Fenrir schreef:Ben het er overigens mee eens dat het beter zou zijn als mods een berichtje sturen dat ze ermee bezig zijn, dan weet iemand dat.
Op de vorige pagina: RianneH @ [FZ] mods doen niets aan 'persoonlijke aanval'
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenrir schreef:Ben het er overigens mee eens dat het beter zou zijn als mods een berichtje sturen dat ze ermee bezig zijn, dan weet iemand dat.
_San87_ schreef:liekec schreef:Waar kan een mens zich druk om maken. Waar wordt jouw leven er precies slechter op of waarom is het vervelend dat dit op internet staat? Je geeft zelf al aan dat je overgewicht hebt dus dat heb je zelf op internet neer gekwakt. Dat iemand er dan een ongenuanceerde opmerking overheen gooit (waar een kern van waarheid in zit) doet jou toch geen kwaad? Ik snap dit echt niet hoor.
Als je al heel lang worstelt met een eetstoornis dan is zo'n ongenuanceerde en duidelijk rot bedoelde opmerking niet echt de kers op de slagroom. Kan je toch zelf ook wel bedenken?
Citaat:Pesten is een stelselmatige vorm van agressie waarbij één of meer personen proberen een andere persoon fysiek, verbaal of psychologisch schade toe te brengen. Bij pesten is de macht ongelijk verdeeld. Relatief nieuwe manieren van pesten zijn het digitaal en mobiel pesten. Kinderen of jongeren gebruiken dan het internet (bijvoorbeeld pesten via het chatten) of pesten elkaar door vervelende berichten via de mobiele telefoon te sturen.
Rije schreef:Fenrir schreef:Ben het er overigens mee eens dat het beter zou zijn als mods een berichtje sturen dat ze ermee bezig zijn, dan weet iemand dat.
Op de vorige pagina: RianneH @ [FZ] mods doen niets aan 'persoonlijke aanval'
bruintje123 schreef:Toch begrijp ik niet waarom de mods moeilijk doen over verwijderen.
Ts vind ze rot. ZE zijn of topic en verwijderen brengt op geen enkele manier een raar gat in de discussie.
Of je het nu wel of geen onzin vind dat ts het weg wil hebben staat daar gewoon los van.
Zoe_97 schreef:Selina schreef:De mods hebben nu 3x naar je bericht gekeken en ze gaan het dus niet verwijderen. Het beste is gewoon je erbij neer te leggen. Dat is niet makkelijk, maar wel de enige optie.
ik leg me nergens bbij neer, ik heb nu ene hoofdmod gecontacteerd en indien nodig al ik ook het beheer hiermee lastig vallen. Ik wil dit gewoon weg hebben.
liekec schreef:_San87_ schreef:
Als je al heel lang worstelt met een eetstoornis dan is zo'n ongenuanceerde en duidelijk rot bedoelde opmerking niet echt de kers op de slagroom. Kan je toch zelf ook wel bedenken?
Misschien had ze dan beter na moeten denken of je over zo'n gevoelig iets een topic aanmaakt op een forum waarvan je weet dat er pittige mensen tussen zitten..? En duidelijk rot bedoeld vind ik hem niet. Ongenuanceerd wel.
Celiien schreef:Als dit gaat over de opmerking 'als je katten twee afgewogen maaltijden per dag krijgen zullen ze zich beter voelen dan constant eten, zoals je zelf ook doet' (ongeveer) snap ik niet wat er mis mee is. Ja het is misschien ongenuanceerd, maar er zit toch geen steek onder water in die post of wel? Imo is het een behulpzame post, die waar is, want je kan beter porties eten over de dag verdeeld dan constant eten voor je neus hebben en dat geld dan ook voor je katten.
Wat is de rotopmerking dan? dat iemand je topic hiervoor heeft gelezen, en dan de link maakt ? Nou poepoe. Dus als ik naast je zou lopen en zou een opmerking maken, stuur je de politie op me af?
Sommige mensen hebben nu eenmaal geen blad voor de mond. Cyberpesten.. Weet je wat cyberpesten is? Als je dit al dat vind dan kan je je bergen voor als t echt gebeurd. Dan kan je je sowieso bergen in deze keiharde wereld, deur op slot en t huis niet meer uitgaan of zoiets.