Steeds dezelfde mensen in Uitgelicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Steeds dezelfde mensen in Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:34

In dat geval excuses als dat zo grof geïnterpreteerd werd. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:36

Ik geef zo af en toe een topic op voor uitgelicht, weet echt alle regels niet maar als een verhaal met een paar foto's je raakt zoals van Ti, dan mag hij nogmaals schitteren van mij. Of gewoon hele leuk en vriendelijke rijfoto's waar het plezier van afspat, of die leuke ondeugende shetties. Het is maar net wat je leuk vind. Ik snap de jaloerse reacties dan ook echt niet maar het is dan wel weer typisch de paardenwereld.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:37

bigone schreef:
Ik snap de jaloerse reacties dan ook echt niet maar het is dan wel weer typisch de paardenwereld.

dat dus.
My god, have a live. :) Waar jullie je druk om maken. :n

Al zijn alle foto's van dezelfde bokker, zal mij worst wezen, als ze maar mooi / speciaal / leuk zijn.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:45

Nayomie: het is altijd makkelijker de schuld bij een ander te leggen dan bij jezelf toch?
Ik kan me werkelijkwaar niet voorstellen dat jij je eigen post terugleest en denkt "ja, dat heb ik inderdaad duidelijk verwoord als een tip".
Blijkbaar weet je dus niet goed wat je schrijft.
Het is de hele intonatie van jouw posts in dit topic die onnodig een negatieve twist geven.

Ik kijk vooral naar uitgelicht voor de bijzondere en mooie foto's. Foto's waarop bv duidelijk de band tussen mens en paard is vastgelegd, of mooie foto's van een paard zelf.
Wat dat betreft vind ik de kwaliteit van foto's van uitgelicht dus wel belangrijk.
Dat er dan vaker dezelfde mensen/paarden in uitgelicht staan, tja daar stoor ik me totaal niet aan.
Het is maar uitgelicht hoor. Iemand opent toch een topic voor zichzelf? Omdat ze graag iets willen delen? Lekker laten gaan dat uitgelicht dan.

Anoniem

Re: Steeds dezelfde mensen in Uitgelicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:40

Mijn paard staat ook weer in uitgelicht. Een van de vier modellen waarvan de fotograaf topic heeft gemaakt. Je ziet hem niet direct op de foto maar wel in het topic :j

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 14:56

De discussie begrijp ik wel. Over smaak valt niet te twisten, dus waarom het ene topic wel en het andere niet bij uitgelicht komt dat is iets van diegene die uitgelicht verzorgd en daar hebben we ons bij neer te leggen :j
.
Af en toe tem ik voor uitgelicht: altijd zijn die topics nog in uitgelicht gekomen. (was voordat ik moderator was!) tot mijn verbazing;
Ik doe zelden of nooit een topic ITP maar een van de twee kwam tot mijn grote verrassing in uitgelicht [ITP] Oortjes topic in het mooie Frankrijk (was geen moderator!). Natuurlijk is dat leuk, niets meer en niets minder.

Natuurlijk vind iedereen het leuk als het topic in uitgelicht komt. Ik denk dat je ook moet boffen daarmee. Want stel er zijn 30 grandioos leuke topics die week goed voor uitgelicht, dan heb je minder kans dat je topic gekozen wordt dan dat er maar 6 of 10 topics zijn die ervoor in aanmerking komen.

Ik geloof niet zo in vriendjes politiek, althans heb daar nooit zoveel van gemerkt. Alle soorten foto's komen in uitgelicht van allerlei soorten mensen, zowel de plaatjes van paarden als de mooie ontroerende foto's van de vieze boenders bijvoorbeeld waar weinig eer mee valt te behalen.

Soms zijn foto's zo ontroerend of apart dat ondanks dat de kwaliteit van de foto's minder is er toch voor gekozen wordt om ze uit te lichten. Daar ben ik voor.

Dus er zijn meer criteria waarop gekeken en gekozen wordt en dat is goed.

Ik vind het fijn dat iemand de selectie maakt want ik kijk echt niet naar alle ITP. Ik kijk wel naar alle uitgelicht foto's. Of het altijd dezelfde zijn zou ik niet durven zeggen, maar eerlijk is eerlijk met die ogen kijk ik er ook niet naar, dus ik zou het niet weten.

Ik heb altijd nog begrepen waarom topics bij uitgelicht zijn gekomen. Zelfs als het rij kunstig plaatje bijvoorbeeld iets is wat ik nu liever juist niet zie. En dan denk ik bijvoorbeeld: "leven en laten leven. Het plezier spat er van af en dat is gaaf". Dus laten we vooral genieten van uitgelicht en de persoon die hiermee belast is "eren" want daar zit nogal wat vrijwilligers werk in lijkt me zo. +:)+