Gestalkt op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evelijn

Re: Gestalkt op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 09:57

Stamper, Het is geen bekende Bokker want degene stuurt alleen maar pb's en reageert niet in topics.
Daarnaast is het ondanks haar stalkgedrag niet netjes om de naam bekend te maken.

susannevdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:26

Dat lijkt mij idd niet wenselijk. Ik wil ook niet bijdragen aan het aan de schandpaal nagelen van deze jonge (en ongetwijfeld het oprecht goed bedoelende bokker) maar vanuit het platform geredeneerd interesseert het me hoe hier mee om wordt gegaan. Zeker als het zoals in het geval van kbk om minder gezellige/onschuldige berichten gaat dan muizentips.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:33

Jeetje, een muizenfan die zich als mol gedraagt dus _O-
Wat een monnikenwerk zal dat zijn, om middels pb's op bokt , de (paarden)-wereld MUISvriendelijker te maken..
Ik heb zelf een schattig wit muisje, tam uiteraard, dus ik snap het kind wel een beetje, maar het kan handiger natuurlijk..Ze kan beter een topic openen, dan bereik je meer mensen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:38

Het muizenmeisje is een vrij onschuldig doch irritant verhaal... Dat van KBK is van een andere orde, waar imo serieus naar gekeken dient te worden! Ze heeft bewijs en er wordt niks of in ieder geval veel te weinig aan gedaan. Dàt kan echt niet mods!

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:47

Maar ook die muizenpb's vallen dan eigenlijk onder spam toch?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:48

Ik vond de tip over een ongewenste mailbox wel een goede! (Staat een paar pagina's terug)

Als je iemand op de foeilijst hebt staan, is het onwenselijk als je wel elke keer een email notificatie krijgt van diegene als hij/zij je een bericht heeft gestuurd.
Een ongewenste mailbox van je 'foei-bokkers' en een inbox voor de rest van de berichten, waarvan je dus wel een email notificatie krijgt! :)*

Top idee!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:49

Dat dit topic over muizen gaat vind ik iets grappiger dan ik het zou moeten vinden :=

Maar het feit dat stalken via PB niet aangepakt kan worden is volgens mij ook een probleem waar wel serieus naar gekeken zou moeten worden.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:00

xMyrth schreef:
Ik vond de tip over een ongewenste mailbox wel een goede! (Staat een paar pagina's terug)

Als je iemand op de foeilijst hebt staan, is het onwenselijk als je wel elke keer een email notificatie krijgt van diegene als hij/zij je een bericht heeft gestuurd.
Een ongewenste mailbox van je 'foei-bokkers' en een inbox voor de rest van de berichten, waarvan je dus wel een email notificatie krijgt! :)*

Top idee!

Inderdaad, zou al een heel stuk beter zijn.

Of ideaal zou zijn voor mij: "dit bericht kon niet verzonden worden omdat de gebruiker u geblokkeerd heeft" dus dat je gewoon geen berichten kunt sturen naar een gebruiker die je geblokkeerd heeft, en dat je ook meteen weet dat de berichten sowieso niet aankomen. *\o/*

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:02

Lienie_F schreef:
Dat dit topic over muizen gaat vind ik iets grappiger dan ik het zou moeten vinden :=

Maar het feit dat stalken via PB niet aangepakt kan worden is volgens mij ook een probleem waar wel serieus naar gekeken zou moeten worden.

Ja, inderdaad door moderators maar toch ook door een psycholoog en/of bezigheidstherapeut.
Hee, ik heb een idee ineens.. Als het meisje nou, in plaats van pb's met muisvriendelijke tips te sturen, zelf even met de muisvriendelijke vallen langskomt bij bokkers met muizenoverlast :)*

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:03

Ja... behalve als die daardoor meteen een nieuw account aanmaakt om toch degene te gaan lastig vallen. Al misschien als die daardoor wel teveel schaduwaccounts aanmaakt zodat er gewoon permament geband kan worden.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 11:07

Nou volgens mij werkt die hele foeilijst sowieso niet aangezien ik betreffende bokker daar op heb staan maar nog gewoon pb's van haar ontvang...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:12

Ergens in dit topic werd dat al aangegeven... je ziet de berichten van foei's niet meer in topics maar ze kunnen je wel pb's sturen... je kan wel aangeven dat die ongelezen moeten weggegooid... KBK heeft daar volgens mij een linkje voor gegeven hoe je dat moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:16

Evelijn schreef:
Ja... behalve als die daardoor meteen een nieuw account aanmaakt om toch degene te gaan lastig vallen. Al misschien als die daardoor wel teveel schaduwaccounts aanmaakt zodat er gewoon permament geband kan worden.

Moet toch niet heel moeilijk zijn om daar eens naar te kijken door de mods, lijkt me...

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 11:24

Evelijn schreef:
Ergens in dit topic werd dat al aangegeven... je ziet de berichten van foei's niet meer in topics maar ze kunnen je wel pb's sturen... je kan wel aangeven dat die ongelezen moeten weggegooid... KBK heeft daar volgens mij een linkje voor gegeven hoe je dat moet doen.
Ah dat had ik inderdaad gemist, thanks

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:28

Ik moest heel erg lachen om de reactie's op de eerste pagina's :')
Heb zelf nooit een muis gedood, ratten daar in tegen genoeg.

Maar kunnen de mods ook geen waarschuwings berichtje sturen? Lijkt me toch als er meerdere bokkers die lastig geworden door de zelfde account dat ze daar wat tegen mogen doen?
Misschien wel een idee er een regel voor te bedenken.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:41

Havakantie is voorbij. Dus hopelijk ook dat gestalk. Of zou ze nu iedereen in dit topic stalken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:22

Ik begrijp niet hoe hier zo over de 'stalkende bokker' gepraat kan worden, zonder dat er ingegrepen wordt door mods. Begrijp me niet verkeerd, ik keur het gedrag van deze bokker niet goed, zeker niet als het voor diegene duidelijk is dat de pb's ongewenst zijn. Maar ik dacht dat er een regel was dat er geen bokkers besproken mogen worden in de topics en dit gebeurt nu uitvoerig. En over het algemeen is dit ook nog eens op een negatieve manier.

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 12:23

Er worden toch geen namen genoemd?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:24

Ik heb er net ook al op getemd. Ik vind het werkelijk stuitend. :n

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:25

Pocca_Locca schreef:
Lienie_F schreef:

Ja, inderdaad door moderators maar toch ook door een psycholoog en/of bezigheidstherapeut.
Hee, ik heb een idee ineens.. Als het meisje nou, in plaats van pb's met muisvriendelijke tips te sturen, zelf even met de muisvriendelijke vallen langskomt bij bokkers met muizenoverlast :)*

Ow graag, ik heb nu ook nog ratten zitten waar we gif voor moeten zetten omdat het niet meer te managen is -O-
Ze mag ze gratis hebben 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:27

Er hebben mods gereageerd anders := , word geen naam vermeld en het is een probleem die zeker aangepakt moet worden

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:31

Jullie slaan echt door :+ ben blij dat ik niet gestalkt wordt.

Jammer dat de modjes er weinig mee kunnen.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:42

Moderatoropmerking:
Ik wil jullie verzoeken dit topic serieus te houden, zowel rond het probleem als tegenover de gebruiker.
De niet serieuze berichten zullen als oneliners worden verwijderd.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:50

Ik snap dat je een PB wel kunt doorsturen, maar dan ook aanpassen en dit dus niet gewenst is, maar hoe zit dat dan met een screenshot? Of ben ik nu heel :o?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 12:53

screenshots kun je ook bewerken als je een beetje handig bent met photoshop. :)