"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:45

Sammie schreef:
Shirley schreef:
Verbaas me er ook steeds over :D

Ik ga morgen naar de Gamma, mocht iemand het wat kunnen schelen :Y)

Poink! :)* Hier kom ik mijn bed vooruit! Hoe laat? En wat ga je kopen????

ja misschien kunnen we hier meeten!!

Alle gekheid op een stokje, ik vind het ook duf dat het er staat want het is echt alleen voor dit evenement waar er bij andere gewoon een topic word gemaakt met wie gaat. Snap de uitzondering niet helemaal. Overigens stoor ik me er verder niet echt aan. Zie alleen de meerwaarde niet in.

Santos_05

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:47

Wordt dit evenement gesponsord door Bokt.nl?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:48

MarjanB schreef:
Oh ja dat weet ik :D maar ik hoef toch zelf ook niet van ieder ander te weten of ie wel of niet gaat.

Jij misschien niet, een ander wel. Jij plaatst op ITP ook een topic waarvan een ander denkt mwah.. lekker boeiend. De wereld draait om de zon, niet om een enkel persoontje. Niet om jou, niet om mij dus het is geven en nemen. Lees wat je leuk vindt en laat liggen wat je niet leuk vindt.

In een reclameblaadje zie je de kinderspeelgoed op pagina 1 en op pagina 2 tampons en op pagina 3 scheerschuim. Ik vraag mij af hoeveel mensen gaan bellen naar de uitgever met de mededeling dat ze geen scheerschuim in dat blaadje willen zien. Dat flikkeren ze gewoon weg en ze gaan door. :)

Enige wat ik imo een kleine moeite is is aangeven dat je nooit gaat of dat je geen keuze wil of kan maken. Dat de vraag dus weg is Dat is een vakje erbij en dat kost denk ik niet zoveel moeite.

En misschien wordt het ook wel tijd voor hele nieuwe aanpak, de huidige met onderschriftjes is inmiddels al heel wat jaartjes oud.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:50

Wow, dat mensen zich hier druk om kunnen maken :')

Ik ga niet en volgend jaar ook niet, maar lekker boeiend wat ze bij mijn username hebben staan. Ik zal wel een heel boeiend leven hebben buiten mijn Internet,want ik kan mij er echt niet druk om maken.

jolleknol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:02

tsja ik was eerst ook van plan om niet te gaan ;p maar plots vroeg een vriendin mij mee dus besloten om zondag te gaan. Is opzich een leuk een groot evenement.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:02

Sammie schreef:
MarjanB schreef:
Oh ja dat weet ik :D maar ik hoef toch zelf ook niet van ieder ander te weten of ie wel of niet gaat.

Jij misschien niet, een ander wel. Jij plaatst op ITP ook een topic waarvan een ander denkt mwah.. lekker boeiend. De wereld draait om de zon, niet om een enkel persoontje. Niet om jou, niet om mij dus het is geven en nemen. Lees wat je leuk vindt en laat liggen wat je niet leuk vindt.

In een reclameblaadje zie je de kinderspeelgoed op pagina 1 en op pagina 2 tampons en op pagina 3 scheerschuim. Ik vraag mij af hoeveel mensen gaan bellen naar de uitgever met de mededeling dat ze geen scheerschuim in dat blaadje willen zien. Dat flikkeren ze gewoon weg en ze gaan door. :)

Enige wat ik imo een kleine moeite is is aangeven dat je nooit gaat of dat je geen keuze wil of kan maken. Dat de vraag dus weg is Dat is een vakje erbij en dat kost denk ik niet zoveel moeite.

En misschien wordt het ook wel tijd voor hele nieuwe aanpak, de huidige met onderschriftjes is inmiddels al heel wat jaartjes oud.

Haha t is ook niet zo dat ik er een nacht minder om slaap hoor :) Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het echt irritant vinden. Ik heb elke keer zoiets van ja leuk dat je gaat :') maar voor mij heeft t echt geen toegevoegde waarde. En vind dat TS best de vraag mag stellen en dat het hier wel een beetje aanvallend is wat betreft dat mensen zich er niet druk om mogen maken. Leven en laten leven werkt 2 kanten op en dat geld ook voor jou :D

Net als dat jij mij kennelijk persoonlijk aan wil spreken op een ITP topic die voor mij wel van waarde is. Misschien omdat jij het hele verhaal er niet achter kent.. Maar goed dat is ook iets waarvan ik denk waarom moet iemand dat er nu bij halen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:05

