Wat vind je ervan hoe er met je mening word omgegaan op bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BloemBloem

Re: Wat vind je ervan hoe er met je mening word omgegaan op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:02

Whahhahahahha, en zelfs dit topic is een zeiktopic aan het worden :+

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:15

soms kan ik me verbazen over dingen, maar als iets mijn mening is.....dan laat het me koud wat 'hun' er van vinden.En die opruiers of juist die meelopers die kiezen daar ook zelf voor om hun mening zo te vormen en bij de groep te willen horen.
Maar soms lees je dingen dat ik denk waarom moet je tot op de persoon iemand aanvallen en afmaken( dat is jammer) het blijft een discussie forum....dus juist iedereen met die eigen mening, afwijkende ervaringen blijf posten want dat maakt het interessant! *\o/*

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:23

BloemBloem schreef:

Vind je? Vind er niks zeikerigs aan. Gewoon meningen en tips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 16:23

BloemBloem schreef:

Pis dan ook in je eigen pot, BloemBloem... :Y)

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 16:27

Je kan er ook niets aan doen denk ik.
Ja er zelf niet in meegaan

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:04

Ik ervaar dat eigenlijk nooit zo dat sommige bokkers een bepaald aanzien genieten waardoor niemand tegen ze in durft te gaan. maar misschien zit ik niet in de juiste topics of weet ik gewoon niet wie dat zijn :D.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:25

Sees schreef:
Ik ervaar dat eigenlijk nooit zo dat sommige bokkers een bepaald aanzien genieten waardoor niemand tegen ze in durft te gaan. maar misschien zit ik niet in de juiste topics of weet ik gewoon niet wie dat zijn :D.

Ik O:)

Nee eigenlijk niet. Maak 1 verkeerde opmerking en je hebt meerdere mensen over je heen :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:41

Ohh ik ken wel kliekjes maar dat zijn over het algemeen de wat jongere Bokkers die samen in een hk topic zitten en daarom sneller voor elkaar opkomen of getipt worden op bepaalde topics.

Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik niet durfde te reageren omdat een bepaalde persoon de ts was. Wel dat iemand heel veel positieve reacties kreeg terwijl ik het helemaal niet zo fijn eruit vond zien. Dan denk ik wel hmm laat maar.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:42

Iris82 schreef:
Ohh ik ken wel kliekjes maar dat zijn over het algemeen de wat jongere Bokkers die samen in een hk topic zitten en daarom sneller voor elkaar opkomen of getipt worden op bepaalde topics.

Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik niet durfde te reageren omdat een bepaalde persoon de ts was. Wel dat iemand heel veel positieve reacties kreeg terwijl ik het helemaal niet zo fijn eruit vond zien. Dan denk ik wel hmm laat maar.

Ja, dan heb je niet echt zin om dan als enige commentaar te hebben en dan al die positievelingen over je heen te krijgen onder het mom 'typisch bokt weer, een azijnpisser'

ps. je weet dat het geen kerst meer is he?
Laatst bijgewerkt door Selina op 12-05-15 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:42

*heb alleen de OP gelezen*

Jup, mee eens! Je zou bijna geen afwijkende mening meer durven te geven :')

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:45

Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:46

Precies wat je zegt Selina. Krijg je weer een reactie van: typisch Bokt. Altijd wat vinden om over te zeiken.

Ps. I know. Avatar issues.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:48

Kahawa schreef:
Misschien moet je je mening wat beter onderbouwen. Een sterk betoog zie ik niet niet vaak zomaar afgefakkeld worden. Als het controversieel is zullen de reacties zeker verdeeld zijn, maar daar is het ook een discussieplatform voor.

Ohh jawel. Onderschat de enorme berg aan drogredenen niet die menig discussie om de zeep helpen. Maar daar wordt niet op gemod...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:51

Typisch bokt is dooddoener nummer 1. Dan weet je dat je de bovenhand voert als iemand dat roept :') Als je compleet klemgel*ld bent, is het tijd voor dooddoeners. 'dan ben jij een mens met paard! Geen paardenmens!' is ook zo'n juweeltje :')

Ik vind dat wel humor, dan weet je precies hoe laat het is :D

Vriendjespolitiek merk ik niet heel veel van, als kinderen onderling elkaar gaan verdedigen vind ik dat wel aandoenlijk :+ Ik ben ook jong geweest en weet hoe erg ik het vond als iemand niet lief deed tegen mijn allerbeste vriendin! Of ze nou gelijk had of niet, dat deed er nooit toe :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:56

Over het algemeen prima, maar soms als je inderdaad een hele andere mening hebt als de rest... oei.. :+

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 17:58

Iris82 schreef:
Kahawa schreef:

Ohh jawel. Onderschat de enorme berg aan drogredenen niet die menig discussie om de zeep helpen. Maar daar wordt niet op gemod...

