Duhelo schreef:danzzz schreef:Hoe zit het dan als je in een topic zit, er is een modopmerking en iemand anders doet een vraag stellen waar je dan vervolgens niet op in mag gaan?
Mijn antwoord op die vraag (of zoals de mod het verwoordt "opmerking) is weggehaald, maar de vraag (of opmerking, tis maar net hoe je het leest) blijft wel staan. Is dat niet ook een beetje raar?
zie het dialoog tussen sees en mij
[OPG] 'aanduwen' met heftruck
Dat is nou net het perfecte voorbeeld imo hoe moeilijk het is om te modereren. Voor de ene mod is die oorspronkelijke opmerking geen probleem zeg maar en wordt er niet aangepast ,een andere mod zal die wel gaan verwijderen. Dat heb je een beetje met de meer persoonlijke aanpak. Soms zijn zaken zwart wit, maar soms heb je ook alle tinten grijs ertussenin, en dat is gewoon heel erg moeilijk.
In een dergelijke situatie kan je dan op die post beter een tem plaatsen met jouw opmerkingen erbij, of de mod in kwestie aanvragen en vragen waarom die originele post mag blijven staan of waarom niet. Het kan bv ook zijn dat dat stukje simpelweg over het hoofd gezien werd.
de mod in kwestie vind het geen vraag aan mij gericht. Het verzoek ligt er nu om die "niet" vraag dan uit de post van Sees te halen.