Ik ben ook niet voor

. Het is een openbaar forum en het zou van den zotte zijn als 1 persoon maar bepaalt wie er wel en niet met haar (of hem) mag meepraten.
Iemand gaf aan dat ze haar hart had gelucht en er vervolgens problemen mee kreeg ik haar social life door meelezers. Sja, je wéét dat wat er op internet staat door
iedereen gelezen kan worden, dus het is aan jezelf wat je er allemaal neerplant.
Bernette, jij gaf ergens aan dat er bij seksistische opmerkingen wel een mod op af mag gaan, maar denk dat dat in praktijk niet helemaal zo werkt. Dat HK daar gewoon te groot voor is. Om een voorbeeldje te noemen: kijk eens wat voor namen ons topic allemaal al heeft gehad en er is 1x in al die tijd een opmerking geweest van een (buitenstaand) modje en die heeft toen ook wel meteen de naam veranderd

. Maar ik denk dat ze het topic per toeval is tegengekomen. Denk dat het een fulltime baan voor meerdere mensen zou zijn om de HK's uit te pluizen...
Ik vind bokt en privé heel anders. Ik zit ook alweer een paar jaar met een paar meiden uit het HK topic in een appgroep, maar wij kennen elkaar IRL. Zou daar denk ik ook niet iedereen in willen hebben, want daarin worden echt wel details van het leven besproken wat ik echt nevernooit niet op internet zou gooien

.