Koper schreef:ElfBeau_067 schreef:Ik was een keer (ik zat nog net op Bokt) in een topic gekomen. Heel vrolijk en alles totdat ik erbij kwam. Er was een discussie en ik zei (het tegenovergestelde van wat iedereen zei) nee. Nouja toen ben ik me een partij “ingemaakt”. Niet normaal en aangezien ik zo nieuw was, wist ik niet hoe je moest temmen.Ik bedoel maar, als je een andere mening hebt dan een ander, is die niet fout, toch? Ik sta er gewoon voor open. Maar anderen niet dus. Dat was een relletje. En iedereen keerde zich tegen me behalve 1 bokker, zij bleef kalm en kwam tussen beide.
En toch vraag ik me nog elke keer af als ik nu een discussie topic lees of ik wel m’n mening zal moeten uiten. Of dat wel zo’n verstandig idee is voor m’n leeftijd. Of ik dan niet weer een heftige rel maak door m’n mening. Want toch, dat stukje, heeft me niet verder geholpen.
Ik weet niet of ik nu lichtgeraakt ben, of op m’n teentjes getrapt, whatever. Het is gewoon iets wat ik mee heb gemaakt.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en het niet te langdradig was
Dit vind ik het allerergste. Als mensen met z'n allen gaan zitten hakken op een jonge en/of nieuwe bokker.
Wat naar dat dat je eerste kennismaking was. Fijn dat je gebleven bent
Het was idd behoorlijk naar. De bokkers die daar hadden lopen hakken, daar heb ik niet meer echt mee gebokt. Maar blij mee eigenlijk