Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sees schreef:Ik ervaar dat eigenlijk nooit zo dat sommige bokkers een bepaald aanzien genieten waardoor niemand tegen ze in durft te gaan. maar misschien zit ik niet in de juiste topics of weet ik gewoon niet wie dat zijn.
Iris82 schreef:Ohh ik ken wel kliekjes maar dat zijn over het algemeen de wat jongere Bokkers die samen in een hk topic zitten en daarom sneller voor elkaar opkomen of getipt worden op bepaalde topics.
Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik niet durfde te reageren omdat een bepaalde persoon de ts was. Wel dat iemand heel veel positieve reacties kreeg terwijl ik het helemaal niet zo fijn eruit vond zien. Dan denk ik wel hmm laat maar.
Kahawa schreef:Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.
Iris82 schreef:Kahawa schreef:Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.
Ohh jawel. Onderschat de enorme berg aan drogredenen niet die menig discussie om de zeep helpen. Maar daar wordt niet op gemod...
Kahawa schreef:Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.
ruitje schreef:Kahawa schreef:Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.
Dit!
Ik open een topic waarin ik laat zien dat ik mijn jaarling beleer. Het werd een prachtige discussie, waarbij niet iedereen het met mij eens was. Maar iedereen reageerde volwassen en omdat ik kon onderbouwen waarom precies ben ik niet afgefikt.
Bokt kan je positief verbazen, maar dan moet je er zelf wel open in staan :)
Lianne schreef:opzich als ik een mening geef en iemand vraagt gewoon waarom ik dat vind, dan is er niks aan de hand. Als je daaentegen gewoon afgekraakt wordt en er wordt sarcastisch op gereageerd vind ik dat al gelijk minder leuk. En zo zitten er hier op bokt best een paar die anderen gewoon belachelijk kunnen maken om hun mening. vroeger kon ik daar niet tegen maar ben er echt op aan het letten dat ik daar gewoon niet op reageer dan. Want het "elkaar in zijn/haar waarde laten" mis ik toch wel soms.