Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:09

Vanuit het HM-team wil ik laten weten dat we met deze kwestie bezig zijn. Ik kan er verder niets over kwijt, maar dan weten jullie in ieder geval dat het niet stil ligt. :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:10

Fijn, ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat ik benieuwd ben naar een (transparante) verklaring!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:10

Dat had Murthul toch ook al gezegd???

Schiet niet echt op zo.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:11

Quartel, even een newsflash, de mods zijn niet bou jou in diesnt, hoeven geen verantwoording aan jou af te leggen, en hebben een prive leven. Dus hou je gemak maar, je hoort vanzelf meer.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:14

Amandavd schreef:
Quartel, even een newsflash, de mods zijn niet bou jou in diesnt, hoeven geen verantwoording aan jou af te leggen, en hebben een prive leven. Dus hou je gemak maar, je hoort vanzelf meer.

Booeee........wat een temperament zeg :=
Ik hou mijn gemak hoor.....alleen jij niet zo te lezen ;)
Neemt nog niet weg dat ik mag zeggen hoe ik er over denk......en wel op een gewone nette manier ook dus wat is je probleem??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:15

Ik vind het eerlijk gezegd ook wat overbodig als alle mods hier nu gaan melden dat eraan wordt gewerkt. Dat is inmiddels meer dan één keer duidelijk gemaakt.

Geryon

Amandavd, al lang geen seks gehad ofzo? Wat ben je onaardig in dit topic. Ook al tegen diablo, die het misschien helemaal niet zo bedoelde.

MarlindeRooz

Geduld is een schone zaak quartel! :D
Ben het wel eens met Amanda, ik had het alleen íets anders gebracht. :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:16

Geryon schreef:
Amandavd, al lang geen seks gehad ofzo? Wat ben je onaardig in dit topic. Ook al tegen diablo, die het misschien helemaal niet zo bedoelde.

Zeg, dit is niet nodig.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:17

Jolien87 schreef:
Geryon schreef:

Zeg, dit is niet nodig.

Projecteren van eigen problemen op een ander, toch? :+

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:17

Laten we vooral geen ruzie maken en gewoon afwachten.........anders duurt het alleen maar nog langer

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:18

Mooi is dat, Amandavd! Iemand op z'n vingers proberen te tikken en er vervolgens zelf nog een sneer achteraan te geven. >;)

Ik heb het topic waar het om gaat ook gevolgd en als de mod het zelf zou hebben verwijderd is dat niet netjes natuurlijk. Stonden een hoop interessante reactie's in, dus snap ook niet waaróm ze het dan zou willen verwijderen. Ben wel heel benieuwd naar de reden erachter.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:20

EvelijnS schreef:
Vanuit het HM-team wil ik laten weten dat we met deze kwestie bezig zijn. Ik kan er verder niets over kwijt, maar dan weten jullie in ieder geval dat het niet stil ligt. :)

Iets met spuit 11... Komen de andere mods dat ook nog omstebeurt melden?

Jolien87

quartel schreef:
Laten we vooral geen ruzie maken en gewoon afwachten.........anders duurt het alleen maar nog langer

De mods hebben het al druk genoeg, dus die hebben geen tijd om hier de boel te sussen. Zou overigens wel ultieme ironie zijn. :=

Ladybird
Moderator Algemeen

Jeetje gaat alweer lekker hier zeg! :')

De ene keer klaagd men dat er niet word gereageerd door een modje en dat ze zoch stil houden, vertellen ze een keer dat ze bezig zijn, beide patijen, is het weer niet goed :')

Bokt is onmogelijk te berijpen soms...

Geryon

Jolien87 schreef:
Geryon schreef:

Zeg, dit is niet nodig.

Er is zoveel niet nodig.. Bijna elke post in dit topic.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:22

Ik vind net als jullie dat er een lijn getrokken moet worden, ivm het massaontslag laatst. Maar ik vind dat jullie er nu in door slaan, ga alsjeblieft op je handen zitten.
Want ik, en ik heb ook altijd een grote bek, vind zelfs dat jullie nu gewoon aan het uitdagen zijn.

Als een andere vervelend doet, ga je dan niet verlagen tot dat niveau.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:23

Ik zie ook vaak dezelfde personen zich uitlaten over fouten van mods en in elk topic duiken waar je dat weer kunt benadrukken. Laat het los en zoek de dingen op die wel de moeite waard zijn op bokt.
Een forum van dit formaat kan niet draaien zonder regels en vrijwilligers. Ik ben blij dat ze er zijn, blij dat ik het niet hoef te doen en dat ik gewoon vrijblijvend kan rondhoppen hier.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:24

Geryon schreef:

Als je het wilt weten, mijn sexleven is prima hoor ;)

Ik stoor mij er enorm aan dat mensen steeds blijven pushen, waarom duurt het zo lang? Waarom zo geheimzinnig? Waarom schiet het niet op?

Echt, mods zijn ook mensen, en die zijn er mee bezig, en nadere informatie volgt vanzelf. De mods zijn niemand verantwoording schuldig, Bokt lijkt wel een kindercreche met dat gemekker over informatie en die nieuwsgierigheid naar alles. Er is meerdere keren gemeld dat ze er mee bezig zijn.

En ik reageer nogal geprikkeld op de reactie van Diablo omdat in het vorige topic van de fout die begaan werd door een aantal modjes, ook dit soort kinderachtige opmerkingen werden gemaakt, alleen omdat iemand niet achter de kudde aan rent en moord en brand schreeuwt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:25

onpaard schreef:
Kan het verdwenen topic weer terug geplaatst worden als het onterecht verwijdert is? Of is het voor altijd kwijt?

Dat hangt er vanaf, als het echt verwijdert verwijdert is gaat dit niet zomaar in één twee drie. Althans is het wel eens voorgevallen dat een topic per ongeluk verwijdert werd bij het verplaatsen, en dan was het nooit mogelijk om het terug te toveren.

AnnemiekvM

Het is toch netjes dat ze aangeven er mee bezig te zijn.
Het lijkt nooit goed te zijn.
En sommige opmerkingen zijn echt ongepast..

Jolien87

Geryon schreef:
Er is zoveel niet nodig.. Bijna elke post in dit topic.

Weet je dat kinderen op mijn basisschool dit ook vaak zeggen? "Jamaar hij deed het oooook".

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:26

Eeeeeen klaar.
Er is aangegeven dat het team er mee bezig is, laten we ons dan in die tussentijd gedeisd houden. Problemen onderling los je maar in PB op.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:27

Laten we vooral niet op elkaar gaan lopen vitten, daar schiet niemand iets mee op.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:27

jemig, is ook nooit goed zeg. Mods laten niks horen, is niet goed. Mods laten meerdere keren iets horen óók niet goed. :roll: