Helaas willen de mensen achter de schermen niets van weten.
Maar dat het een reden is om niet te reageren kan ik me wel voorstellen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Ik heb al heel vaak geopperd dat alles na een jaar gewoon niet meer zichtbaar moet zijn ivm privacy en verouderde topics en informatie.
bruintje123 schreef:Ik heb al heel vaak geopperd dat alles na een jaar gewoon niet meer zichtbaar moet zijn ivm privacy en verouderde topics en informatie.
[***] schreef:bruintje123 schreef:Ik heb al heel vaak geopperd dat alles na een jaar gewoon niet meer zichtbaar moet zijn ivm privacy en verouderde topics en informatie.
Regelmatig opruimen kan ik me ook zeker in vinden
Die topics van zoveel jaar geleden zijn nu echt niet meer relevant. Ook foto-topics zijn leuk op dat moment, maar daarna is het ook wel weer voorbij. En misschien lost dat dingen ook wel op, regelmatig een frisse start, alleen maar "recente" en actieve onderwerpen erop, ruimte om dingen nog eens te vragen ipv te verwezen worden naar topics van tig jaar oud waar ook veel niet-relevante info in staat, etc.
Ja, ik ben ook wel voor
bruintje123 schreef:Precies dat Sabine.
Niet verwezen worden naar oude topics met oude visies.
Foto topics daar doen de foto's het vaak niet eens meer. Ook niet zinvol die te bewaren.
Frisse start. Klinkt goed
Elk topic automatisch weg als het laatste bericht er jaar oud is.
Gimme_Spurs schreef:Maar... mag dat wel, of is dat muiten? Als wij ineens gaan vragen hoe gebruikers bokt willen zien?
[***] schreef:Ook ik zoek veel op, en dan komen inderdaad de oudere topics voorbij via google