Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:25

Ja, schaam me dood... Sgapen := en ik was 16 jaar.... Dan zou je dat toch moeten weten?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:45

saskiakefie schreef:
tessyke schreef:
met hetgene dat ik hier al zie voorbij komen heb ik een schrik gepakt omdat ik ongeveer weet hoe mijn beginjaren op bokt waren :')
Amaris: dat topic joh! :')

Dit topic van jou dan _O-

tessyke schreef:
ik verveel mij |(
vertel eens wat zever :))
hoor ik altijd graag O:)
zou me wel helpen :(:)

owjee die had ik opzettelijk niet gepost :o

Dit topic is geniaal! :')

iris_relente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:58

Ik ben nog maar een paar weken op bokt en wist dus niet hoe het werkte en reageerde dus op topics uit 2003 of later. Oepss

Snorkel8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:59

Wat een heerlijk topic! ik zat nog een beetje te zoeken maar ik weet nog wel dat ik in het begin hartkloppingen kreeg als ik iets ging posten. hihi vond het zo spannend! alsof de politie mee keek

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:07

Om sommige Posts en topics ga ik helemaal stuk! Ik ga ook even terugzoeken.. Denk namelijk dat ik hiervoor nog een ander account had :P

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:12

Ik geloof dat ik deze twee toch wel het ergste vind. Ontzettend breezer taal. En zo te zien las ik de berichten ook niet na op typefouten. :') Ik was hier 13 a 14 jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:12

Hilarisch dit!

Eens kijken of ik nog wat grappigs/ genants heb...was toen ik nog jonger was al op een hondenforum lid , en dat was pas echt beschamend hoe ik toen was. :')
Heb vaak een echt gevoel van wat dacht ik toen wel niet. :+

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:25

Ik ga helemaal stuk hier _O-

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:30

Amaris schreef:
Urielle schreef:
In mijn begintijd heb ik Penny's gepest :o Dus dat is wel een beetje genant want ik was volwassen.

:oo

Ik heb wel eens een penny 'geadopteerd' :')

Ja, echt, ik was best een trut...

Urielle @ [PP] Voor het eerst op puggy gezeten.

Urielle schreef:
Zeg Annick ben jij dan niet dezelfde als Puggy? Die toen met de tweejarige Shet wou gaan springen? Kan me dan nl. al wel een beter plaatje vormen van de steigerende pony, correct me if I'm wrong....

Achteraf mijn excuses. :o

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:31

Net mijn eerste post terug gelezen en oh oh wat erg haha! Was 15 jaar...

Ik reed toendertijd op een manege pony en ik kocht alles voor hem inclusief zadel etc. Was ik natuurlijk kei trots op haha en dat moest hier even verteld worden. En dat taalgebruik oh schaam me ervoor!

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:48

fjordjes schreef:
Net mijn eerste post terug gelezen en oh oh wat erg haha! Was 15 jaar...

Ik reed toendertijd op een manege pony en ik kocht alles voor hem inclusief zadel etc. Was ik natuurlijk kei trots op haha en dat moest hier even verteld worden. En dat taalgebruik oh schaam me ervoor!

*gaat kijken*

_O- wat hilarisch! Dat taalgebruik ook :')

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:54

haha dit is echt geweldig :')

blijkbaar vond ik het in het begin van mijn bokt tijd nodig om onder elk bericht minstens 2 xx neer te zetten haha

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:00

_lisaah schreef:
haha dit is echt geweldig :')

blijkbaar vond ik het in het begin van mijn bokt tijd nodig om onder elk bericht minstens 2 xx neer te zetten haha

Zo wou ik achter elke post een ' /3 ' zetten, zodat iedereen mij kon herkennen als ik wat geplaatst had :+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:09

_O- wat een geweldig topic.
Ik zal zo eens in mijn berichten kijken.

