Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Komende nacht meer slapen, ik realiseer me nu pas dat jullie natuurlijk weinig kunnen met user IDs en dat de registratiedatum een heel stuk bruikbaarder is. Als je je hebt geregistreerd voor augustus 2011 dan is de kans groot dat je gegevens zijn gelekt 
Selina schreef:Ga naar je profiel. Kopieer het webadres en plak het even ergens in. Een mail. Whatsapp. Notities. Dan zie je het nummer.
. Ben te onhandig voor dit soort dingen.anca schreef:Selina schreef:Ga naar je profiel. Kopieer het webadres en plak het even ergens in. Een mail. Whatsapp. Notities. Dan zie je het nummer.
Nouja . Ik zie niets. Ben te onhandig voor dit soort dingen
. Palmera schreef:Ik snap alleen een ding niet: als je je eeuwenoude emailadres hebt gebruikt voor registratie, dat adres nu allang niet meer gebruikt omdat je een "volwassen" emailadres hebt. Wat is dan het probleem?
Palmera schreef:Ik snap alleen een ding niet: als je je eeuwenoude emailadres hebt gebruikt voor registratie, dat adres nu allang niet meer gebruikt omdat je een "volwassen" emailadres hebt. Wat is dan het probleem?
Cambionn schreef:Het staat inmiddels ook op Tweakers. De commentsectie zit vol met paardenpuns en mensen die zich nog de Biks en Bytes 1 april grap herinneren.
Cambionn schreef:Het staat inmiddels ook op Tweakers. De commentsectie zit vol met paardenpuns en mensen die zich nog de Biks en Bytes 1 april grap herinneren.
vopo914 schreef:Ww verandert
Maar hoe kom je bij de members list?
Petpa schreef:Als ik mijn wachtwoord wijzig, dan krijg ik de mededeling dat het e-mailadres fout is.
Het aparte hieraan is dat voordat ik het wachtwoord wijzig, mijn e-mailadres vermeld staat.
Als ik dan mijn wachtwoord wijzig dan is mijn e-mailadres spontaan gewijzigd in mijn gebruikersnaam.
Ik heb inmiddels meerdere keren getracht mijn e-mailadres te wijzigen.
En iedere keer gebeurt er hetzelfde.
Meer mensen dit probleem?
Weet iemand een oplossing?
Petpa schreef:Als ik mijn wachtwoord wijzig, dan krijg ik de mededeling dat het e-mailadres fout is.
Het aparte hieraan is dat voordat ik het wachtwoord wijzig, mijn e-mailadres vermeld staat.
Als ik dan mijn wachtwoord wijzig dan is mijn e-mailadres spontaan gewijzigd in mijn gebruikersnaam.
Ik heb inmiddels meerdere keren getracht mijn e-mailadres te wijzigen.
En iedere keer gebeurt er hetzelfde.
Meer mensen dit probleem?
Weet iemand een oplossing?