Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Ik vind het raar dat alles mag, behalve seks.
Of ja,verkapt seks mag wel. Maar openlijk seks, oooeeeeeh pas op voor de jonge bokkers!
Bokt is een paardenforum. Met extra fora. Maar in die extra fora is één onderwerp niet welkom om gezellig over te kletsen, en dat is seks. En dat vind ik heel erg raar. En onnodig. En de reden waarom slaat nergens op.
MizzMontana schreef:Iemand die hier alleen wil komen om paard gerelateerde zaken te lezen kan toch doorklikken naar de desbetreffende forumdelen? Je bent niet verplicht om de jeuk en treinontmoetings topics te lezen.
Het vreemde is alleen, zoals San al zegt, dat echt alles besproken mag worden behalve sex.
_San87_ schreef:Ik vind het raar dat alles mag, behalve seks.
Of ja,verkapt seks mag wel. Maar openlijk seks, oooeeeeeh pas op voor de jonge bokkers!
Bokt is een paardenforum. Met extra fora. Maar in die extra fora is één onderwerp niet welkom om gezellig over te kletsen, en dat is seks. En dat vind ik heel erg raar. En onnodig. En de reden waarom slaat nergens op.
Ibbel schreef:_San87_ schreef:Ik vind het raar dat alles mag, behalve seks.
Maar het punt is, dergelijke topics gáán niet over seks, maar lopen binnen de 3 pagina's uit op tegen elkaar opbieden in schuine moppen tappen, of gewoon grove opmerkingen maken.
Alsof je aan die anderhalve man op bokt wilt laten zien hoe stoer, vrijgevochten en niet-preuts je wel niet bent. Het is écht stoerdoenerij en moppetapperij. Om wie te imponeren? Jezelf? Om te shockeren? Wie dan?
Hartstikke leuk hoor, zo flauw mogelijk over seks praten, maar moet dat hier? En zelfs bij een avondje cabaret wordt dat na een paar (grove) moppen ontzettend vervelend.
Maar het punt is, dergelijke topics gáán niet over seks, maar lopen binnen de 3 pagina's uit op tegen elkaar opbieden in schuine moppen tappen, of gewoon grove opmerkingen maken.
Alsof je aan die anderhalve man op bokt wilt laten zien hoe stoer, vrijgevochten en niet-preuts je wel niet bent. Het is écht stoerdoenerij en moppetapperij. Om wie te imponeren? Jezelf? Om te shockeren? Wie dan?
Hartstikke leuk hoor, zo flauw mogelijk over seks praten, maar moet dat hier? En zelfs bij een avondje cabaret wordt dat na een paar (grove) moppen ontzettend vervelend.
ApplePapple schreef:Sorry voor degene die om 22.00 te bed liggen, bedoel uiteraard er niet mee dat jullie kleine kinderen zijn!
Dan is dat ook geen oplossing.
khirshanta schreef:Nogmaals mijn excuses voor het ongemak in verband met het (onterecht) verplaatsen van het topic naar de huiskamer.
De regel dat topics over seks niet zijn toegestaan in het onderdeel 'Huiskamer' is er omdat we er ook rekening mee moeten houden dat er (hele) jonge Bokkers zijn, waarvoor bepaalde reacties niet gepast zijn.
Wanneer er vragen zijn, kunnen deze in bijvoorbeeld mensenwelzijn en sport geplaatst worden. Daarin kunnen dan informatieve reacties gegeven worden- mits het topic gepast is.
De regels hierover kunnen jullie hier lezen.
Ik hoop dat ik het zo goed uit heb kunnen leggen
Omdat ook dit geen huiskamer topic is, wil ik graag vragen om de reacties on-topic te houden. Hoezeer we ook van gezelligheid houden, om duidelijk antwoord te kunnen geven op de vraag, of jullie tips of meningen te lezen, is het handig als we door de bomen het bos nog kunnen zien
dan denk ik, gooi het topic dan open en verplaats het zelf naar een plek waar het wel kan zijn. Of nog anders gezegd, volgens mij zijn de regels er voor de mensen en de mensen er niet voor de regels.Citaat:Wanneer er vragen zijn, kunnen deze in bijvoorbeeld mensenwelzijn en sport geplaatst worden. Daarin kunnen dan informatieve reacties gegeven worden- mits het topic gepast is.