Edit:

Mijn allereerste bericht:

Citaat:
dat van die teugels weten we nu ondertussen wel hoor! maarja.. beter 10x dan geen 1 x gewaarschuwt te worden, toch? hele leuke shet meisz! en springt erg goed! leuk ook zonder zadel veel plezier nog met hem verder, geniet ervan!

Betweter... :')

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:11

Heb helaas niet echt hele erge beschamende posts, maar wel van dat taalgebruik wat typerend is voor een 12-jarige :+. Typte wel netjes met goede interpunctie! Dit topic is trouwens erg vermakelijk om te lezen :=

Edit: Was trouwens ook wel een beetje penny. :D
Laatst bijgewerkt door Frankaas op 06-01-16 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:11

Wat een grappig topic! Ik lig helemaal dubbel om sommige berichten. :+

Zelf reageerde ik overal op met 'wat een schatje!' en ik heb ook wat pennyberichten die lachwekkend zijn. Zo had ik geweldige ideeën om zelf paardensnoepjes te maken en borstels en alles... Want ik vond het zo stoer om een kamer vol paardenspullen te hebben, ook al reed ik toen nog niet eens paard. :+

Ook wat minder lachwekkende berichten helaas. :n Zo heb ik toen ik net reed een verzorgpony gehad die veel te klein voor mij was. Helaas heb ik er op gereden en op bokt volgehouden dat het 'prima paste' en dat ik niet zou rijden als het niet zou passen. Jammer genoeg geloofde ik de eigenaar (die zei dat het paste) en ben ik dus blijven rijden... Godzijdank ben ik na twee weken weggestuurd omdat ik te onervaren was, maar anders had ik waarschijnlijk nog een flinke tijd op een pony van 90 cm gereden met mijn 1.60 en niet bepaald lichte lichaam. (En de pony had ook een veel te groot zadel, dus dat arme beest... Hier heb ik nog steeds ontzettend veel spijt van en ik schaam me er ontzettend voor.)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-01-16 18:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:18

Haha wat een mooie dingen komen er hier voorbij! Sgapen _O-

Ik heb geluk dat ik al jong fatsoenlijk kon typen/schrijven, dus dat was wel een voordeel voor mij, dan word je toch vaak serieuzer genomen :P (ik was nog heel jong toen ik hier kwam maar ik had mijn leeftijd niet in mijn profiel zichtbaar gezet :')). Ik zal nog wel even kijken of ik wat beschamends kan vinden. Er zit vast wel wat leuks tussen mijn berichten :')

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:20

Hahaha, hilarisch !

Door als die posten durf ik niet meer terug te kijken :')

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:23

Ik heb even mijn berichten doorgelezen, maar ze slaan allemaal echt helemaal nergens op. Vooral heel veel oneliners en een soort ´adviezen´. Alleen de recente reacties zijn nog een beetje normaal.

Lauraa12 schreef:
je kan nog wel aan je houding werken inderdaad maar je pony kan echt super springen!

Dit vind ik toch zo´n onbeleefde reactie, ik was hier 13 volgens mij :x

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:37

Zo lang zit ik er nog niet eens op.. Maar ugh.. En dan te bedenken dat veel van die posts nog maar 2 jaar terug zijn (er zit zo veel verschil tussen een 15 en een 17 jarige := ). Ik zie vooral heel veel "WAAAAAAAAAUW" en "miss" ipv misschien. En belachelijk veel pennyposts

Deze vind ik wel heel erg, vooral omdat de opmaak die in dit citaat zit er dus al zat :=
laraxXxemma schreef:
wat een super leuke/mooie pony!!!
die 2e foto!!
wees er maar trots op dat je haar hebt want ik wou dat ik haar had

:x
ik weet nog dat dit rond de tijd was dat mijn verzorgpony verkocht werd en dat ik eigenlijk zo enorm baalde.. dit is zeker niet de enige post waarbij ik zoiets zeg, alleen wel de meest erge. blegh blegh bah je mag ze wel weer verwijderen :+ :+
Laatst bijgewerkt door laraxXxemma op 06-01-16 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:37