Drogredenen noem ik geen sterk betoog of bedoel je dat reacties daarop vol drogredenen zitten?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:06

Nouja, wat ik typisch Bokt vind is het bemoeierige en het doordrammen. Soms denk ik echt, jee. Hou even je mond dicht... Nu :')

Als ik een topic zie waar er gefokt wordt met twee hondjes niet volgens regels van RvB of een rasvereniging vind ik dat jammer, maar ik ga er geen topic mee verzieken en er maar over door zeuren. Dat doen veel Bokkers wel en dat is echt heel irritant soms.

En tuurlijk, je MAG altijd je mening geven maar soms is het beter om die gewoon voor je te houden.

Net als dat hele 'fiets de koning'-gezeur. Echt... Prima hoor dat je je mening mag uiten maar het is respectloos en vervelend. Als je je mening mag uiten betekent dat niet dat je je mening MOET uiten :Y) zeker niet wanneer daar niet om wordt gevraagd.
Laatst bijgewerkt door Thesserd op 12-05-15 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 18:08

Sorry maar wat zijn drogredenen als ik mag vragen?
even tussendoor }>

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:10

Kahawa schreef:

Dit!

Ik open een topic waarin ik laat zien dat ik mijn jaarling beleer. Het werd een prachtige discussie, waarbij niet iedereen het met mij eens was. Maar iedereen reageerde volwassen en omdat ik kon onderbouwen waarom precies ben ik niet afgefikt.

Bokt kan je positief verbazen, maar dan moet je er zelf wel open in staan :)

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-15 18:18

ruitje schreef:
Kahawa schreef:

Dit!

Ik open een topic waarin ik laat zien dat ik mijn jaarling beleer. Het werd een prachtige discussie, waarbij niet iedereen het met mij eens was. Maar iedereen reageerde volwassen en omdat ik kon onderbouwen waarom precies ben ik niet afgefikt.

Bokt kan je positief verbazen, maar dan moet je er zelf wel open in staan :)

En daar ben ik niet mee eens.
Ja als je een mening hebt en kunt onderbouwen helemaal goed.
Maar dan moet je wel dan moet je wel dezelfde meninge hebben.
Anders word je geheid tot gek bekroond.
En dat vind ik jammer

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:19

Kahawa schreef:
Drogredenen noem ik geen sterk betoog of bedoel je dat reacties daarop vol drogredenen zitten?

Dat laatste. Het is soms jammer als een gebruiker een dijk van een post geplaatst heeft die gewoon met een drogreden onderuit geschoffeld wordt. Maar dat is gelukkig geen schering en inslag.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:19

Je hoeft helemaal niet dezelfde meningen te hebben, zolang je elkaar maar in z'n waarde laat.
Als je de ander respecteert ondanks dat persoon A nooit hoefijzers zou doen en persoon B wel, even goede vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:21

opzich als ik een mening geef en iemand vraagt gewoon waarom ik dat vind, dan is er niks aan de hand. Als je daaentegen gewoon afgekraakt wordt en er wordt sarcastisch op gereageerd vind ik dat al gelijk minder leuk. En zo zitten er hier op bokt best een paar die anderen gewoon belachelijk kunnen maken om hun mening. vroeger kon ik daar niet tegen maar ben er echt op aan het letten dat ik daar gewoon niet op reageer dan. Want het "elkaar in zijn/haar waarde laten" mis ik toch wel soms.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 18:47

Ik heb van bokt veel goede dingen geleerd. Met het verzorgen en rijden van paarden :j
Alleen soms reageren sommige bokkers een tikje overdreven of anders dan anderen en dan hebben ze de rsg over zich heen. Dat is wel jammer. Maar voor de rest gaat het wel goed vind ik

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 19:44

Lianne schreef:
opzich als ik een mening geef en iemand vraagt gewoon waarom ik dat vind, dan is er niks aan de hand. Als je daaentegen gewoon afgekraakt wordt en er wordt sarcastisch op gereageerd vind ik dat al gelijk minder leuk. En zo zitten er hier op bokt best een paar die anderen gewoon belachelijk kunnen maken om hun mening. vroeger kon ik daar niet tegen maar ben er echt op aan het letten dat ik daar gewoon niet op reageer dan. Want het "elkaar in zijn/haar waarde laten" mis ik toch wel soms.

Sja en ik vind dan weer dat iedereen een beetje zelfspot zou moeten hebben. In het echte leven kan je toch ook grapjes over elkaar maken in elkaars bijzijn? Ik wel iig, zowel in mijn familie als vriendenkring. Dat is heel gezond, vind ik :)