Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Ik vond de tip over een ongewenste mailbox wel een goede! (Staat een paar pagina's terug)
Als je iemand op de foeilijst hebt staan, is het onwenselijk als je wel elke keer een email notificatie krijgt van diegene als hij/zij je een bericht heeft gestuurd.
Een ongewenste mailbox van je 'foei-bokkers' en een inbox voor de rest van de berichten, waarvan je dus wel een email notificatie krijgt!![]()
Top idee!
Lienie_F schreef:Dat dit topic over muizen gaat vind ik iets grappiger dan ik het zou moeten vinden![]()
Maar het feit dat stalken via PB niet aangepakt kan worden is volgens mij ook een probleem waar wel serieus naar gekeken zou moeten worden.
Evelijn schreef:Ja... behalve als die daardoor meteen een nieuw account aanmaakt om toch degene te gaan lastig vallen. Al misschien als die daardoor wel teveel schaduwaccounts aanmaakt zodat er gewoon permament geband kan worden.
Evelijn schreef:Ah dat had ik inderdaad gemist, thanksErgens in dit topic werd dat al aangegeven... je ziet de berichten van foei's niet meer in topics maar ze kunnen je wel pb's sturen... je kan wel aangeven dat die ongelezen moeten weggegooid... KBK heeft daar volgens mij een linkje voor gegeven hoe je dat moet doen.
Pocca_Locca schreef:Lienie_F schreef:Dat dit topic over muizen gaat vind ik iets grappiger dan ik het zou moeten vinden![]()
Maar het feit dat stalken via PB niet aangepakt kan worden is volgens mij ook een probleem waar wel serieus naar gekeken zou moeten worden.
Ja, inderdaad door moderators maar toch ook door een psycholoog en/of bezigheidstherapeut.
Hee, ik heb een idee ineens.. Als het meisje nou, in plaats van pb's met muisvriendelijke tips te sturen, zelf even met de muisvriendelijke vallen langskomt bij bokkers met muizenoverlast