'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:18

Ik stuur je een PB gezien de bokt regels.

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:19

Ik kijk er ook wel eens, vroeger was het er actiever dan nu heb ik het idee.

Maar ik vind ze daar veel eerlijker dan hier.
Hier hoor je mensen sneller roepen sielugh of ligt aan het (net op maat gemaakte) zadel, en daar zullen ze sneller zeggen dat je gewoon een keer moet doorblaffen omdat het wel om een dier van 600kg + gaat en niet om je schootpoedeltje.

Maar bokt is veel groter en kun je dus weer veel meer informatie vinden.

Janine1990

Re: 'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:35

Bestaat PP nog? Heb er ook een paar jaar gezeten.
In het begin omdat ik een beetje iets nodig had om tegenaan te schoppen en omdat ik benieuwd was of men ook over mij sprak. Later was het wel gezellig. Maar de activiteit daar nam af en toen ben ik maar weggegaan. Weet niet eens meer de echte reden. In ieder geval waren ze wel zo vriendelijk om mijn account te verwijderen. Top!

Ik heb Bokt maar geaccepteerd met z'n voors en tegens. Dat heeft alles, ook PP.

Als je niet wilt dat er over je geluld wordt, moet je niet gaan praten. Zo simpel is het ook.
En iedereen weet dat men van achter een computer over het algemeen een bult meer lef heeft dan in real life.

Wat me wel een beetje tegenviel van een aantal leden (vraag me niet meer wie, want ik weet het allemaal niet meer) was dat ze hoog van te toren bliezen over rijkundigheid. Maar dit was niet echt aan de foto's af te lezen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 16:43

Ben trouwens nog steeds nieuwsgierig welk topic jij bedoeld op VN met die topruiters. Daar praat je zo lekker makkelijk omheen.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:15

Wat is nou het verschil? Op PP loopt/liep er een topic op Bokt en Bokkers, dit topic gaat over PP en leden. Maar zij van PP praten "achter de rug om" en "roddelen", hoe heet dan wat hier gebeurt?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:21

Dieuwke_ schreef:
Wat is nou het verschil? Op PP loopt/liep er een topic op Bokt en Bokkers, dit topic gaat over PP en leden. Maar zij van PP praten "achter de rug om" en "roddelen", hoe heet dan wat hier gebeurt?

Dat is anders! *\o/*

VN, was toch over Rath? Gal? Roll-kur etc. die discussie waar geen einde aan kwam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:31

Ik besef best dat alles wat ik hier plaats gewoon publiek bezit is en dat mensen er een eigen mening en visie over hebben. Maar ik zou het wel enorm jammer vinden, als iemand een topic van me mee naar het ander forum zou nemen (niet dat ik zo intressant ben, verre van), omdat ik hier toch iets open om reacties (raad of advies of wat dan ook) te krijgen. Neemt iemand iets van mij mee naar daar, tja, dan kan ik niets doen met tips die daar gegeven worden, noch krijg ik een eerlijke kans om mijn standpunt te verduidelijken (of als het nodig is te verdedigen) en dat vind ik toch niet zo'n fijn idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:34

Daar zit zeker een verschil maar hier gaat het om durven. Want wat je daar zo openlijk neerzet kan je ook in een PB naar iemand doen. Dat mensen dat niet doen moeten ze zelf weten maar ik vind dat nogal zwak.[/quote]
Waarom? PB's zijn een zwaktebod voor mij. Lekker schijnheilig. Of openbaar, of niet. :)[/quote]

Er zijn dingen die ik wel met een TS wil delen, maar niet met de hele wereld omdat het gewoon te persoonlijk is. Ik vind dus absoluut niet dat een pb een zwaktebod of schijnheilig iets is

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 17:40

Zoals mijn pa altijd zei: Laten banketstaaf, zolang ze niet van me eten vind ik het niet erg.

Er zijn sommige bokkers die hun frustratie op PP kunnen spuien, dat is prettig voor ze zodat ze zich hier gewoon netjes aan de regels kunnen houden. Laat ze, sommige volwassenen hebben nu eenmaal een praatpaal en een heleboel medeleven nodig als ze hier in hun ogen te hard worden aangepakt.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 08:49

Poetsplaats ligt er nu even uit....dus jullie hebben nu even niets te vrezen...LOL...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 08:51

Waarom ligt het er uit, papagroom? :) Of is het gewoon een storing?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 08:55

Zo veel bezoekers dat de boel het niet aankan :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:01

D dos aanval van bezorgde bokkers....

Nee hoor technisch probleempje denk ik...het forum was gisteren al erg traag.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:04

Ruik ik een complot en is dit simpelweg reclame maken voor pp om er nieuw leven in te blazen? ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 09:51

Na zo'n topics komen er wel vaak leden bij en sommige blijven gezellig hangen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:12

ik heb het ook weleens gelezen...in het begin verbaasde mij het dat daar ''geroddelt'' werd over Bokkers.Maar eigelijk lees ik alleen maar posten waar ik mij geheel in kan vinden.Vaak gewoon de waarheid.
Dat commentaar heb ik altijd wel in mijn hoofd als ik een topic open op Bokt,maar weet dat mijn posten niet echt gewaardeerd gaan worden.Dus of ik reageer niet of probeer genuanceerd te reageren...moeilijk. :+

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:17

Wat vooral het grote verschil met bokt en pp is dat als iemand hier een mening heeft er gelijk 10 mensen die mening delen. Dus een topic kan gaan van oeh aah schattig naar slecht en hopeloos gaan. Op pp kan iemand een mening hebben zonder dat iedereen zich dat gelijk achter schuilt. En dus het topic gewoon neutraal en eerlijk blijft

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 11:21

smurfje schreef:
Wat vooral het grote verschil met bokt en pp is dat als iemand hier een mening heeft er gelijk 10 mensen die mening delen. Dus een topic kan gaan van oeh aah schattig naar slecht en hopeloos gaan. Op pp kan iemand een mening hebben zonder dat iedereen zich dat gelijk achter schuilt. En dus het topic gewoon neutraal en eerlijk blijft

klinkt goed :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-15 13:36

Ik weet al een hele tijd dat t bestaat. Maar eerlijk, als hun daar lol in hebben. Lekker laten doen

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 00:37

Elke bokker kan pp lezen,en zich ook verdedigen als hij/zij daar de behoefte aan heeft....simpelweg registreren,en je kunt mee praten.....andersom is vaak niet mogelijk om dat diverse leden hier niet welkom zijn,en zelfs niet genoemd mogen worden.
Alles werkt overigens weer,dus de nieuwsgierige aagjes kunnen weer meelezen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 09:16

papagroom schreef:
Elke bokker kan pp lezen,en zich ook verdedigen als hij/zij daar de behoefte aan heeft....simpelweg registreren,en je kunt mee praten.....andersom is vaak niet mogelijk om dat diverse leden hier niet welkom zijn,en zelfs niet genoemd mogen worden.
Alles werkt overigens weer,dus de nieuwsgierige aagjes kunnen weer meelezen.

Wat bokkers echter ook niet tegen houdt.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 01:27

Ayasha schreef:
Durven en mogen is een verschil.

juist :)

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 01:28

F_Orumster schreef:
Ruik ik een complot en is dit simpelweg reclame maken voor pp om er nieuw leven in te blazen? ;)

ik dacht in beginsel

wow is dit om te rellen;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:21

Pp doet het nog steeds niet bij mij?

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 07:24

Weer niet....tot gisteravond geen problemen.