Bokkers die sfeer verzieken uit topics weren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 14:15

Iemand in foei zetten heeft ook echt weinig nut, want als je tijdens het typen van een bericht naar beneden scrolt, dan staan de berichten daar gewoon nog zichtbaar. Kun je zeggen, gewoon niet naar beneden scrollen, maar als je op meerdere mensen wil reageren dan is het wel handig om nog even de berichten te kunnen lezen tijdens het typen van je bericht.

Germie, zo ziet dat er uit:

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 14:19

Telpeva schreef:
Soms kan ik mij ook opvreten over hoe mensen kunnen reageren, maar dan denk ik altijd... Tel even tot 10, zing even dat liedje uit frozen (Let it goho, let it goooo).
En meestal is dat, voor mij, genoeg tijd om weer even voor mijzelf te bedenken dat discussie alleen mogelijk is als je ook een tegengeluid hebt. Hoe ontzettend saai zou bokt wezen en hoe weinig mensen zouden hier rond hangen, als alle bokkers heel mild en braaf overal hetzelfde over zouden denken en het overal over eens zouden zijn?
Het zou mij te saai zijn :)

Tegengeluid is mooi :j
En ik hou wel van een potje discussie.

Maar als ik weet dat sommige dat alleen maar doen om te kl.ten, dan haak ik af. Of als je weet dat het gewoon niet gezelliger gaat worden omdat we te verschillend denken.
Heb daar geen zin in. Voor niemand leuk.
En voor mij is het dan niet belangrijk genoeg er op door te gaan. Dan is een paar berichten mijn mening zeggen al teveel geweest eigenlijk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 14:25

Daphne__ schreef:
Iemand in foei zetten heeft ook echt weinig nut, want als je tijdens het typen van een bericht naar beneden scrolt, dan staan de berichten daar gewoon nog zichtbaar. Kun je zeggen, gewoon niet naar beneden scrollen, maar als je op meerdere mensen wil reageren dan is het wel handig om nog even de berichten te kunnen lezen tijdens het typen van je bericht.

Germie, zo ziet dat er uit:

[ Afbeelding ]

Ok, weer wat geleerd. Ik heb niemand in de foei lijst.

prompter

Re: Bokkers die sfeer verzieken uit topics weren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 15:56

Ik heb ook niemand in de foei lijst hoor :). Niet nodig, al scrol ik soms wel over teksten heen, dat dan weer wel, omdat ik er geen zin in heb of al denk te weten wat er zal staan. Maar zo serieus neem ik het allemaal niet.

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 19:35

prompter schreef:
Ik heb ook niemand in de foei lijst hoor :). Niet nodig, al scrol ik soms wel over teksten heen, dat dan weer wel, omdat ik er geen zin in heb of al denk te weten wat er zal staan. Maar zo serieus neem ik het allemaal niet.

Die laatste zin vind ik ook wel erg belangrijk. Soms nemen mensen een onderwerp (of zichzelf) wel erg serieus.
Soms kan even een grapje maken de sfeer dan wat verlichten. Maar sommige mensen kunnen daar dan helemaal niet tegen. Dat vind ik dan wel eens jammer, want door altijd maar in de negativieteit te blijven hangen wordt het leven er ook niet leuker op. :)