kijken Lachen Moet op zich wel te doen zijn..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 12:56

nog een supergroot probleem, op BM hij quote de lijstjes niet meer omdat dat een quote van een quote is...

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:07

wel handig, maar idd bij BM niet zo héél handig, mja..

Het scheelt iig heel veel

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 13:27

Op BM is het makkelijk op te lossen door die lijstjes niet als een quote in de berichten te zetten Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 13:34

maar hoe dan? dat is wel het meest duidelijk...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 14:37

Gewoon lijstje plaatsen zonder quote Lachen

Maar IIRC kan je ook na een uur je bericht nog veranderen op BM. Dus gewoon lijstje bijhouden in eerste post. Is ook veel overzichtelijker.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 14:43

nou dit vind ik wel prettig ja.

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 15:05

Sizzy schreef:
Top dat de foto's er uitgaan bij een quote

Dat vond ik altijd erg irritant.

Daar ben ik ook heel blij mee.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:35

BartVB schreef:
Gewoon lijstje plaatsen zonder quote Lachen

Maar IIRC kan je ook na een uur je bericht nog veranderen op BM. Dus gewoon lijstje bijhouden in eerste post. Is ook veel overzichtelijker.

is dat zo? dat was eerst zo en toen weer niet, maar nu dus weer wel?

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:00

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:13

Heeft ze zelf de aanpassingen ingevoerd Dus weer [img] adres [/img]

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:20

Ja, zoiets dacht ik inderdaad ook al, maar ikzelf zou dat teveel werk gevonden hebben Tong uitsteken

En, aangezien Bart een oplossing aan het zoeken was dacht ik dat deze misschien gevonden was... Maar, niet dus Verdrietig

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:56

Ik vind het wel verbeterd zo! Bevalt prima, die quotes binnen quotes liep ik steeds weer te verwijderen bij het reply-en. Dit scheelt een hoop werk en houdt de topics ook nog eens een stuk overzichtelijker.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:04

Een verademing. Ondanks dat ik me er waarschijnlijk zelf ook schuldig aan maakte (luiheid om de rest weg te halen) ergerde ik me er toch wel eens aan. Goede oplossing zo

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:35

lis schreef:
Handig.

Maar.. kan de [image] een link naar de foto/plaatje worden? Als je 3 pagina's verder bent en iemand wil toch een foto of plaatje quoten heb je tenminste nog een link om op te klikken. Of is dat te ingewikkeld om te maken?

Dit hoop ik eerlijk gezegt ook... Ik vind het een verademing dat foto's niet meer gequote kunnen worden, maar de kreet [image] vind ik behoorlijk irritant... Ik wil graag kunnen zien wat er gequote wordt Bloos

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 01:09

Pervinco"]
[quote="Lis schreef:
Handig.

Dit hoop ik eerlijk gezegt ook... Ik vind het een verademing dat foto's niet meer gequote kunnen worden, maar de kreet [image] vind ik behoorlijk irritant... Ik wil graag kunnen zien wat er gequote wordt Bloos
[/quote]

Tong uitsteken geen quote in quote.. toch? Tong uitsteken *LOL*

Zo heb ik het zelf ff gefabriceert, als ik op de quote knop klikt werkt het wel gewoon zoals het zou moeten hoor Tong uitsteken Ik wilde Bart ff op stang jagen Tong uitsteken

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:18

Soms is dit wel makkelijk, maar vaak ook niet. Je reageert op een tekst, en miss zelfs weer daar een tekst op. Je kunt het ook gewoon laten zoals het was en een nieuwe regel maken. Niet quoten (of deleten) wat je niet nodig hebt. Scheelt ook in ruimtes, en als je daar heel streng in bent, zal iedereen zich er na een paar verwijderde topics wel aan houden...

Nog een tip: Voor je veranderingen aanbrengt in bokt, eerst eens informeren of er niet een andere oplossing voor gevonden kan worden ipv van alles maar klakkeloos te veranderen en er later achterkomen dat er ook andere manieren o.i.d. zijn...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:08

Pervinco schreef:

Het is stil, aan de overkant... Muziek!

Volgens mij heeft Bart nog steeds niet op de vraag gereageerd of het mogelijk is een url te plaatsen ipv [img]? Of heb ik daar overheen gelezen? In dat geval mijn excuses...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 14:39

Dat is mogelijk en wordt nog een keer zo gemaakt, ben de afgelopen tijd vooral bezig geweest met het wat stabieler krijgen van Bokt (vnl fluorine die telkens plat gaat).

Griebels; we hebben geprobeert mensen op te voeden maar dat blijkt totaal niet te werken. Soms is er idd wel iemand die idd beter op zijn/haar quotes gaat letten maar nog vaker is het zo dat het een weekje goed gaat (bij 1 van de tig duizend users) maar na een tijdje vallen ze weer terug in het op de quote knop rammen en vergeten de overbodige tekst weg te halen. Daarnaast komen er constant nieuwe users bij en we hebben heel weinig zin die een voor een op te gaan voeden Haha!

Als je nu meer gequote wilt hebben zul je zelf meer moeite moeten doen dan in de oude situatie. In de oude situatie was het zo dat een paar moderators meer moeite moesten doen om de quotes wat binnen de perken te houden. IMO is de huidige situatie dus (iig voor de mods Haha!) een stuk wenselijker.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:51

Voortaan maar met pen en papier naast je pc te gaan zitten als je meerdere dingen wilt quoten... De ene quote staat op pag 1, de volgende (die je erbij wilt quoten) staat op pag 3, etc etc... om alles te onthouden moet je dus ook nog kunnen schrijven hihi Haha!