Kinderachtige Boktregels. Ik word er kotsmisselijk van.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 22:56

geerke schreef:
Anoniem schreef:
En wat is er nu eigenlijk zo mis aan dat ik toch de TS een advies gaf? Is dat zo vreselijk erg dan? Heb ik dan iets heel erg stouts gedaan dat het nodig was om de reactie te verwijderen?
Gaat daardoor Bokt aan ten onder? Is er laster gepleegd? Of heb ik Bokt nu vervuild met vieze woorden of zo?

ik vind het een waardevolle tip,en denk er net zo over.Over gecontroleerde beweging bij peesblessures.
Jammer dat het verwijdert werd.

Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn die een eigen paard hebben die niet weten dat dat de gebruikelijke gang van zaken is bij een peesblessure. Misschien heeft TS wel een goede reden om dat met dit paard niet te willen (andere kwaal, draak in stal etc.) of is ze gewoon vast opzoek voor een plekje waar hij kan staan als hij over enkele maanden (hopelijk) weer hersteld is? Imo is het toch best onaardig om de aanname te maken dat TS een of andere nitwit is en helemaal stampij te maken dat jou "paard houden voor extreme dummies" advies wordt verwijdert. Het hoort daar niet en waar bemoei je je mee?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 07:12

Wendy schreef:
pien_2010 schreef:
Zoals eerder geschreven is wordt op ED strenger gemodereerd want mensen vragen om een dienst en niet om een advies.

ED is toch een afkorting van Ervaringen en Diensten? Hoezo zitten mensen daar dan niet verlegen om een advies?
Of heeft dat te maken met het feit dat op dit forum in het verleden bepaalde vakmensen behoorlijk zwart zijn gemaakt, die vervolgens gedreigd hebben met juridische stappen jegens bokt?

Wendy sorry dat ik niet duidelijk ben geweest.

Op Ervaring en Diensten vragen mensen om een advies. In dit geval werd er gezocht naar een wei die aan bepaalde voorwaarde moest voldoen. Graag dus daar reactie over.
De Topic starter had niet de vraag gesteld: "jongens kijk eens mee, ik heb een paard met peesproblemen, wat kan ik het beste doen"?
Doordat er nu een ongevraagd advies werd gegeven (misschien wel een heel erg goed advies, dat is het punt niet) hoe om te gaan met peesproblemen, gebeurde het dat mensen op dat advies gingen reageren in dat topic. Dus zijn er berichten verwijderd met een groene moderator opmerking.
Er werd doorgegaan op dat punt, dus wederom berichten verwijderd met pb's erachter aan.
De TS stelde een vraag over een wei die ze graag spoedig wilde hebben, want had een probleem. Op ED modereren we wat strenger omdat het de bedoeling is dat er antwoord komt op die prangende vraag en niet dat het topic verzand in een medisch topic van wat de beste manier is van behandelen.
Dat soort topics horen op medisch thuis.
In dit geval wordt er dus gekeken naar de Topic Starter (TS) en waar zij mee geholpen is.

Hopelijk is het zo duidelijk voor je. Dus er mag wel advies gegeven worden, maar dan wel een advies waar om gevraagd wordt. Vandaar de tip, als je ongevraagd advies wil geven doe dat dan per PB en niet in het topic want je kunt discussies losmaken waar TS niet op zit te wachten.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:25

TS, ik vind persoonlijk wel dat je een beetje doorslaat TS, sorry :o. Je bent een volwassen vrouw maar zit je op te winden alsof er weet ik wat is gebeurt. Er zijn regels en die zijn door de mod gevolgd. Kinderachtig of niet, ze hebben niets fout gedaan. Je kunt het er niet mee eens zijn maar om daar dan een klaagtopic voor te openen... Is dat dan ook niet een beetje kinderachtig? Leg je er gewoon bij neer en stuur de TS een PB als je per se wilt vertellen hoe jij over de behandeling van een peesblessure denkt.

Anoniem

Re: Kinderachtige Boktregels. Ik word er kotsmisselijk van.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:55

Ts is ook echt niet meer op bokt.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:56

Wist niet eens dat ze dat deden, accounts verwijderen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:02

Ik dacht inderdaad ook dat alleen de naam in Gast kon worden gewijzigd, maar dit account is inderdaad weg. :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:13

+:)+ :evaw:
toedeloe toedeloe toedeloeeeeee

*kinderachtig modus uit*

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:15

TS heeft besloten om haar account te laten deactiveren, dit is in overleg gegaan met support en zij heeft daar haar redenen voor. Om meer verwarring voor andere gebruikers te voorkomen zet ik een slotje op dit topic. Mocht iemand vragen hebben mag diegene mij pb'en.

Mochten jullie deze discussie voort willen zetten dan wil ik jullie vragen om een nieuw topic te openen, onze excuses voor het ongemak.