Voorpagina is veranderd?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_97

Re: Voorpagina is veranderd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:31

ik vind het ook erg vervelend dat de uitgelicht foto's nu zo klein zijn en boktTV zo groot. lijkt me beter ene verwijzing naar bokt tv te zetten zoals er naar forums of markt geplaatst wordt en het niet zo vervelend opzichtig te zetten

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:06

Ik krijg nu weer titels te zien als ik op de uitgelicht foto's ga staan! +:)+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:06

@XxFyrstaxX; thanks! Breder worden van de header is opgelost :j
@paardje1983; Als het goed is, is het zwartje kruisje nu weg?
@Forbiddenpie & Fenrir; op wat voor een apparaat en met welke browser bekijken jullie Bokt?
@Fleurtjeuh; Het is het plan dat de videoplayer weg te klikken wordt over niet al te lange tijd. Geniet tot die tijd van de video :)
@dollyspikkel; Banner staat weer op de oude positie
@amkeVH; Titels van de Uitgelicht topics zijn weer zichtbaar als je er met je muis boven gaat hangen.
@Nils_010; De Internet Explorers zijn nog een punt van aandacht, wordt aan gewerkt :j
@Smee__; Ik ben nog aan het kijken naar een nettere manier van het afbreken van de topictitels.
@Zoe_97; Uitgelicht is (als het goed is) even groot als het altijd was? Met welke browser bekijk je Bokt?

Iedereen veel dank voor de meldingen!

De letters zijn op mobiel nu iets groter (12px ipv 11px). In de oude situatie had je best erg goede ogen nodig om de titels te kunnen lezen. Nu zijn de letters nog steeds relatief klein maar wat beter leesbaar.
De advertenties staan inderdaad onderaan, ook op mobiel. Dit zijn, samen met het video blok, zo ongeveer de enige dingen die echt zijn veranderd. Alle andere veranderingen hoor ik graag, dan ga ik kijken hoe we dat terugkrijgen naar de oude situatie.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:10

ik werk met google chrome. de foto's van uitgelicht zijn kleiner dan de ader die ervoor bedoeld is.

Afbeelding

Melisjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:11

Ik heb op mobiel nog steeds de banner tussen Eigen berichten en Laatste berichten staan. Internet versie 4.0.10-53

D__S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:12

Melisjeee schreef:
Ik heb op mobiel nog steeds de banner tussen Eigen berichten en Laatste berichten staan. Internet versie 4.0.10-53

Hier hetzelfde. Banner staat niet waar hij zou moeten staan.

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:14

Bij mij is 't al helemaal raar. Ik heb geen uitgelicht meer :=

Afbeelding

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:20

Ik heb NH Bokt TV nu onder het blokje nieuwsberichten staan, en het blokje highlights van nieuws staat onder het blokje eigen berichten, dus helemaal links onderaan.... Vooral voor de highlights lijkt me dat een vreemde plaats ;). IE 11 op laptop.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:03

Hier ook afkapperij... Please Bart, zet het weer terug zoals het was? Please? |(

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:13

Logo mag van mij ook wel weer terug naar links :P

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:17

HorseyDude schreef:
Hier ook afkapperij... Please Bart, zet het weer terug zoals het was? Please? |(

[ [url=m/tpA7BH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier nu ook last van afgekapte titels op de iPad.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:25

Maaaarije schreef:
Hier lopen de topic titels uit beeld.

Samsung s6 met Chrome. [ [url=m/MbNkSr.png]Afbeelding[/url] ]

iPhone 6 met safari geeft exact hetzelfde beeld met topic titels die uit beeld weglopen.

De banner tussen laatste berichten en eigen berichten in de mobiele layout is wel verwarrend. De eerste keer dat ik die zag dacht ik even dat ik weer uitgelogd was. Temeer omdat ik er zo op kijk dat het aantal titels zichtbaar in het blok laatste berichten en eigen berichten op de voorpagina groter is geworden. En als je uitgelogd bent heb je ook meer titels in laatste berichten dan wanneer je ingelogd bent.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:13

Ik heb trouwens nog niemand gehoord over het feit dat ook de 'display' van de advertentiemarkt gewijzigd is....

