hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:13

Jennyj01 schreef:
Nee hoor niet volgens mij. Het is een uitspraak van Gandhi. Maar omdat het vrijwilligers werk is moet voor elke inspanning de vlag uit? En je persoonlijke berichten via de Whats app zijn wel iets anders dan problemen met je account. Waar je wel commentaar op krijgt maar niemand je kan en wil helpen om het op te lossen.

Ik ben het met je eens. Als de vrijwilligers het niet kunnen/willen, dan lijkt het me dat ze beter een ander vrijwillig baantje kunnen zoeken waar ze wel zin in en tijd voor hebben. Volgens mij heeft TS het geprobeerd netjes op te lossen, ergens is het wel klaar.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:14

Zoals Douraque al heeft aangegeven heeft ze wel degelijk binnen 7 werkdagen een antwoord gehad. Als TS een bijvoorbeeld op een vrijdag haar probleem heeft ingestuurd valt er twee keer een weekend tussen, ben je 14 dagen verder voordat je goed en wel antwoord hebt. De definitie van werkdagen is ook nog niet bij alle mensen bekend blijkbaar.

Mijn punt: je kunt het als negeren opvatten, wellicht is het gewoon nog niet jouw beurt geweest.

Nayomie

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:29

Oke wat ik niet begrijp, TS mocht geen nieuw account volgens de OP en is "om die reden" haar wachtwoord gaan veranderen. Welk nut heeft het wachtwoord veranderen? O:)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:41

Jennyj01 schreef:
Negeren is de meest agresieve vorm van geweld. Dus ik begrijp wel dat ts gefrustreerd raakt hiervan.

Dus wanneer er hier in huize Weltevree eens ruzie is en ik ga een paar uur in de negeer-modus, dan pas ik agressief geweld toe en maak me dus schuldig aan huiselijk geweld?

Oeps :+

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:48

Prachtig topic dit, echt waar.

TS: volgens de regels van Bokt heb je dus eigenlijk wél 2 accounts; ééntje waar je zelf 'afstand van hebt gedaan', en je huidige.
Dat is iets wat niet zomaar is toegestaan (niet zonder overleg met Bokt), immers, als iedereen hun oude account zou vervangen voor een nieuwe, dan is het einde al helemaal zoek.

Ik ken hier bokkers die een aanvraag bij bokt hebben gedaan voor een nieuw account. Deze mensen werden bedreigd in real life en/of gestalkt naar aanleiding van hun posts , en waren dus niet meer anoniem op bokt.

Nogmaals; vraag het het beheer, die willen echt wel wat voor je betekenen. Dan moet je je wel iets anders opstellen denk ik.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:31

Wat een problemen heb je met bokt zeg, topics waar je af wordt 'gezeken', je wordt lastig gevallen op je andere account (via pb neem ik aan?) Je vindt dat moderators hypocriet gedrag vertonen.... En je vindt dat bokkers zich niet kunnen gedragen. Sorry maar misschien is het ook eens tijd voor een beetje zelfreflectie? Ik ben een aardig actieve bokker en heb vaak ook een behoorlijk sterke mening maar heb echt niet die problemen die jij ervaart? :? Een enkele keer gehad dat ik het idee had dat er tig bokkers tegen mij keerden terwijl ik gewoon een andere mening had maar doorgaans heb ik geen problemen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:35

Als het je zo frustreert TS, waarom zit je dan nog op Bokt? Beetje flauw misschien maar ik vind dit soort topics altijd zo... kinderachtig :o.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:33

Saskia345 schreef:
Cinnepin schreef:
Ik heb ook een nieuw account...in overleg na een ban en daarna een aantal jaar er niet geweest te zijn. Dus zo moeilijk zijn ze niet

Hoe heb jij voor elkaar gekregen?

Hannanas,
Ik heb daar duidelijk daarover contact met ze opgenomen, maar niemand kon mij helpen en elke keer werd gezegd dat ik maar contact moest opnemen met iemand anders van bokt team. Na dat ik met de 5de persoon contact heb gehad van bokt team heb ik maar opgegeven.
Ik snapte zo wie zo niet waarom ze mij elke keer naar anders beheerder door stuurde. Ze hadden ook gewoon zelf eventjes het bericht door kunnen sturen naar de juiste persoon inplaats van dat ik elke keer steeds opnieuw moest uitleggen met als gevolg dat ik bericht terug krijg dat ik hier voor niet bij hun moet zijn maar bij iemand anders.
Is net of ze proberen om je aan het lijntje te houden.

mail contact met bezwaarcommissie.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:41

saskiakefie schreef:
Wat een problemen heb je met bokt zeg, topics waar je af wordt 'gezeken', je wordt lastig gevallen op je andere account (via pb neem ik aan?) Je vindt dat moderators hypocriet gedrag vertonen.... En je vindt dat bokkers zich niet kunnen gedragen. Sorry maar misschien is het ook eens tijd voor een beetje zelfreflectie? Ik ben een aardig actieve bokker en heb vaak ook een behoorlijk sterke mening maar heb echt niet die problemen die jij ervaart? :? Een enkele keer gehad dat ik het idee had dat er tig bokkers tegen mij keerden terwijl ik gewoon een andere mening had maar doorgaans heb ik geen problemen.

Hier ga ik helemaal in mee.
Je MOET niet bokken, je MAG bokken. Bevalt het je niet, dan kom je gewoon niet meer online. Het zelf deactiveren van je account door je paswoord te veranderen voegt daar feitelijk niets aan toe, immers, je geplaatste berichten zullen altijd zichtbaar blijven (want bokt gaat onder geen beding zomaar berichten verwijderen, dan wordt het forum één grote 'gatenkaas').

