Qimm schreef:Het is meer een voorstel op de tendens in het topic dan uitsluitend gericht op de openingspost.
Ok, ok.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Maar de interpretatie van individuele Bokkers doet er toch niet aan toe als dit de interpretatie is van het team:Neonlight schreef:We kregen verschillende signalen dat er gebruikers zijn die het niet waarderen om deze foto's te zien. Het topic is niet alleen een meldingen en bekijk aanvallen topic, het is ook een discussietopic. Bovendien hebben we ook de regel dat we gewelddadige foto's niet op bokt willen hebben. In plaats van de foto's geheel te verwijderen en helemaal niet toe te staan, zoals de boktregels beschrijven, is het plaatsen van de foto's in spoilers een goede tussenweg.
Er zijn nu mensen aan het grommen naar anderen die in hun ogen al een compromis hebben gesloten.
Qimm schreef:Je begrijpt dat je hiermee het topic minder toegankelijk wil maken. Terwijl ik aan de andere kant juist begrijp dat jullie meer mensen willen bereiken. Ik klik het nooit aan omdat ik 'bang' ben dingen te zien die ik niet fijn vind. (Zoals voorheen wel eens gebeurd is)
Als jullie graag willen kletsen over de wolf met alle vaste posters, waarom dan niet op een plek waar je zelf zeggenschap hebt over de regels?
secricible schreef:sterregoud schreef:Ik mis echt de betrokkenheid van het merendeel van de bokkers. Zolang het je niet aangaat, is er niets anders hand ofzo ?
Maar waarom vinden jullie mensen pas betrokken als ze daarvoor lugubere plaatjes plaatsen oke gaan vinden?
Die relatie is me niet duidelijk...
sterregoud schreef:Ik mis echt de betrokkenheid van het merendeel van de bokkers. Zolang het je niet aangaat, is er niets anders hand ofzo ?
Neonlight schreef:We kregen verschillende signalen dat er gebruikers zijn die het niet waarderen om deze foto's te zien. Het topic is niet alleen een meldingen en bekijk aanvallen topic, het is ook een discussietopic. Bovendien hebben we ook de regel dat we gewelddadige foto's niet op bokt willen hebben. In plaats van de foto's geheel te verwijderen en helemaal niet toe te staan, zoals de boktregels beschrijven, is het plaatsen van de foto's in spoilers een goede tussenweg.
rien10 schreef:Zoiets als:
- we gaan er nog eens naar kijken
of
- dit zijn de regels, we gaan er niet van afwijken
of
- wellicht zijn de regels toe aan herziening
Dan kan alle discussie stoppen en is er duidelijkheid.
Amber_anne schreef:Neonlight schreef:We kregen verschillende signalen dat er gebruikers zijn die het niet waarderen om deze foto's te zien. Het topic is niet alleen een meldingen en bekijk aanvallen topic, het is ook een discussietopic. Bovendien hebben we ook de regel dat we gewelddadige foto's niet op bokt willen hebben. In plaats van de foto's geheel te verwijderen en helemaal niet toe te staan, zoals de boktregels beschrijven, is het plaatsen van de foto's in spoilers een goede tussenweg.
Lijkt me duidelijk toch
Tieneke schreef:Beter iets langer dan een halve dag wachten op een volgende reactie die dan weloverwogen is, dan de mods tegen je in het harnas jagen en ze dwingen tot een snelle maar misschien minder gewenste reactie. Geef hen ook wel een beetje tijd en de kans om te overleggen.
Muurp schreef:Iets met een knuppel...
Maar wat is nu het probleem van een spoiler? Eén keer klikken en je ziet het alsnog?
Ik vind persoonlijk de discussie in het wolventopic best interessant om mee te lezen, maar heb geen behoefte om de meest gruwelijke foto's langs te zien komen...
En nee, ik ben niet een van de TeMmers geweest, maar ben het er wel mee eens.
Dreamboy schreef:De jeugd hoeft de tv maar aan te zetten voor de meest gruwelijke beelden in Oekraiene of Gaza. Ze spelen de meest bloederige spelletjes op de spelcomputer en zien van alles voorbij komen op facebook of tiktok. En dan zouden ze wakker liggen van deze beelden? Helaas hoort ook dit bij het leven. Ze zijn niet van suiker.
Captain schreef:Daarnaast moet je ook echt zoeken naar het wolventopic, want Bokt houdt alles rondom de wolf zo stil mogelijk.
Misschien kun je nog een opmerking in de OP plaatsen dat er bloederige foto's te zien kunnen zijn, net als het 18+ topic en dat het dus je eigen keuze is om mee te lezen of niet.