Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
saskiakefie schreef:tessyke schreef:met hetgene dat ik hier al zie voorbij komen heb ik een schrik gepakt omdat ik ongeveer weet hoe mijn beginjaren op bokt waren
Amaris: dat topic joh!
Dit topic van jou dan
tessyke schreef:ik verveel mij![]()
vertel eens wat zever![]()
hoor ik altijd graag![]()
zou me wel helpen
Amaris schreef:Urielle schreef:In mijn begintijd heb ik Penny's gepestDus dat is wel een beetje genant want ik was volwassen.
![]()
Ik heb wel eens een penny 'geadopteerd'
Urielle schreef:Zeg Annick ben jij dan niet dezelfde als Puggy? Die toen met de tweejarige Shet wou gaan springen? Kan me dan nl. al wel een beter plaatje vormen van de steigerende pony, correct me if I'm wrong....
fjordjes schreef:Net mijn eerste post terug gelezen en oh oh wat erg haha! Was 15 jaar...
Ik reed toendertijd op een manege pony en ik kocht alles voor hem inclusief zadel etc. Was ik natuurlijk kei trots op haha en dat moest hier even verteld worden. En dat taalgebruik oh schaam me ervoor!
Citaat:dat van die teugels weten we nu ondertussen wel hoor! maarja.. beter 10x dan geen 1 x gewaarschuwt te worden, toch? hele leuke shet meisz! en springt erg goed! leuk ook zonder zadel veel plezier nog met hem verder, geniet ervan!
Lauraa12 schreef:je kan nog wel aan je houding werken inderdaad maar je pony kan echt super springen!
laraxXxemma schreef:wat een super leuke/mooie pony!!!
die 2e foto!!
wees er maar trots op dat je haar hebt want ik wou dat ik haar had
Citaat:eigenlijk had ik even een ander vraagje: hoe kan je een eigen topic beginnen?
Citaat:oke, laat dan ook maar, boor er maar meteen een slotje op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En ik kon hem niet vinden!!!!!!!
Citaat:dewi, ik denk niet dat iedereen er zo over denkt, dit is immers
BOKT en die laat het er niet bij zitten!!
saskiakefie schreef:KiWiKo schreef:mensen zijn mensen........... het is niet typisch bokt, het is typisch mens...........
umm, als je even goed had gelezen zag je dat ik hetzelfde zei...
Citaat:aah nee dat meen je niet Kiwiko!! HEB je iets aan je ogen ofzo?
Dat heeft Smurffie net helemaal uitgelegd!!
Citaat:haha wat grappig kiwiko, dat je dat zo over je zelf zegt, dat je van discussies houdt, en een bemoeial en een flapuit bent. Ja
Ik vind het eerlijk gezegd altijd al een beetje vreemd dat je bemiddelaar was![]()
Ik ben het NOOIT en dat ook echt NOOIT met jou eens geweest in discussies
saskiakefie schreef:KiWiKo schreef:HIHI Degene die dit Rollkur noemt, moet nog heel, heel veel leren![]()
nou, sorry ik zie niet zoveel verschil of zo'n ruitertje het doet, of anky![]()
en ik heb me er al in verdiept, maar oow ja jij bent hier de expert, bijna vergeten
Citaat:aha daar hebben we weer kiwiko met haar bekende aanpak Lachen
Ik zou haar nooit een paard geven, waar ik problemen mee heb, want ik kan hem zelf ook wel een schop of een klap geven als ik dat nodig vind Knipoog
Maar ik zou toch voor een join up kiezen.. Want dit verhaal vind ik wel erg appart.
Citaat:houd je mond met je ontwetendheid, je hoeft niet alles na te praten
Citaat:jezus, hou je ff in ja