TS je had blijkbaar genoeg van bokt, om wat voor reden dan ook (je spreekt jezelf wel behoorlijk tegen steeds, maar álla.....) dan is het toch simpel, dan kom je toch niet meer online?
Nu wil je toch weer op bokt maar het enige wat je doet, is nog meer gal spuwen. Dan vraag ik me werkelijk af waarom je het dan nog zou willen? :?

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 17:50

Ik heb dit topic geopend met de hoop tot een oplossing te komen. Maar valt mij zelfs in deze topic op dat sommige hier alleen reageren om te rellen in plaats van nuttige bijdrage te leveren. Jammer is dat

Dankje Cinnepin,
Ik ga het ook op die manier proberen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 17:53

Ik zie eigenlijk niks terug van rellen hoor. Slechts dat zo goed als iedereen tot nu toe een andere mening heeft dan jij en dat zint je niet lijkt het. Ook komt het over alsof je bokt slecht vind, nou..je HOEFT niet te bokken dus als dat je mening is...... :evaw:

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 18:41

Saskia345 schreef:
Ik heb dit topic geopend met de hoop tot een oplossing te komen. Maar valt mij zelfs in deze topic op dat sommige hier alleen reageren om te rellen in plaats van nuttige bijdrage te leveren. Jammer is dat

Ik zie niemand, maar dan ook niemand rellen. Niet iedereen is het met je eens, maar dat is dan nog niet meteen rellen. Flauw zeg.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:13

HorseTopShop schreef:
Ik vraag me af waarom je nog op dit account kan als het niet toegestaan is en je te horen (lezen) heb gekregen dat je je oude account moet gebruiken. Normaal gesproken wordt deze dan direct geblokkeerd.

Kan je niet gewoon "wachtwoord vergeten" aanklikken en toch nog 1 keer inloggen op je oude e-mail adres?
Dat lijkt me de meest makkelijke oplossing in dit geval.

Nog maar een keer aangezien TS niet reageert op mogelijke oplossingen...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:14

@HorseTopShop, ze schreef ergens dat ze het mailadres waar het account op stond, ook niet meer veel gebruikte. Een goeie gok zegt me dan, dat ze van dat mailadres het wachtwoord ook niet meer heeft. En dan wordt het lastig :D

Maar jammer dat ik daar antwoord op moet geven voor haar.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:18

Dan snap ik nog het probleem niet aangezien TS nog steeds onder haar tweede account op bokt zit.
Dan is er naar mijn idee helemaal geen probleem.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:21

Zoals ik het begrijp:

Ze heeft dus haar wachtwoord van haar echte account veranderd naar iets dat ze niet weet, en het bijbehorende emailadres gebruikt ze ook niet meer, dus ik denk dat ze het wachtwoord daar ook niet meer van kent. Op wachtwoord wijzigen klikken zal dan dus helaas niet helpen.

En dit account zal op een ander emailadres staan denk ik! Alleen dit tweede account mag dus niet.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:24

Dan snap ik nog het probleem niet aangezien ze op haar tweede account gewoon volop actief is.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:25

Als men het vorige account waar ze dus niet meer op kan, gewoon wist, dan heeft ze terug maar 1 account, probleem opgelost.
Als men het 2de account gaan wissen, en ze heeft de wachtwoorden niet meer, kan ze ook niet meer op haar oude account, dus ook niet meer op bokt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:27

Als TS dat gewoon uitlegt, is er niks aan de hand. Bokt snapt het dan heus wel en zal haar eerste account verwijderen.
Daarom snap ik het probleem niet. Of het hele verhaal is gewoon volop opgeblazen.
Laatst bijgewerkt door HorseTopShop op 26-03-15 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:29

Ah sorry, dan las ik even verkeerd wat je niet begreep!
In feite is er geen groot probleem inderdaad.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:34

En dat is juist het probleem volgens ts, dat ze van het kastje naar de muur wordt gestuurd. De ene mod wijst ze door naar een andere mod.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:39

Dan ziet TS problemen die er niet zijn, want haar tweede account bestaat gewoon nog en is ze actief op.
Anders hadden ze het tweede account allang verwijderd.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:39

Volgens mij is channel één van de weinige die het probleem begrijpt en ik snap dat je het beu wordt als je 5 x 7 dagen moet wachten op een antwoord waar je nog steeds niks mee kan.

TS ik hoop dat dit topic wat helpt :(:)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:48

Saskia345 schreef:
Ik heb dit topic geopend met de hoop tot een oplossing te komen. .

Mag ik je dan een hint voor de toekomst geven? Blijf netjes. Als je doel was dat er een oplossing zou komen, had een andere titel en een andere (niet rellende) manier van omschrijven gegeven.

Titel: Vervangen oude account door nieuw account

Beste bokkers, door omstandigheden wil ik liever niet meer onder mijn oude account bokken. Hierdoor wil ik graag gebruik maken van een nieuw account. Ik heb dit bij BZC / support@ gemeld. Ik heb echter het gevoel dat ik hier niet mee verder kom.

Heeft iemand van jullie een goed idee?

Door de Mods hypocriet te noemen en al te beginnen met een wijzend vingertje, heb je al vele bokkers (en ik denk ook mods) tegen je in het harnas gejaagd.

Wat HorseTopShop ook zei (geloof ik): de toon maakt de muziek

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 19:50

Wat Rucamor zegt. :j