Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Kinke schreef:ik vind dat een mod volgens de regels van Bokt moet modereren, niet meer en niet minder.
beatje schreef:Ik sluit me bij Pien aan,dit is gewoon een heksenjacht geworden. Als ik in het topic leest dat mensen zelfs opzoeken waar ze woont,Schandalig.
Zelf had ik de zaak ook anders aangepakt,maar dat maakt deze mod nog geen slecht mens.
knollentuin schreef:Dan raad ik je aan dat topic toch eens op te zoeken en dan als je het gelezen hebt je mening nog eens te geven
janouk schreef:Jessix schreef:Eens met Pien en Kinke: een mod volgens de regels van Bokt moet modereren, niet meer en niet minder. En van deze heksenjacht krijg ik ook echt de kriebels... Voelt niet meer als een fijn en veilig bokt.
Eens.
Ik word er misselijk van. Dit is pesten. Walgelijk.
Paardenfann4 schreef:Ik ben het ook met jullie eens, dit gaat veel te ver. Achter haar rug om de DB inschakelen vind ik echt niet oké. Ik vind het ook erg sneu voor het paard en zou zelf ook zeker anders handelen. Maar wat er nu gebeurt is echt een heksenjacht.
Pandora2 schreef:Ik vind dit wel zorgelijk.
En wat ik misschien nog wel veel vreemder vind, is dat iemand na zoveel tegenkanting, zoveel advies om het anders aan te pakken omdat het echt de verkeerde kant opgaat, nog steeds met de grootste trots filmpjes blijft posten van een stokkreupel paard.
Dat is absoluut niet normaal.