Celiien schreef:Jij wel. Maar hoe een ander zn kind opvoed, dat weet je niet. Kinderen pesten om de kleinste dingen. En als ze daar geen goede richtlijnen (oftewel een keer pesten en je hebt een groot probleem) over meegeeft als ouder zijnde...
Als een kind wil pesten, gebeurt dat toch wel, daar hebben ze geen foto's voor nodig die ze op internet zouden moeten opzoeken.

er is zo'n jochie die glunder van oor tot oor tussen de paardjes
wat ik ook net zo goed begrijp als je niks met paarden en honden heb 
), dan stuur ik hun dat via de app. Ik zeg niet dat ik nooit foto's online zal zetten, zowel openbaar als Facebook. Maar ik denk er (mede door dit topic) wel drie keer over na. Het is toch een groot risico wat je neemt, je foto's zouden zomaar gebruikt kunnen worden voor het een of ander. Zoals eerder in het topic aangehaald voor 9gag bevoordeeld. Moet er niet aan denken! Lach me dood erom, maar zou ik nog kunnen lachen als het mijn eigen kind is? En zo makkelijk krijg je het er niet meer vanaf als het eenmaal verspreid is.
). Dan moet je niet gaan janken en dramatiseren. Toen iedereen "aah" en "ooooohh" zei toen ze positief genoemd werd was er toch ook geen "oh ik vind het naar besproken te worden in andere topics" reactie?
'Vrijheid van meningsuiting' en 'bokt is een discussieforum' is geen vrijbrief om random bokkers door het slijk te halen en uit te schelden, gewoon omdat je vindt dat die persoon best veel topics plaatst.
Dus daar gaat bokt zelf in de fout.- maar om de imo overdreven reactie van de bokker zelf.