Ik begrijp alleen de heissa niet hierover. Laat die kinderen toch lekker zo praten als ze dat graag willen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mariett schreef:Gaby schreef:'No hate' ben ik nog niet tegengekomen op Bokt. Wel op Youtube, meestal als reactie onder het mom van 'ik kan je helemaal tot de grond afbranden; als ik erbij zet dat het geen geval van haat is, kun jij er niet over zeiken/klagen'...
Laat het alsjeblieft niet ingeburgerd raken op bokt. We hebben al genoeg gedoe met leeggehaalde OPs. Met leeggehaalde OPs vestig je trouwens wel heel veel extra aandacht op jezelf. Mensen gaan wel in je berichtengeschiedenis of op het web speuren wat je mogelijk gepost zou kunnen hebben.
Ik ben wel voor het netter verwoorden van opbouwende kritiek.
Dat is inderdaad weer een ander gebruik ervan
Zo zei een vriendin van mij eens over een, in haar ogen, onaardig persoon:
"Niets persoonlijks hoor, maar ze is echt een trut!"
Zo'n zinnetje betekent dan eigenlijk helemaal niks meer.
enamorada schreef:Oh maar dat snap ik hoor Nine1987Kan me alleen niet voorstellen dat iemand die woorden gebruikt in een normaal gesprek met een volwassenen. 'We', tenminste, mijn kringen, gaan er ook helemaal niet vanuit dat volwassenen die woorden kennen. Als ze die woorden niet kennen is er inderdaad geen gesprek te voeren nee.
Ik begrijp alleen de heissa niet hierover. Laat die kinderen toch lekker zo praten als ze dat graag willen.
Eight schreef:Precies wat enamorada zegt, tegen vrienden kan ik best zeggen dat ik niet mee kan omdat ik skeer ben. Tegen mijn ouders of andere volwassenen zeg ik gewoon dat ik niet mee kan omdat ik geen geld heb. En verder, als je een woord niet begrijpt kan je altijd gewoon even vragen wat het betekenten dan ben ik nog niet eens zo heel jong (23) en ook niet laag opgeleid. Ik denk dat je gewoon mee moet gaan met de tijd en soms komen er nieuwe woorden bij. Geen haat zie je momenteel veel bij de jongeren, ik denk toch dat eigenlijk iedereen wel kan begrijpen wat ze er mee bedoelen.
oomens schreef:enamorada schreef:Oh maar dat snap ik hoor Nine1987Kan me alleen niet voorstellen dat iemand die woorden gebruikt in een normaal gesprek met een volwassenen. 'We', tenminste, mijn kringen, gaan er ook helemaal niet vanuit dat volwassenen die woorden kennen. Als ze die woorden niet kennen is er inderdaad geen gesprek te voeren nee.
Doe dat dan vooral ook lekker met jongeren onderling (of het boktequivalent YRT), maar niet in de 'grotemensenwereld'.
lieveli schreef:Oomens zoekt fittie mensen!
Overigens vind ik facepalm echt een hele normale term. Ik heb wel eens een ban gekregen omdat ik deze had geplaatst onder een hele domme reactie:
[ Afbeelding ]
Overigens vind ik facepalm echt een hele normale term. Ik heb wel eens een ban gekregen omdat ik deze had geplaatst onder een hele domme reactie:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Destination schreef:lieveli schreef:Oomens zoekt fittie mensen!
[ Afbeelding ]
Dat vind ik wel echt wat voor jou
Headdesk kende ik nog niet, is dat wanneer je met je hoofd op je bureau slaat omdat iemand zo dom is?
maximuss schreef:Mensen kunnen niet meer tegen kritiek...Als het geen oehhh, ahhh, fantastisch reacties zijn dan is het direct haat...
MarcoBorsato schreef:Ik zit trouwens veel op Reddit en 9gag, dan raak je geoefend in die dingen. Hoewel ik wel even moest googlen toen mijn kleine neefje me ineens slebbe ging noemen.
Het betekent slet.
MarcoBorsato schreef:Oomens zoekt fittie mensen!
[ Afbeelding ]