Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:07

LadyMadonna schreef:
Maar goed, aangezien het hier compleet eenrichtingsverkeer is en er compleet niet open gestaan wordt voor een andere visie, laat ik het erbij.

Dat krijg je er toch van als je op iets dat als een grapje bedoeld is serieus op in gaat? :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:09

:)

Ik vind t wel geinig.. ondertussen weten de meeste toch wel wat er aan de hand is.

Krijg een beetje het gevoel dat Bokt het nooit goed kan doen

Duke

Re: Ik vind de 1 april grap geen succes, and let me tell you why

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:12

Ongelooflijk... of eigenlijk... was weer te verwachten. Mensen die het weer stom en niet gepast vinden enzo. Tjongejonge, wat een overdreven gedoe zeg. Zet je toch Bokt uit voor de dag. Probleem opgelost!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:13

Kijk.....ik hoef geen toiletpapier te kopen deze week......smile
Ik zei al, niet iedereen vind mijn grappen leuk........dusss?
Ik vind deze niet leuk.....dussss?
Ik heb dit topic niet gemaakt......dusss?

Betekend dat gelijk oorlog?
Zou een beetje sneu zijn niet?
Ieder zijn mening.....jammer dat niet ieder die gave heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:13

Ik denk dat bokt er goed aan zou doen om een aprilgrap te verzinnen waar je mensen niet mee 'lastig valt' en waar je kan kiezen of je meedoet of niet. Ik heb nu bokt 4 aangezet omdat ik er echt knettergek van word, maar de grap van vorig jaar vond ik wel erg leuk omdat een roze naam of een gek plaatje iemands berichten niet aanpast of anders maakt dan dat zij willen dat ze zijn. Ook kon je zelf kiezen of je meedeed aan de bokt tombola, wilde je dit niet dan klikte je gewoon niet.
Ik snap TS wel, het is online al lastig om te interpreteren wat mensen bedoelen omdat je geen toon hoort.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:14

Ik snapte er niets van, tot ik las dat op bokt4 de grap niet werkt. Ik zit nog op het oude vertrouwde bokt4 +:)+.
TS, lijkt me toch wel dat mensen doorhebben dat het niet expres is ivm 1 april!

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:14

quartel schreef:

dussss :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:15

M_aaike schreef:
quartel schreef:

dussss :')

Dussssss niemand heeft het toch gelijk over oorlog.... Kan me alleen wel wat overtrokken reacties voor de geest halen die ook werden afgeschilderd als 'aanstellers'...

Het is 1 april, het zonnetje schijnt, lighten up. Het is morgen weer voorbij.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:16

Gedraag je er dan ook niet naar Rachelle.......dat doet de sfeer namelijk helemaal niks goeds aan.
Of heb ik nu per ongeluk het lontje van je tampon aangestoken soms........nou, dat was dan niet de bedoeling.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:17

kom op mensen tis n 1april grap morgen over en daarnaast:

je kan je alleen maar gekwetst voelen als je dat zelf toe laat/voedt in dit soort dingen dan.

imo door er n topic aan te wijden maak je t voor jezelf erger

ik snap heel goed dat t in sommige topics lastig is e n even schrikken is maar het is niet zo dat men bewust uit is op mensen van slag maken

en anders bokt4 (lees ik? )instellen:)
geniet vd dag en t leven en ga anders op 1 april ff niet in verdrietige topics

Als er n topicstarter moeite mee heb (wat ik dan wel weer begrijpen kan) kan ze dat toch aan beheer laten weten? en of bokt4 aanzetten

er is zoveel ellende en men gaat beginnen over n tektsje ie er staat ipv n smiley zonde hoor

pien_2010

Het is altijd lastig om het iedereen naar de zin te maken. IM is gelukkig opgelost, want dat was wel schrikken dat niemand daar aan gedacht had.

Als de humor niet de humor is van iemand, dat mag en dat kan. Niets aan de hand lijkt me. Voor het eerst in mijn 56 jarige leven vier ik 1 april en zie dus achter de schermen (ben nog niet zo lang moderator) de voorbereidingen die hierbij komen kijken.

Mijn god wat hebben die meiden van 1 april voorbereiding een werk verricht. Diep respect heb ik daarvoor. Een aantal zijn tot 12.00 uur opgebleven, een aantal vanochtend er om 5.00 uur eruit. En waarom? Om te proberen mensen plezier te geven. Niet om rot te doen, of te vervelen. Integendeel. Gewoon om met elkaar te lachen, te geinen, ons te vermaken. Niets meer en niets minder.

Dus ja, je mag van deze humor niet houden, maar verwijten uiten vind ik absoluut niet op zijn plaats. Daarbij begrijp ik wel heel erg goed dat bij sommige verdrietige zaken, het lastig is om die smileys te zien, want die horen daar ook niet. Ik weet zeker als het om oude geplaatste smileys gaat, die jullie niet meer kunnen verwijderen uit de berichten, dat moderators dat wel voor jullie willen doen als je eventjes een pb stuurt naar diegene die online zijn. Ik zal veel online zijn vandaag, dus ieder pb, over je eigen bericht zal ik in behandeling nemen en smileys verwijderen. Ik kan geen berichten gaan veranderen die niet van jullie zelf zijn. Dat is niet toegestaan.