Ho ho.. dat was als voorbeeld, hé. Ik zag een link in je onderschrift en dan is het heel simpel om een brug te maken naar er zijn ook mensen die dát niet interesseren en die melden dat ook niet, die klikken gewoon door. Heel Bokt staat vol met dingen die de een wel leuk vindt en de ander niet. Je zou er een dagtaak aan hebben om dat overal te melden.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:06

T is jammer dat he elk jaar t zelfde is het is niet vernieuwend.
Dus na 1 a 2 keer heen heb je t ook wel gezien

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:08

Sammie schreef:
Ho ho.. dat was als voorbeeld, hé. Ik zag een link in je onderschrift en dan is het heel simpel om een brug te maken naar er zijn ook mensen die dát niet interesseren en die melden dat ook niet, die klikken gewoon door. Heel Bokt staat vol met dingen die de een wel leuk vindt en de ander niet. Je zou er een dagtaak aan hebben om dat overal te melden.

Oh ja dat is ook zo en daarom vind ik het absoluut oninteressant om te weten wie wel en wie niet naar HE gaan :') Maar goed dat kan ook komen omdat ik dat soort dingen uberhaupt geen zak aan vind. Maar dat ben ik, zullen ook zat mensen zijn die nu al zenuwachtig zijn omdat ze er heen kunnen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:09

Allemaal simpel op te lossen met een "He interesseert me niet" waardoor die bokkers de vraag niet meer krijgen.
Gezien je halvelinge een pop-up krijgt met de vraag en je niet gerust gelaten wordt tot je geantwoord hebt is het niet zo makkelijk negeren als een topic dat je niet boeit.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:13

Van mij hoeft dat hele aangeven onder de bokt naam, of je gaat of niet ook niet.

Van mij mogen ze t weg laten maak er dan lekker een topic voor, en post daar in of je gaat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:19

Een pop up?? Ik zit mij toch ernstig te bedenken wanneer die zou moeten komen? Alleen bij enquêtes komen die wel eens.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:23

"halvelinge". Ik kreeg een soort melding ja of ik ging of niet. Echt een pop up was het niet maar het deed wel mijn pagina "verspringen" en elke keer als ik door klikte opnieuw.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:28

Negeren is een kunst die je kunt leren. ;)
Er zijn echt belangrijkere dingen om je druk om te maken.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:34

Halvelinge moet dan haast wel Belgisch Nederlands zijn. Met Google kom ik alleen uit op Middelnederlandsche texten. :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:35

Het zou zelfs kunnen dat het dialect is. :') Halvelinge is te vergelijken met "zo ongeveer"/bijna.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:35

Ik ga vrijdag naar de Ikea :)

Ach, het maakt mij niet uit wat er bij een username of onderschrift staat.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 11:43

En je maakt je er druk om omdat...?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 12:15

Malenka schreef:

Waarom denk jij voor een ander te kunnen bepalen waar ie zich wel of niet druk om maakt?

Waarom wordt het überhaupt als druk maken gezien? Ik slaap er geen nacht meer of minder om...
Yonker: het voor voor mij niet in z'n geheel te verdwijnen, er zijn genoeg mensen due het wel leuk vinden. Zou het alleen fijn vinden als ik het permanent uit zou kunnen zetten

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:19

Malenka schreef:

Ik denk alleen elke keer dat een bericht van de TS is omdat er met koeienletters iets onder de naam staat in een kleurtje :')

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:21

Azmay schreef:
Malenka schreef:

Ik denk alleen elke keer dat een bericht van de TS is omdat er met koeienletters iets onder de naam staat in een kleurtje :')

Hier heb ik ook last van, overleven we heus wel, maar als het weg kan, graag!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:21

Ik heb bokt 4 en ik heb nergens last van. :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:23

Hoe ziet dat eruit dan?
Is dat wellicht alleen op de telefoon?
Ik heb dat niet...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:24

Gewoon het oude bokt. Kun je instellen.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 12:27

Ik ga nu ook niet, volgend jaar niet, nooit. Maar waarom zou je je in godsnaam druk maken over dat kleine tekstje die je, als je zelf wilt, onder je avatar kan zetten? :')

Voor de mensen die gaan, is het leuk om te zien wie er nog meer gaan en wanneer. Voor de mensen die niet gaan? Let er niet op, je hoeft er niet naar te kijken en je hoeft je er niet aan te ergeren. Waar je een probleem van kan maken joh.

Als je niet gaat en je vindt het irritant, kijk er dan niet naar.