Oke ik heb wat van mezelf opgezocht :P Qua spelling en grammatica valt het allemaal best mee, maar ik heb ook altijd al een hekel gehad om dat fout te doen.. Maar het ergste vind ik nog wel mijn mening... Ik was nogal gefixeerd op je paard aan de teugel rijden, ik was voor elastiek etc. Grappig is dat ik daarna helemaal anti alles was bijna beetje Arabesk type en nu zit ik ergens middenin. Denk dat ik de balans heb gevonden door alle extremen te zijn :') (hoewel ik nooit van mening was dat je je paard met slof in de krul moest trekken of andere vormen van geweld.. gelukkig maar haha.. )

En ik opende vooral heeeeel veel topics...

En ik zat gewoon in 2007 in een antipennytopic, kom ik nu achter, ik zat vast in een ontkenningsfase :D

Gewoon in een random topic :') : 'Van paardrijden een dikke kont?' Ik werd zeker geïnspireerd hahaha

Citaat:
eigenlijk had ik even een ander vraagje: hoe kan je een eigen topic beginnen? :o

Citaat:
oke, laat dan ook maar, boor er maar meteen een slotje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En ik kon hem niet vinden!!!!!!!

Haha
Citaat:
dewi, ik denk niet dat iedereen er zo over denkt, dit is immers
BOKT en die laat het er niet bij zitten!!

Haha lekker betweterig. Maar wilde vaak tegen Kiwiko opboksen toen ze weg was miste ik dat :')
saskiakefie schreef:
KiWiKo schreef:
mensen zijn mensen........... het is niet typisch bokt, het is typisch mens...........

umm, als je even goed had gelezen zag je dat ik hetzelfde zei...

Citaat:
aah nee dat meen je niet Kiwiko!! HEB je iets aan je ogen ofzo?
Dat heeft Smurffie net helemaal uitgelegd!!

Citaat:
haha wat grappig kiwiko, dat je dat zo over je zelf zegt, dat je van discussies houdt, en een bemoeial en een flapuit bent. Ja
Ik vind het eerlijk gezegd altijd al een beetje vreemd dat je bemiddelaar was :o
Ik ben het NOOIT en dat ook echt NOOIT met jou eens geweest in discussies

saskiakefie schreef:
KiWiKo schreef:
HIHI Degene die dit Rollkur noemt, moet nog heel, heel veel leren :) :)

nou, sorry ik zie niet zoveel verschil of zo'n ruitertje het doet, of anky ;)
en ik heb me er al in verdiept, maar oow ja jij bent hier de expert, bijna vergeten ;)

Citaat:
aha daar hebben we weer kiwiko met haar bekende aanpak Lachen
Ik zou haar nooit een paard geven, waar ik problemen mee heb, want ik kan hem zelf ook wel een schop of een klap geven als ik dat nodig vind Knipoog
Maar ik zou toch voor een join up kiezen.. Want dit verhaal vind ik wel erg appart.

Hahaha dit topic ik lig echt dubbel nu ga m binnenkort eens aan mn broer laten zien _O- Ik heb echt teveel topics over teveel onzin geopend...
[JH] broer (18) gooit steen tegen hoofd

En ik heb mijn puberfase ook lekker uitgeleefd op bokt ben niet voor niks een jaar geband geweest :)F

Citaat:
houd je mond met je ontwetendheid, je hoeft niet alles na te praten

Citaat:
jezus, hou je ff in ja

En nog wel veel meer denk ik maar ik ben dr ff klaar mee :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:41

:') heerlijk topic dit! Ga eens zoeken naar mijn eigen beschamende dingen...

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:47

Omgf Saskia :') Het is niet van heel lang geleden , maar ik zal is zoeken of ik beschamend posten heb :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:49

Een jaar?!! Wat heb je daarvoor gedaan dan?

Pivione

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:54

Liezzel schreef:
Een fries moet helemaal zwart zijn dus Gefeliciteerd met je tinker :D :D
:')