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:15

Nou ik vind het echt een rommeltje, sorry. Dan had je beter in één keer alles goed kunnen wijzigen dan dit al online te zetten.. De advertentiedisplay vind ik wel heel goed!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:21

BartVB schreef:
@Smee__; Ik ben nog aan het kijken naar een nettere manier van het afbreken van de topictitels.

Voor de mensen met problemen; vermeld aub welke browser en appraat je gebruikt. In de meeste browsers ziet de hoofdpagina er vrijwel hetzelfde uit als voorheen. Op dit moment zijn er vooral nog problemen met Internet Explorer 11 en Edge.

Het vervelende aan dit soort zaken is dat als alles werkt op browser X de kans groot is dat het weer stuk gaat op browser Y of dat het ook werkt op browser Y tenzij in combinatie met telefoon A. Heb je dat gefixt dan gaat het mis met telefoon B en browser X :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:22

Ik doe het overigens op Safari op een Macbook Pro ;)

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:27

Om iets de negativiteit te doorbreken, bij mij werk alles prima op mijn mac met chrome en op mijn iphone met safari. :)
Vind ook BoktTV zo rechts een slim plan, leuke aandacht trekker voor mensen die ook nog niet lid zijn.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:29

@XxFyrstaxX; Op Safari zou vrijwel alles moeten werken. Alleen het afbreken van titels gaat nog niet netjes (dat gaat nog nergens goed) en ook de 'nieuws highlights' mogen nog wat netter.
Verder staat er idd een 'NH Bokt TV' blok rechtsboven maar dat is tijdelijk. Ben je nog andere problemen tegengekomen?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:32

Joysieee schreef:
Bij mij is 't al helemaal raar. Ik heb geen uitgelicht meer :=

[ [url=m/1oDG3G.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hem inderdaad ook zo.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 13:32

Google Chrome, geen idee welke versie :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:36

@BeSen; gaat er bij jou nog iets mis? In je laatste bericht in dit topic geef je aan dat alles weer goed staat?
@Anoeska27; Internet Explorer geeft nog (flinke -O-) problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:38

BartVB schreef:
@XxFyrstaxX; Op Safari zou vrijwel alles moeten werken. Alleen het afbreken van titels gaat nog niet netjes (dat gaat nog nergens goed) en ook de 'nieuws highlights' mogen nog wat netter.
Verder staat er idd een 'NH Bokt TV' blok rechtsboven maar dat is tijdelijk. Ben je nog andere problemen tegengekomen?

Nee, verder is alles goed. En ik heb ook geen last van afgebroken titels.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:48

maava schreef:
Om iets de negativiteit te doorbreken, bij mij werk alles prima op mijn mac met chrome en op mijn iphone met safari. :)
Vind ook BoktTV zo rechts een slim plan, leuke aandacht trekker voor mensen die ook nog niet lid zijn.

Om de negativiteit weer terug te brengen, zou het misschien ook kunnen dat die mensen nog geen lid zijn van BoktTV daar ook helemaal geen behoefte aan hebben en het dus geen 'leuke' aandachttrekker vinden?

Bij mij (laptop met IE(8/9/10?) en Samsungtelefoon met standaardbrowser) lijkt het lettertype op de voorpagina ook wat veranderd. De letters zien er iets anders uit en er lijkt vooral meer witruimte om de tekst heen te zitten. Het lijkt helaas wel alsof die extra lege ruimte ervoor zorgt dat titels nu te groot zijn voor het vak waar ze in horen te passen.

Het vreemde is wel dat dit alleen het geval lijkt op de hoofdpagina, en dat de fora wel weer gewoon normaal eruit zien.
Laatst bijgewerkt door oomens op 20-06-16 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:53

Ik vind die advertenties onderaan maar vervelend. Gewend om op mobiel om telkens helemaal naar onder te scrollen, om bij eigen berichten te kijken.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:56

BartVB schreef:
@Anoeska27; Internet Explorer geeft nog (flinke -O-) problemen.

Ik vind het niet zo storend hoor, begin er eigenlijk wel aan te wennen.