Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NadjaNadja schreef:En ik wilde ook nog aanhalen wat je nu net zelf al hebt geplaatstAls we alle zelfbenoemde SA's maar gewoon toegang geven tot de kudde, dan is die bescherming ook weg.
NadjaNadja schreef:Er zitten hier heel veel mensen met een warm hart die wellicht uit zichzelf iemand wel financieel (direct of indirect) willen helpen. Ik zie hier op Bokt echt met regelmaat mensen ontzettend mooie dingen doen voor mensen die ze helemaal niet kennen (bijv. tijdelijke woonplek bieden, paard verhuizen, etc.).
Ibbel schreef:NadjaNadja schreef:En ik wilde ook nog aanhalen wat je nu net zelf al hebt geplaatstAls we alle zelfbenoemde SA's maar gewoon toegang geven tot de kudde, dan is die bescherming ook weg.
Daar zit dus sowieso je filter al. Alles wat geen paardenellende is, staat met een niet-goedgekeurd SA op de verkeerde plek.
NadjaNadja schreef:Dit stukje begrijp ik niet zo goed. Zou een niet-goedgekeurd SA dan alleen op de subfora mogen plaatsen waar je bij kan als je nog niet in de kudde zit? En dus alleen paard-gerelateerd? En als je op de andere subfora wil plaatsen moet je alsnog een aanvraag doen voor een SA?
Bienotje schreef:Het doet mij denken aan het veel geschreven: 'gelijke monniken, gelijke kappen', welke ik nog niet helemaal kan rijmen met de reacties hier.
Mellow schreef:In dit geval was het een "accute" situatie en had het imo wat soepeler kunnen lopen.
Dan kun je achter de schermen de TS er op wijzen dat dit niet volgens de regels is maar het wel laten bestaan.
Denk dat je daar best onderscheid in kan zien, een langer slepend probleem of een accuut probleem.
Dus wel volgens de regels een SA aanvragen maar als het blijkt dat het een accuut probleem is kan je in mijn ogen je hand over je hart strijken en het alsnog achteraf goedkeuren. Maar de TS gewoon via PB er op wijzen dat het niet de normale gang van zaken is.
Is het wel een probleem wat al langer speelt dan gewoon wel de normale regels volgens.
In mijn ogen kan dat onderscheid vaak wel uit het verhaal gehaald worden.
Koper schreef:Als iemand daarvoor afhankelijk is van bokt dan is er toch echt wel heel veel meer mis dan het probleem in het topic zelf