Bokkers die een topic verzieken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:08

Boras schreef:
Maar wie bepaalt nu wie verziekers zijn?
Ook, of juist, in topic schrijven enkele mensen mee die ik regelmatig in discussies zeer betweterig en arrogant vind. En die ook erg persoonlijk kunnen worden. Niet tegen mij hoor, ik waak ervoor om ermee discussie te gaan, ik vind negeren de beste oplossing. Maar wel tegen andere bokkers. En die klagen hier mee en roepen om acties van beheer. Tja, dat wordt lastig natuurlijk.
Je kunt het als beheer niet iedereen naar de zin maken. Dat wil ik ermee zeggen.

Ik kan deze post niet meer wijzigen, dan maar met een quote.

Ik bedoelde in zin twee te schrijven: Ook in, of juist in, dit topic schrijven mensen die.......

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:00

PenP2014 schreef:
Amandavd schreef:

Ik ben het echt nooooit met jou eens maar deze is echt te leuk _O- :') _/-\o_

Ah :D hebven we toch iets gemeen met elkaar!

Sees

Re: Bokkers die een topic verzieken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:00

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook iemand bent die vaak een verzoek indient of posters ajb toch het topic even door willen lezen :o. Ik vind het héél vervelend als dingen tot in den treure herhaald worden door mensen die niet de moeite nemen een topic (deels) door te lezen :o.

Bokker A vind dat Bokker B verziekt (omdat deze een andere mening is toebedeeld ;)) en Bokker B vind dat Bokker A vervelend is omdat hij/zijn geen afwijkende mening mag hebben en omdat Bokker B een andere mening is toebedeeld :D.

Verder ben ik het met Lante eens dat je in lotgenotentopics niet een volledig afwijkende mening moet gaan zitten verkondigen. Aan de andere kant, als je dat op een heel nette manier doet en je er niet verder op door gaat als men aangeeft dat dat niet de bedoeling is, dan is het toch ook niet zo'n probleem?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 17:24

Van mij mag een afwijkende mening altijd gegeven worden.
Maar wanneer deze niks toevoegt aan het doel van het topic en toch weer steeds herhaald moet worden, ook al wordt aangegeven dat het de bedoeling niet is en dus gewoon voor dat topic niks bijdraagt, dan vind ik dat dat verzieken is.
Een perfect voorbeeld vind al plaats, al dagen, maar ingrijpen ho maar en dit is een van de velen topics die zo verlopen -O-

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:32

Daar ben ik het inderdaad ook mee eens. Dat mensen een reactie plaatsen in een topic waarin alleen maar staat waarom ze het topic stom vinden. Waarom moet je dat per se gaan verkondigen? Hou dat lekker voor jezelf en ga naar een ander topic dat je wel aanspreekt zou ik zeggen.
Vaak zijn de afwijkende meningen die hierboven genoemd worden ook niet netjes geformuleerd en aanvallend. Misschien is dit niet eens zo bedoeld maar daardoor komt het wel verkeerd over bij de lezers. En daardoor ontstaan dan weer ruzies.
En natuurlijk is de drempel laag om ruzie te zoeken via een forum als Bokt, omdat het redelijk anoniem is. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je van Bokt wordt afgegooid lijkt me. In het echte leven zul je zoiets niet vaak meemaken, dan kun je mensen tenminste nog een stomp verkopen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:30

Het probleem is dat sommige mensen alle discussie naar zich toe kunnen trekken waardoor er van het oorspronkelijke onderwerp niks meer over blijft. En iedere keer dat het weer de goede kant op gaat reageren die mensen weer net zo lang totdat ze weer hun zich krijgen.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:58

Juist ja, paar dagen geleden een topic aangemaakt. Ik heb iets brutaal gedaan wat absoluut niet kan, probleem is opgelost (toestemming gekregen) ennnn maar blijven door discussiëren, moet dat nou echt? |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 11:03

xTitanic schreef:
Juist ja, paar dagen geleden een topic aangemaakt. Ik heb iets brutaal gedaan wat absoluut niet kan, probleem is opgelost (toestemming gekregen) ennnn maar blijven door discussiëren, moet dat nou echt? |o

Jouw topic is idd een goed voorbeeld van doorzeuren. Dat je werd aangesproken vind ik zeer terecht, maar je hebt actie ondernomen, echt iets gedaan met de kritiek en dat gemeld. Keurig gedaan! En dan nog gaan ze maar door....

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 12:13

Het moeilijke is denk ik ook dat mensen vaak het gedrag van een ander niet kunnen waarderen maar de eigen acties niet altijd even goed onder de loep nemen. Zo valt het me op dat in het ene topic Bokker A Bokker B 'beschuldigt' van iets maar in een ander topic precies hetzelfde doet :D. Ik vrees dus ook dat je dit altijd een beetje zult blijven houden. De verkeerde toon is (onbedoeld) snel gezet, mensen voelen zich aangesproken, gemoederen lopen hoog op, niemand geeft toe et voila; reltopic.