Uit respect voor die mensen die niet van de smileys houden zal ik ze dus ook niet plaatsen in dit bericht.

Junia

:(:)

MaraYvette

quartel schreef:
Of heb ik nu per ongeluk het lontje van je tampon aangestoken soms........nou, dat was dan niet de bedoeling.

hahaha ddeze ga ik onthouden :) {:}

edit maar wat bronzeren is weet ik dan weer niet :) ik typte een zon smiley
Laatst bijgewerkt door MaraYvette op 01-04-15 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:18

Vorig jaar waren er ook mensen boos. Het jaar daarvoor ook. Het jaar daarvoor heeeeel veel. Ik denk dat er altijd wel iets is waardoor iemand er niet blij mee is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:18

quartel schreef:
Gedraag je er dan ook niet naar Rachelle.......dat doet de sfeer namelijk helemaal niks goeds aan.

Och Quartel toch.. Je word al net zo zuur als je schoonloeder...

Zet bokt uit.. En ga wat nuttigs doen, hoef je ook je niet te bemoeien met mijn tampon die ik helemaal niet nodig heb, want ik ben in mijn happy period.. Nu jij nog van je bezem opvliegeren...

offe.. Om 'm toepasselijker te maken dan...

1 april, haal die kikker maar weer uit je bil.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-15 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:19

Ik moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat topics van pennymeisjes die wilduh swarte arabieruhhh gaan temmen meteen gesloten worden (terwijl dat ook is om met elkaar te lachen, te geinen en ons te vermaken. Niets meer en niets minder), maar dat dit soort grappen dan weer wel mogen.

Ik vind het niet grappig, eerder irritant maar dat zal komen omdat ik het al heel erg lastig vindt om lange teksten te lezen en van die gekke rode tekstjes er tussendoor maken het er niet makkelijker op.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:19

Danique schreef:
Ik denk dat bokt er goed aan zou doen om een aprilgrap te verzinnen waar je mensen niet mee 'lastig valt' en waar je kan kiezen of je meedoet of niet. Ik heb nu bokt 4 aangezet omdat ik er echt knettergek van word, maar de grap van vorig jaar vond ik wel erg leuk omdat een roze naam of een gek plaatje iemands berichten niet aanpast of anders maakt dan dat zij willen dat ze zijn. Ook kon je zelf kiezen of je meedeed aan de bokt tombola, wilde je dit niet dan klikte je gewoon niet.
Ik snap TS wel, het is online al lastig om te interpreteren wat mensen bedoelen omdat je geen toon hoort.

Maar dan ga je een beetje aan het idee van een 1 april grap voorbij :))

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:20

Humor verschilt nu eenmaal, wat de één leuk vindt, vindt de ander niet leuk. Kijk naar de intentie erachter en laat het los. Morgen is het 2 april en staat hier weer Calimero: ^)

Ayasha
Blogger

Wat was het vorig jaar weer?

Gast3289; over zuur gesproken. Gaat ie lekker, zo persoonlijk worden?

Jezus, als normaal discussieren al niet meer kan wanneer iemand iets niet grappig vind vraag ik me af wie bokt moet afzetten... Degene die de grap leuk vinden of ie wat 'm niet leuk vinden.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-04-15 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmijntje

Het is maar een grap, die ik overigens er grappig vind. Iedereen weet dat die grap er nu is en iedereen begrijpt elkaar echt wel.
Daarnaast hebben we er morgen geen last meer van. :wave:

MissYvette4u

Sjonge jonge neem toch niet alles zo serieus en persoonlijk op :+
Ben blij dat er mensen zijn die de moeite nemen om te proberen iemand te laten lachen.
Ik vind ze wel grappig, bedankt Bokt +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:21

Fiffill schreef:
Danique schreef:

Maar dan ga je een beetje aan het idee van een 1 april grap voorbij :))

Vind ik niet, persoonlijk. Ik vond de grap van vorig jaar namelijk echt hilarisch (en niet alleen omdat ik toen zelf iets leuks had gewonnen, ik vond het oprecht een hele leuke grap) en niemand was verplicht daar aan mee te doen.

Amandavd

De meeste die normaal geen ruk geven om de gevoelens van een ander schreeuwen nu het hardst moord en brand.. ;)

Jennifuur

Kom op guys.. lachen is gezond! Snap dat het niet iedereens humor is, maar ach, happens, en ik geloof niet dat iemand zo'n tekstje van een smiley onbedoeld als iets anders op gaat vatten.

Jammer van sommige discussies hier (al zijn er soms mooie comebacks).
Ik vind dat het toch maar ieder jaar leuk wordt gedaan door Bokt, of zijn er hier Bokkers die een leukere grap in petto hadden? *\o/*

Afbeelding

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 14:22

Oh, nu bemoei ik toch wel :') Doeeeei