geerke schreef:Anoniem schreef:En wat is er nu eigenlijk zo mis aan dat ik toch de TS een advies gaf? Is dat zo vreselijk erg dan? Heb ik dan iets heel erg stouts gedaan dat het nodig was om de reactie te verwijderen?
Gaat daardoor Bokt aan ten onder? Is er laster gepleegd? Of heb ik Bokt nu vervuild met vieze woorden of zo?
ik vind het een waardevolle tip,en denk er net zo over.Over gecontroleerde beweging bij peesblessures.
Jammer dat het verwijdert werd.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er mensen zijn die een eigen paard hebben die niet weten dat dat de gebruikelijke gang van zaken is bij een peesblessure. Misschien heeft TS wel een goede reden om dat met dit paard niet te willen (andere kwaal, draak in stal etc.) of is ze gewoon vast opzoek voor een plekje waar hij kan staan als hij over enkele maanden (hopelijk) weer hersteld is? Imo is het toch best onaardig om de aanname te maken dat TS een of andere nitwit is en helemaal stampij te maken dat jou "paard houden voor extreme dummies" advies wordt verwijdert. Het hoort daar niet en waar bemoei je je mee?