Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Een voorbeeld wat minder acuut en heftig is.
Regelmatig komt er een persoon binnen die sociaal in een isolement is.
Ze weet waar de gratis koffie apparaten zijn. Maakt een praatje met patiënten. Praatje is merkbaar niet altijd wenselijk.
We kunnen haar direct verzoeken te gaan.
Zelfs een verbod opleggen.
Wij kiezen er voor haar even met rust te laten. Haar koffie te drinken en vragen dan te gaan.
ZE is niet wenselijk zo vaak daar.
Maar blijkbaar wel een behoefte te komen ondanks dat ze zo vaak verzocht wordt te gaan.
Wil je een menselijke en prettige omgeving is dat verder kijken.
Mensen worden ook wel eens star tegen regels. Gooien de kont tegen de krib doordat ze onbegrepen zijn. Het niet eerlijk vinden zoals het gegaan is.
Misschien is dat wel een reden van dit meisje om herhaaldelijk regels te overtreden.
Ik zeg misschien ken de reden niet.
Maar gezien de starre reactie op haar topic nu zou me dat niet verbazen.
Animal schreef:...zodat de gebruiker geen berichten meer op Bokt kan plaatsen, niet kan adverteren op Bokt of berichten via Bokt kan versturen.
ohjajoh6 schreef:Daar ben ik het mee eens; Want waarom word dit nu juist zo angstvallig uit het nieuws gehouden?
Ik vind het nogal niet wat dat er 8 paarden overlijden door botulisme, ik vind dat juist een typisch voorbeeld van voorpagina nieuws op bokt en daar heeft een gebande bokker helemaal niets mee van doen uiteindelijk.
Want nu is het voor mijn gevoel een beetje andersom;
Je brengt het nieuws niet op correcte wijze, omdat een van de overleden paarden, van een gebande bokker is?