_San87_ schreef:Ligt dat aan Bokt of aan jouw zoekskills?
Ik typ tinkerfoto's in en dit was een van de eerste hits.
Je zit er toch niet op te wachten om op een forum van alles op te zoeken?
Zeker als iemand die er al jaren op zit..
Dan verwacht je gewoon dat je stoel op dezelfde plek in de huiskamer staat, zoals altijd.
Maarja, het zal net zo zijn als de indeling van je meest-bezochte supermarkt wordt omgegooid.
De een vindt zijn weg, omdat er geen makkelijkere keuze is.
De ander gaat naar een andere zaak.
Vraag&aanbod zal vast meespelen in deze
ik ben er echt niet blij mee. En kom niet verder dan eigen berichten en actieve onderwerpen. Ik kan gewoon niks meer vinden
de toch vaste meelees plekken in het paardengedeelte zijn verspreid overal en nergens. En ik merk dat ik de energie niet heb om te moeten blijven zoeken. Jammer maar dat is dus minder afleiding van bokt als ik toch al moe ben.
In hoeverre we daar iets mee gaan doen, kan ik nu nog niet zeggen. De ervaring leert wel dat verandering voor ons allemaal best lastig is, dus de weerstand is ook niet raar. We moeten als moderators ook nog onze weg hier in vinden. Je bent toch geneigd om in 'oude termen' te denken, terwijl die nu zijn vervallen. Het kan zijn dat dit over een tijdje al veel natuurlijker voelt, maar dat is ook een kwestie van afwachten.
Want in dat geval mag je gerust laten weten (hier of via PB) welke topics je normaal gesproken graag mocht volgen en dan laat ik je weten waar je ze nu kunt vinden!
gewoon jammer dit en de logica ontgaat me gewoon ook.
Ik snap het wel, je kunt geen 150 subfora overeind houden waar maar 1 of 2 recente topics in staan. Maar tis toch jammer.