_Nienke schreef:die andere hebben dan pech
maar even seri. jij vind echt dat ik mod kan worden?
dan heb je volgensmij mijn berichten niet gelezen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nienke schreef:ik zeg niet dat de regel aangepast moet worden, ik vind wel dat er een uitzondering gemaakt moet kunnen worden
_Nienke schreef:zo zie je maar weer hoe ego volwassenen zijn. jongeren niet eens een kans geven....
_Nienke schreef:nou oke!
maar ik vind het wel raar dat ze niet eens 1 iemand voor 1 week de kans geven.....
_Nienke schreef:nou oke!
maar ik vind het wel raar dat ze niet eens 1 iemand voor 1 week de kans geven.....
lifaya schreef:ik ben met 2 weken een kwart eeuw (25) en ik vind het zelfs een te grote verantwoordelijkheid. Je kan als mod niet even lekker "rellen" en je moet ten alle tijden wel een beetje professioneel blijven. Je bent en blijft een "visitekaartje" van het forum als je naam groen is. Het vreet daarbij enorm veel tijd en je moet ook weerstand kunnen bieden en jezelf goed en netjes kunnen formuleren in ABN, iets wat vaak ontbreekt bij 13+
![]()
bokker: "waarom is mijn topic gesloten ?"
Mod 13+ : "omdat het niet mag"
bokker: "wat mag niet?"
Mod 13+: "topics als deze maken"
bokker: "maar waarom dan niet?"
Mod 13+: "omdat dit in de regels staat"
....![]()
Nee eff serieus. Ik weet met zekerheid te zeggen dat een 14 jarige niet kan functioneren als een moderator op DIT forum
SindyKaya schreef:Ik vind dat je de modjes van hier op bokt als een soort moeder moet zien. Een ouder. Iemand die dus de verantwoordelijkheid neemt en dingen oplost zoals het hoort, een mod moet ook te vertrouwen zijn met een SA bijv. Zodra je iemand van 13/14/15 aan dat werk zet, zal het niet meer zo verantwoordelijk blijven, ook denk ik dat een jongere dingen veel sneller doorvertelt dan een mod.
Xfjord schreef:ik ben eigenlijk wel benieuwd welke extra knopjes enzo erop zitten bij het forum als je mod bent. maar ja dat gaan ze natuurlijk niet laten zien.
Xfjord schreef:ik denk dat TS bedoeld met assistent dat je een mod gewoon helpt met slotjes plaatsen of zo?