De vraag waarom Bokt zo leuk is? De diversiteit van onderwerpen, het feit dat je altijd een vraag kunt stellen en je ook op non-paardengebied terecht kunt op Bokt!
Heb ook even gekeken. Vanaf 2006 alweer. Moet wel zeggen dat ik al Een tijd alleen meelees en bijna niet reageer
Lange tijd alleen mee gelezen en toen op aandringen van een vriendin toch maar een account aangemaakt.Geregistreerd:04-05-11 17:36
Geregistreerd op 22-07-06 13:22, al best een tijd inmiddels dus en ik ken inderdaad ook nog steeds niet heel veel mensen
Ik ben nu 3 jaar en 1 maand actief. Kwam er toen pas achter dat bokt bestond. Door het zoeken naar een verzorg pony.Heb hier ook vrienden ontmoet. Eerste meeting was heel spannend maar super gezellig.
Voor die gene voelt het vast al langer dan 16 jaar. Heb ik ook. Voor mijn idee ben ik lager actief dan 3 jaar.
EskeGirl schreef:Hoe kunnen mensen langer dan 16 jaar actief zijn (poll), als bokt pas sinds 2001 bestaat? Hmmm ik gok Bart en Heike, omdat ze bokt.nl al een tijdje hadden voor het email adres (Julius@bokt.nl) maar niet gebruikte als forum.
25 Maart 2007, al 8 jaar alweer. En echt élke dag op Bokt.Ik meld me ook nooit af,anders blijf ik aan de gang met inloggen. Verslaafd? denk het wel.
19-02-2004 dus alweer bijna 11.5 jaar Ik ben geen active poster maar lees toch iedere dag wel even bij. Sterker nog, ik begin mijn dag er zelfs mee